90mm to już dla mnie nie akceptowalna długość w szosie właśnie z powodu o którym Chikushou napisał wyżej. Nie mogłem zachować pełnej kontroli nad rowerem. Prawie całe życie jeżdżę na 110mm.

Pierwsza Szosa Do 5000 Pln
Started By
EmPe
, 18 May 2018 19:28
65 replies to this topic
#62
Posted 16 June 2018 - 21:27
Hmm jakos nie odczulem pod tym wzgledem różniczki, natomiast nie czulem sie tak mocno wyciagniety do przodu. Cholera, moze z nowym rowerem powinienem uderzyc do bikefittera...
#63
Posted 16 June 2018 - 21:48
Mnie bolały plecy podczas jazdy, myślałem że rower jest dla mnie za duży ... a okazało się, że byłem zbyt zgięty na krótkim odcinku. Dłuższy mostek rozwiązał sprawę, bo mogłem własnie bardziej wyłożyć się na rowerze.
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#64
Posted 16 June 2018 - 22:08
Ciekawe
Z drugiej strony jak sie patrzy na retro fotki czy filmy kolarskie to po pierwsze oni chyba na 30” kolach jezdzili, a dwa byli mega wyciagnieci do przodu. Teraz tak tego nie zauważam. Rowery są mniejsze, bardziej kompaktowe.

Z drugiej strony jak sie patrzy na retro fotki czy filmy kolarskie to po pierwsze oni chyba na 30” kolach jezdzili, a dwa byli mega wyciagnieci do przodu. Teraz tak tego nie zauważam. Rowery są mniejsze, bardziej kompaktowe.
#65
Posted 18 June 2018 - 12:31
W moim przypadku mniejsza zmiana - ze 100 na 110 i odwrotnie, nie przyniosła żadnych odczuwalnych różnic w prowadzeniu.
#66
Posted 20 June 2018 - 13:52
Ja jezdze na 80mm i... Jak wsiadlem na gianta anyroad ktory mial dluzszy mostek to byl dla mnie bardziej nerwowy od mojej szosy
. Ale ja czuje sie w zakretach malo komfortowo na szosie- za duzy promien skretu w mojej i przy duzych predkosciach jest problem. Góralem moge na luzie szybciej wchodzic i nie konczyc zakretu na 2 pasie.
Generalnie nie tylko mostek, ale pewnie przy bardzo sportowych kątach krótszy moze byc problematyczny.

Generalnie nie tylko mostek, ale pewnie przy bardzo sportowych kątach krótszy moze byc problematyczny.
Reply to this topic
