Mam problem z kierownicą o której mowa w tytule. Próbuję założyć klamki od GRX Di2 i o ile lewa wchodzi, to prawa się klinuje na gięciu baranku. Wygląda na to, że odlew jest w tym miejscu za gruby. Macie jakiś patent na zbyt ciasne obejmy od klamkomanetek? Rozgiąć to jakoś? Zeszlifować główkę od śruby zaciskowej, żeby zwiększyć prześwit?
Kierownica Accent Execute Road Carbon
#42
Posted 02 December 2021 - 10:51
Poluzuj obejmę na manetce albo nawet zdejmij ją na czas montażu.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#48
Posted 17 March 2022 - 12:49
Witam, was w moim pierwszym poście tutaj na forum!
Od niedawna po latach przekonywania się w końcu jesienią zeszłego roku kupiłem swoją pierwszą szosę, może i używkę, ale od czegoś w końcu trzeba zacząć.
Od razu przeszedłem to bieda-fitting'u roweru, czyli wykonanego przez samego siebie, nowe siodełko, które moje cztery litery znały z MTB kupiłem do niej, wymieniłem również owijkę na bardziej komfortową, trochę się pobawiłem z ustawieniem łap i kąta kierownicy, gdyż pierwsze jazdy zaczęły powodować u mnie ból nadgarstków/dłoni oraz w łokciach.
Teraz na nowy sezon bym chciał ten element w postaci kierownicy trochę uskutecznić, bo na podstawie tego co czytałem i oglądałem w necie wychodzi mnie trochę na to, że będzie to wina kierownicy/mostka...
I tutaj zaczyna się pojawiać mój problem, obecny mostek 110mm, nie mogę skrócić, gdyż mam dosyć długie nogi i jak go skrócę to sądzę, że będę kolanami zahaczał o kierownice, obecnie to się dzieje jak stanę na pedałach.
Więc wydaje się mnie, że moim rozwiązaniem, aby bardziej zredukować dyskomfort w dłoniach (wydaje się mnie, że jest to wina, zbyt wyciągniętej pozycji do przodu, a co za tym idzie nie czuję się pewnie przez to na szosie) jest zmiana kierownicy na taką, która ma krótszy reach oraz płytszy drop. I tutaj wjeżdża książe na białym koniu accent execute carbon, które powyższe parametry ma lepsze w stosunku do obecnej kierownicy, którą posiadam. Ale mój dylemat z kolei bardzie się teraz tyczy szerokości kierownicy, jaką powinienem ją dobrać? Z tego co czytałem powinna być taka, jak rozstaw wypustków obojczykowych. U mnie to jest 37,5cm. Powyższa kierownica zaczyna się od 40cm, potem 42 i 44cm (obecnie posiadana ma również 44cm). Powiedzcie mnie, jaka szerokość z punktu widzenia ergonomii będzie najlepsza? Zależy mnie głównie na komfortowej jeździe, nie muszę nie wiadomo się jak bardzo położyć, żeby być aero I oczywiście na dobrym sterowaniu rowerem.
W MTB 26", które mam obecna kierownica ma około 60cm i jest dla mnie w porządku w pełni dla mnie, dobrze się mnie na niej jeździ i rower reaguje tak jak tego bym oczekiwał.
#50
Posted 04 December 2022 - 07:28
mam do sprzedania
Czyli jednak nie taka super?
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?