Sztyc karbonowych osobiście nie lubie i nigdy nie zastosuje. Uważam, że to nie jest dobre miejsce dla karbonu.
A ja chyba byłbym nieźle spocony (ze strachu) jeżdżąc na karbonowej kierownicy.
Posted 30 July 2007 - 18:21
Sztyc karbonowych osobiście nie lubie i nigdy nie zastosuje. Uważam, że to nie jest dobre miejsce dla karbonu.
Posted 30 July 2007 - 19:10
Posted 30 July 2007 - 21:37
Kolejny przesąd, albo powtarzanie kitu, który ktoś całkiem zielony nakładł Ci do głowy.A ja chyba byłbym nieźle spocony (ze strachu) jeżdżąc na karbonowej kierownicy.
Posted 31 July 2007 - 07:22
...karbon będzie sztywniejszy i bardziej żywotny od alu?
Sztyc karbonowych osobiście nie lubie i nigdy nie zastosuje. Uważam, że to nie jest dobre miejsce dla karbonu.
Posted 31 July 2007 - 08:13
Posted 31 July 2007 - 09:30
Posted 31 July 2007 - 09:51
Posted 31 July 2007 - 11:05
Posted 31 July 2007 - 12:32
Dzięki :-DKarbon, masz u mnie browar!
Posted 31 July 2007 - 19:33
Posted 31 July 2007 - 21:08
FSA RD200 mam za 250 zł. Waga = 218 g. Nie rozumiem po co mam dawać 550 zł za cięższą kierownicęPolecam Ci taka jaką mam ja - FSA K-Force - 228g
Posted 31 July 2007 - 21:42
Posted 31 July 2007 - 21:44
Dla większego komfortu.po co mam dawać 550 zł za cięższą kierownicę
Posted 31 July 2007 - 21:46
Posted 31 July 2007 - 22:05
Bontragerowi zrobiłem "pa pa".Gdybyś chciał iść w kierununku tworzenia repliki wyścigowego Treka to tutaj są części Bontragera: http://rowery.legnica.pl/
Nie stać mnie na ten komfort ;-)Dla większego komfortu.
Poproszę o propozycję tańszego, lżejszego i równie ładnego :-)Ciężki ten widelec i drogi.
Posted 31 July 2007 - 23:39
Posted 01 August 2007 - 06:50
Posted 01 August 2007 - 07:02
Zakochałem się w sztycy Deda Supercarbon. Raczej ją kupię mimo piekielnej ceny (po obniżce), wynoszącej 340 zł (215 g).
Posted 01 August 2007 - 09:10
Posted 01 August 2007 - 13:50