Ok, posprawdzam to dodatkowo i wcisne wszystko co związane ze średnią na ekran. W każdym razie nawet to pole, które było na głównym prosto po wyjęciu z opakowania nic nie pokazywało, może to pole faktycznie jest związane z okrążeniami.
Urządzenia Treningowe Garmin (Edge/fenix/fr) + Akcesoria
#6142
Posted 10 May 2018 - 06:37
Hej. Gdzie i czy można "wygenerować" tętno maksymalne z treningów na przestrzeni np. obecnego roku. Chodzi mi o opcję w Strava lub Garmin Connect. Mam zestawienia poszczególnych treningów, a mi chodzi o porównanie tętna z kilku miesięcy.
Pokazuje kalorie, które są mi potrzebne jak na d... pryszcz.
Przy okazji jeszcze jedno pytanie. Jak czytać wykres Fitness and Freshness ? Im wyższa wartość tym lepsze wytrenowanie? Mierzy mi dopiero od jesieni i nie mam porównania do zeszłego roku.
Dzięki
#6143
Posted 10 May 2018 - 07:25
Tętno maksymalne masz w GC w sekcji Raporty
Co do drugiego pytania to raz flaczki: https://przemekzawad...p-oraz-rr-cz-i/i zasmażka https://przemekzawada.com/2018/03/30/planowanie-treningow-przy-pomocy-pmc-performance-management-chart-cz-ii/
marvelo
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT
#6146
Posted 10 May 2018 - 21:46
Którą wersję UMP należy ściągnąć przy pełnej instalacji dla BaseCamp? Mapa będzie później eksportowana do Edge 520 .
Czy wybór skórki ma również znaczenie? Jaka będzie najlepsza dla Edge
Raczej nie tyle BC co Mapsource (ewentualnie najpierw BC, potem MS), bo tam chyba łatwiej zaznaczyć obszary i nie załączać danych routingu, bo w 520 tyko niepotrzebnie zwiększają wielkość pliku, a i tak wykorzystywane nie są.
Z uwagi na docelową wielkość pliku i ograniczoną ilość pamięci w e520 raczej sugeruję wersję bez ogonków.
Skórka ma znaczenie, bo od tego zależy wygląd mapy.
Ale abstrahując od powyższego sugerowałbym jednak dla e520 używać nie UMP tylko OSMapa
Jak już pokazywałem w porównaniu map Edge 520 (porównanie UMP/OSM/Fenix) najlepszą czytelność ma mapa OSMapa-LIGHT, bez nadmiarowych danych typu budynki itp. (no chyba, że komuś na tym zależy, wtedy pełna wersja, ale trzeba pamiętać, że będzie znacznie mniejszy obszar). UMP na 520 nie wyświetla napisów - porównaj sobie.
- macior likes this
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#6147
Posted 11 May 2018 - 08:55
Raczej nie tyle BC co Mapsource (ewentualnie najpierw BC, potem MS), bo tam chyba łatwiej zaznaczyć obszary i nie załączać danych routingu, bo w 520 tyko niepotrzebnie zwiększają wielkość pliku, a i tak wykorzystywane nie są.
Z uwagi na docelową wielkość pliku i ograniczoną ilość pamięci w e520 raczej sugeruję wersję bez ogonków.
Skórka ma znaczenie, bo od tego zależy wygląd mapy.
Ale abstrahując od powyższego sugerowałbym jednak dla e520 używać nie UMP tylko OSMapa
Jak już pokazywałem w porównaniu map Edge 520 (porównanie UMP/OSM/Fenix) najlepszą czytelność ma mapa OSMapa-LIGHT, bez nadmiarowych danych typu budynki itp. (no chyba, że komuś na tym zależy, wtedy pełna wersja, ale trzeba pamiętać, że będzie znacznie mniejszy obszar). UMP na 520 nie wyświetla napisów - porównaj sobie.
No właśnie, ostatnio jeździłem po nowych kursach z OSMapa-LIGHT i to co mi przeszkadzało w czytelności kursu to napisy/nazwy ulic przy małej skali, które po prostu w niektórych miejscach nakładały sie na siebie i wszystko zasłaniały. Stąd moje podejście do mapy UMP. Potestuję jeszcze OSM ONROAD bo ta tez z tego co wiem nie pokazuje napisów.
#6148
Posted 11 May 2018 - 09:07
O ile brak nazw ulic na ogół mogę przeboleć, to brak nazw miejscowości już nie bardzo. Onroad jest bardzo kompaktowa i faktycznie mogłaby spełniać założenia, tym bardziej, że przy odrobinie cierpliwości można sobie przygotować praktycznie całą mapę Polski do wrzutu na e520 - w pierwszym poście jest odnośnik do mapy, ale już trochę czasu upłynęło od wygenerowania i warto byłoby zrobić nową, oczywiście jeśli ktoś potrzebuje. Ale do sprawdzenia jak wygląda to oczywiście jak najbardziej się nadaje, zresztą do jazdy również, aż tak dużo zmian na drogach PL z punktu widzenia rowerzysty od czasu wygenerowania mapy to nie było...
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#6156
Posted 12 May 2018 - 00:03
Nie marnie z szukaniem u Ciebie, tylko tego po prostu tam nie ma. Tadzikpl rzucił głupotą, bo nawet tego nie sprawdził i mając gest ofiarował szczegółowe dane, czyli poszukaj sobie gdzieś, może tam jest. A nie ma. Gdyby było i sprawdził, to łaskawie należało podać ile pamięci jest i czy zwiększono pamięć na aplikacje/pola/widżety IQC, bo to też ważne (520 ma jej trochę za mało). Na drugi raz proszę: albo wypisać coś konkretnego (z ewentualnym podaniem źródła), albo nie pisać głupot...
- Born Ready likes this
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#6157
Posted 12 May 2018 - 14:31
Bo szukanie to też sztuka:
https://www.google.p...mobile&ie=UTF-8
I trafisz do
https://www.dcrainma...ic-instructions
Oczekuję satysfakcji, najlepiej na szpady
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#6159
Posted 12 May 2018 - 21:17
Dokładnie - ilość pamięci w e520 jest znana od dawna, ale ile jest w wersji PLUS tego jeszcze nie wie nikt. DCR też tego nie napisał, a więc niniejszym Tadzik został przebity szpadą i satysfakcji się nie doczekał. Czytanie ze zrozumieniem czasami się przydaje, ale każdy może głupotę napisać, tylko trzeba umieć się do tego przyznać
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#6160
Posted 12 May 2018 - 21:35
Wspominałem kiedyś o polu z kierunkiem i siłą wiatru - no to już ktoś takie coś zrobił, zwie się to Wind w 2 wersjach Lite i Field. Pierwsza wersja darmowa, ale odświeża co 30 minut i może być ograniczenie liczby żądań api, czyli może nie obsłużyć żądania i nie odświeżyć. Druga odświeża co 5 minut i ograniczeń nie ma, kosztuje symboliczne $5 i pewno idzie większość na opłatę API. Obie wyświetlają z jaką prędkością wieje wiatr, z którego kierunku (np. N) i strzałkę pokazującą kierunek z którego wieje wiatr w stosunku do pozycji jazdy. Czyli wszystko co chciałem choć strzałka jest odwrotnie zorientowana, czyli jeśli wiatr wieje z zachodu to jak dla mnie intuicyjnie byłoby E <- W, a tu jest odwrotnie czyli strzałka pokazuje kierunek gdzie należy się tego wiatru spodziewać, czyli -> W. W sumie żaden problem, a użyteczność spora.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750