Skocz do zawartości


Zdjęcie

Szprychy Proste Czy Klasyczne?


24 odpowiedzi w tym temacie

#21 thomasz

thomasz
  • Użytkownik
  • 365 postów
  • SkądWrocław

Napisano 09 sierpień 2018 - 22:34

Porównywanie które tylne koło się dłużej kręci jest mz. bez sensu. Te teoretyczne opory pokazywane na filmikach są na wolnobiegu, czyli gdy nie pedałujecie. Ma to jakieś znaczenie jedynie na zjazdach, jeżeli już się ścigacie i dobrze zjeżdżacie (czyt. nie hamujecie na zakrętach). Jednak, jak sobie do tego dodacie opory powietrza, pozycję, jakość ciuchów to okazuje się że ten cały opór w tylnej piaście robi się mało znaczący a właściwie żaden. 

 

 

 


45636079942_17651449fe_m.jpg

CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych

Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie

Sklep - obręcze, piasty, szprychy

Wrocław

Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04


#22 OpaQ

OpaQ
  • Użytkownik
  • 190 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 10 sierpień 2018 - 08:43

Racja, to na pewno nie ma aż takiego wpływu na jazdę.

Bardziej jako ciekawostka.

#23 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 11 sierpień 2018 - 11:31

Wyjąć wszelakie uszczelki, a zakręci się niemal bez oporów



#24 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 886 postów
  • SkądOstrów Wlkp.

Napisano 11 sierpień 2018 - 12:04

Usuń wszelki smar z piasty to dopiero pójdzie gładko - pytanie tylko jak długo haha 



#25 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 11 sierpień 2018 - 12:21

Można dać zamiast smaru kropelkę oleju do łożysk, a będzie smarowanie (choć nietrwałe) i na takie 20 minutowe ITT wystarczy.





Dodaj odpowiedź