W innym temacie napisałem Ci, że nie ma sensu z Tobą dyskutować. Uogólniasz swoje prywatne, subiektywne doświadczenia przedstawiając je innym, jako jedynie możliwy stan obiektywny. Szkoda z Tobą gadać i tak nic do Ciebie nie dociera, ale spróbuję mimo wszystko jeszcze raz:
- innowacyjne materiały - jakie? Chciałbym wiedzieć. Kiedyś Trek najbardziej obok Cannondale'a eksperymentował z aluminium czego efektem była lekka, mocna i trwała seria ZR 9000 ( stop alu z cyrkonem ). Po 2008 r. Trek przestał podawać jakich materiałów używa do produkcji ram aluminiowych. Trek przejmował całe uznane marki takie jak szwajcarski Villiger, Gary'ego Fischera, Lemonda i chyba Kleina, zyskując także ich pomysły i technologię - nie wierzę, że to nie miało wpływu na ich wiedzę wykorzystywaną w praktyce,w produkcji ram. Mój Trek 1.9 to praktycznie skopiowany Lemond, przynajmniej pod kątem geometrii i przekrojów rurek.
Zaprzeczyłeś, twierdząc że ich ramy nie są innowacyjne. To może zatem podzielisz się wiedzą, jakich to rzekomo badziewnych materiałów używa Trek do produkcji ram? To alu serii 6000 czy 7000, a może inne?;
- trwałość - powtórzę: używam dwóch ram alu Treka, jedną w szosie, drugą w góralu, trwa to już od ponad dekady. Ostatnio sprzedałem ich ramę karbonową, bo była dla mnie zbyt racingowa. Nigdy nie miałem z żadną z nich jakichkolwiek problemów, nie zauważyłem spadku sztywności. Twoja gadka o braku trwałości to dla mnie zwyczajne pusto/gołosłowie;
- wykonanie - czego? A o czym jest rozmowa? Na moich ramach tej firmy są gładzone spawy, nigdy nie było problemów z niedopasowaniem/opadaniem sztycy, świetnie tłumienie widelca,nawet przy alu rurze sterowej, wygodna geometria.