Osprzętowe dylematy
#741
Posted 31 August 2011 - 09:30
#742
Posted 31 August 2011 - 10:31
Jajcarz... Sram czy Shimano. Albo RED czy DI2 - to rozumiem. Ale takie pytanie, to tak jakby zapytać czy lepiej wybrać forda czy golfa...Co lepiej wybrać SRAM czy DI2?
Jak Ciebie stać, to DI2. Paluszki się nie zmęczą i precyzja większa ;-).
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#743
Posted 31 August 2011 - 10:33
Co lepiej wybrać SRAM czy DI2?
Campagnolo Super Record 11s Titanium :mrgreen:
#744 Gosc_Ketram_*
Posted 31 August 2011 - 18:33
DI2 mogli by wcisnąć pod siodełko, by to estetyczniej wyglądało.
#745 Gosc_Ketram_*
Posted 01 September 2011 - 12:14
#746
Posted 01 September 2011 - 13:01
Na przykład:
http://weightweenies...t=di2&start=150
http://mattyclinton....aka-connie.html
#747
Posted 01 September 2011 - 16:41
Mi by to osobiście nie przeszkadzało, że coś zrobię po swojemu itp., ale nie każdy decyduje się/umie to zrobić samemu. A Shimano nie ma innych gotowych rozwiązań poza.. no właśnie.. taką a nie inną konstrukcją całego systemu ;-)
#748
Posted 09 December 2011 - 00:07
#749 Gosc_xsnailx_*
Posted 01 February 2012 - 17:11
#751
Posted 04 February 2012 - 22:11
Ale pod jakim względem 'przesada' ?Alu śruba w Top Cap to nie przesada?
Śruba w top capie służy tylko do ściagnięcia mostka na sterówce widelca (do ściśnięcia sterów) i po tej operacji jest w zasadzie zbędna (bo dokręcajac mostek na sterówce zabezpieczas kierownicę przed ewentualnym 'zdęciem' jej). Nie raz już widziałem tuningowców/'lajterów', którzy bez top capa jeżdżą (jedynie jakiś symboliczny korek/zatyczkę sterówki widelca mają podklejone, żeby tam się woda i syf nie gromadziły).
#752
Posted 05 February 2012 - 09:31
Np stery Acrosa nie maja top cupa, bo ich konstrukcja rozwiazuje kwestie dociagniecia w nieco inny sposob. Mowie o tym jako przyklad tego o czym napisal travisb, top cup sluzy wylacznie do sciagniecia sterow i celow dekoracyjnych.
#753
Posted 05 February 2012 - 10:35
każdy dźwiga swoje brzemię
HongFu HF-FM039 - 6871,2g
Radon ZR Race - 8222,8g
#754
Posted 05 February 2012 - 15:06
a jak znalazlem
to z reguly z topcapami
no i takie cos
#755
Posted 07 February 2012 - 12:38
1991 Miguel Induráin Hiszpania
1992 Miguel Induráin Hiszpania
1993 Miguel Induráin Hiszpania
1994 Miguel Induráin Hiszpania
1995 Miguel Induráin Hiszpania
1996 Bjarne Riis Dania
1997 Jan Ullrich Niemcy
1998 Marco Pantani Włochy
2006 Óscar Pereiro Hiszpania
Odliczając induraina bardzo słabo to wygląda dopler dopler rip i zwycięzca dzięki wpadce doplera.
geolog - www.geologpoludnie.cba.pl
#756
Posted 07 February 2012 - 14:42
Wkrecajac srubke, gorna czesc przesuwa sie wzgledem dolnej jednoczesnie podnoszac sie. W ten sposo kasuje sie luzy.
A to "cos" na zdjeciu to taka ala zatyczka. Czemu to ma sluzyc, za bardzo nie wiem. Ja jej w kazdym badz razie nie uzywam.
#757
Posted 07 February 2012 - 14:50
:mrgreen: Kwestia wyglądu tej dziury dyskusyjna (dla mnie patos) ale ten sposób mi się podoba co do regulacji luzu. I ciekawe że woda wchodzi górą to wychodzi dołem a co zostanie to twoje :-Pco z tymi acrosami z ciekawosci - jak to bez topcapa? jak sie kasuje luz? nie jestem super english i nie moge nigdzie doczytac...
a jak znalazlem
to z reguly z topcapami
no i takie cos
Obrazek
#758
Posted 07 February 2012 - 15:19
#759
Posted 07 February 2012 - 15:32
http://www.acros.de/...anium::841.html w tych na stronie producenta wydaje się, ze jest jakiś wciskana pokrywka...także pewnie możesz tam sobie wcisnąć cokolwiek...mam takie wrażenie...co nie zmienia faktu, że wg mnie dziura tam jest zbędna bo po co mieć syf w rurze po deszczu?
#760
Posted 07 February 2012 - 17:00
Czy można zastosować alu śrubki do mocowania klocków hamulcowych?