Chodzi mi o aluminium nie uparłem się , rotor 150mm Q ? Trochę dużo jak na bb30?
Z budżetem nie ma problemu oczywiście bez przesady 800 euro za korbe nie zapłacę

Korba ROTOR 3D
Started By
slaweko
, 27 gru 2010 07:32
85 odpowiedzi w tym temacie
#84
Gosc_xsnailx_*
Napisano 05 marzec 2012 - 09:25
Zalezy od sposobu jezdzenia, najlepszym sposobem by to sprawdzic jest retul i bikefitting. w moim wypadku np wyszlo ze przesuwam kolana zabardzo na zewnatrz od ramy. co trzeba bylo skorygowac podkladkami 1mm miedzy pedalem a korba by q factor powiekszyc. a do czasowki kierujac sie wynikami z retula zamowilem juz np pedaly keywina z dluzszymi osiami
#86
Gosc_wolk13_*
Napisano 24 kwiecień 2012 - 13:15
Ja tam używałem korb FSA i przesiadłem się dwa lata temu na ROTOR 3D z koronkami QRings. Różnica fenomenalna ale nie dzięki samemu pająkowi tylko własnie największą zaletą są tarcze. Najlepsze korby na jakich jeździłem i w dodatku czuć różnicę. Jak masz już korbę to kup tylko tarcze bo tutaj tkwi cały sekret tych korb a to czy to sztywne? Prędzej ugniesz opnę jak wyczujesz sztywność korb ;-) Kolejna uwaga to własnie tutaj dobór tarcz. Przy tarczach 53 to musisz mieć nogę ze stali i kopyto. Jeżeli ktoś jeździ miękko to 50-34 wystarczy. Tarcza 53 w najbardziej efektywnym momencie daje taką średnicę jak byś maił tarczę 56!!!!! Mam 53-39 i zauważyłem że ktoś kto nie ma QRings a też ma tarczę 53 ma większą kadencję na każdym przełożeniu.
Dodaj odpowiedź
