Jump to content


Photo

Szprychy Proste Czy Klasyczne?


24 replies to this topic

#21 thomasz

thomasz
  • Użytkownik
  • 365 posts
  • SkądWrocław

Posted 09 August 2018 - 22:34

Porównywanie które tylne koło się dłużej kręci jest mz. bez sensu. Te teoretyczne opory pokazywane na filmikach są na wolnobiegu, czyli gdy nie pedałujecie. Ma to jakieś znaczenie jedynie na zjazdach, jeżeli już się ścigacie i dobrze zjeżdżacie (czyt. nie hamujecie na zakrętach). Jednak, jak sobie do tego dodacie opory powietrza, pozycję, jakość ciuchów to okazuje się że ten cały opór w tylnej piaście robi się mało znaczący a właściwie żaden. 

 

 

 


45636079942_17651449fe_m.jpg

CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych

Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie

Sklep - obręcze, piasty, szprychy

Wrocław

Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04


#22 OpaQ

OpaQ
  • Użytkownik
  • 190 posts
  • SkądBiałystok

Posted 10 August 2018 - 08:43

Racja, to na pewno nie ma aż takiego wpływu na jazdę.

Bardziej jako ciekawostka.

#23 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3,088 posts
  • SkądWLKP

Posted 11 August 2018 - 11:31

Wyjąć wszelakie uszczelki, a zakręci się niemal bez oporów



#24 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 886 posts
  • SkądOstrów Wlkp.

Posted 11 August 2018 - 12:04

Usuń wszelki smar z piasty to dopiero pójdzie gładko - pytanie tylko jak długo haha 



#25 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3,088 posts
  • SkądWLKP

Posted 11 August 2018 - 12:21

Można dać zamiast smaru kropelkę oleju do łożysk, a będzie smarowanie (choć nietrwałe) i na takie 20 minutowe ITT wystarczy.





Reply to this topic