nie spodziewali się fali zamówień, sparaliżowało to ich, zamówienie do nich dotarło i dziś wyślą :|
Kierownica Accent Execute Road Carbon
#25
Posted 28 May 2018 - 08:52
tak, ten baranki w alu są za krótkie, tzn nie ma takiego fajnego poziomego chwytu, trochę mnie to irytuje, ale ja rzadko jeżdżę w dolnym chwycie, jeśli już to raczej tak aby sięgać klamek
tak patrzę na fotki to chyba ta carbonowa będzie miała lepszy ten chwyt, poczekam zobacze, jutro powinna być..
#27
Posted 04 June 2018 - 14:11
OK, kierownica dojechała po prawie 3 tygodniach (sic!).
waga - 220g (na wadze hakowej i kuchennej)
na łapach - 420mm
na dropach - 455mm
reach - 65-70mm (z miarką + tak na oko, dobrze tego nie zmierzę)
drop - 125mm
Czyli wg danych producenta wszystko się zgadza.
Kształt baranka - jest duża poprawa w dropach. Mają zupełnie inny, wygodniejszy wg mnie kształt, jest fajne poziome oparcie.
Jedyne co mnie trochę niepokoi to jak wsadzałem (hehe) palucha do środka to już nie jest tak fajnie, nie ma w ogóle wykoczenia w środku. są jakieś ostre krawędzie, mam nadzieję że przewody di2 się nie potną o to :/
- Dari likes this
#31
Posted 05 June 2018 - 19:06
Co wam powiem, to wam powiem, ale internal routing to zło w czystej postaci, świętej cierpliwości.. dziś do 3ciej w nocy siedziałem i montowałem tą elektrykę. Najpierw dwa kabelki do centralki przecisnąć przez baranka. Kurde myślałem, że łatwo pójdzie, gdzie tam. Udało się dopiero z pomocą nici dentystycznej i odkurzacza. Potem w środku ramy zerwało się połączenie, z tym było jeszcze więcej zabawy, bo kabel ciągle gdzieś ginął w środku ramy, zawadzał o kabel hamulca, a światełko w suporcie, żeby był dostęp do kabli malutkie.. dziś wreszcie kupiłem 65cm kabelek żeby połączyć obie klamki przez kierownicę i elektryka już śmiga Został jeszcze serwis hydrauliki, bo sam nie przepcham tych kabli w kierze, olej itp. i wstawiam czarną owijkę.
Fajnie to teraz wygląda. Z kiery wystają tylko kable do hamulców, do jednego z nich na taśmę przylepiony kabel Di2. Centralka schowana w kierze, schludnie i ładnie. Jedyny minus to podatność na uderzenia centralki w kierze. Nieraz już przywaliłem w coś barankiem i korek mi wyskakiwał niemalże. Cóż, trzeba bardziej uważać..
#33
Posted 04 May 2020 - 14:38
spoko, wszystkie chwyty komfortowe, brak kabli pod owijką super, krótki reach, a też coś co zacząłem niedawno doceniać - uchwyt górny nie jest tak jak w kierach aero gięty do przodu, tylko bardziej anatomicznie do ridera, dzieki temu nieco wygodniej się trzyma dłonie do tego stopnia, że kiera całkiem prostopadła do mostka już nie jest tak wygodna jak w międzyczasie kilka testowałem
zdecydowanie kupiłbym jeszcze raz
- Dari likes this
#34
Posted 04 May 2020 - 16:18
Właśnie szukam kierownicy z krótkim reachem nie za krótkimi chwtami dolnymi. Sądzę, że to lekkie gięcie do tyłu też by pasowało. Z tym, że na razie (do najblizszego przeglądu) poprowadziłbym linki i przewody na zewnątrz. Pytałem między innymi dlatego, że wydawało mi się, że komuś pękła, ale być może coś mi się pomyliło.
Zastanawiam się jeszcze nad innymi kierownicami, miedzy innymi Syncros, ale to już inna cena.
#40
Posted 01 December 2021 - 15:10
Kupiłem dwa egzemplarze wersji alu. Przede wszystkim skusił mnie mały reach bo w rowerach miałem spore a mam małe dłonie i ciężko mi było sięgnąć do klamek w dolnym chwycie.
Pierwszą do roweru przełajowego w szerokości 400. Z pomiarów wychodziło mi raczej, że wymiary trzymała. Drugą wstawiłem do roweru szosowego jednak zdecydowałem się na szerokość 380. Również wymiary zgodne z tym co podaje Accent. Komfort o wiele lepszy plus spokojnie mogłem wrócić do mostka 100. A na innej kierze musiałem kombinować nawet z mostkiem 80! Dla mnie obie bardzo wygodne w chwycie na rurze górnej, do klamek zacząłem sięgać spokojnie co było najważniejsze bo i hamulce szczękowe.
Wpadła zmiana roweru i znów chęć/potrzeba wymiany kierownicy z 420 na węższą. 380 była na początku ok, ale z czasem i z tym co choćby na uchwyconych fotkach z jazdy widać, że jednak zrobiło się za wąsko. Pewnie zdecyduję się na 400 w wersji carbon, reach jeszcze mniejszy bo 65 jednak analogiczny do aktualnego (kierownica Devox) ale hamulce hydrauliczne więc nie potrzebuję już tak głęboko sięgać więc grupa produktów się zwiększa.
Co prawda konkurencyjnie trzeba dać od 500 do nawet 1000 zł więcej, niby nieco dzięsiątek gram lżejsze, ale czy warto? Ze sztywnością ciężko ocenić bo chyba najlepsze w tym przypadku pełna integracja kiera + mostek. Jednak to nieco ryzyko że można nie trafić z długością mostka...