Jak tam, dostał ktoś odpowiedź z zaproszeniem ze strony Zwift, do testowania wersji beta?
#10
Napisano 19 styczeń 2017 - 13:51
Automatyczny dobór obciążenia nie jest do niczego niezbędny. To tylko fajny bajer. Jedynym wymogiem jazdy na Zwifcie jest ustalenie mocy z jaką pedałujesz. Jeśli nie masz miernika mocy to potrzebujesz czujnika prędkości ant+ na tylne koło i anteny ant+ pod usb. Instalujesz Zwifta, podłączasz antenę ant+ do komputera, włączasz Zwifta, wybierasz opcje speed sensor+classic trainer i znajdujesz czujnik prędkośći, potem wybierasz 'Elite Mag Speed L3', ustawiasz manetkę trenażera na 3 poziomie oporu (i na takim zostawiasz przez całą jazdę) i jedziesz.
- hoffi lubi to
#12
Napisano 20 styczeń 2017 - 09:58
Albo ustawiasz manetkę na niskim poziomie oporu i dajesz wirtualną moc rzędu 400W/h.
Oczywiście żartuję, ale właśnie w tym jest często problem. Takie elektroniczne EPO, a nawet gorzej, bo daje o wiele większego kopa w wirtualnym świecie...Ograniczenie uczestników tylko do posiadaczy pomiaru mocy przetrzebiłoby trochę "peleton", ale przynajmniej nie zachęcałoby do oszustw. Nic, pozostaje (naiwna) wiara w uczciwość uczestników.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#15
Napisano 20 styczeń 2017 - 13:03
Tak, telefon może być odbiornikiem o ile masz BT w komputerze.
https://support.zwif...upport-in-Zwift
#16
Napisano 20 styczeń 2017 - 13:38
Albo ustawiasz manetkę na niskim poziomie oporu i dajesz wirtualną moc rzędu 400W/h.
Oczywiście żartuję, ale właśnie w tym jest często problem. Takie elektroniczne EPO, a nawet gorzej, bo daje o wiele większego kopa w wirtualnym świecie...Ograniczenie uczestników tylko do posiadaczy pomiaru mocy przetrzebiłoby trochę "peleton", ale przynajmniej nie zachęcałoby do oszustw. Nic, pozostaje (naiwna) wiara w uczciwość uczestników.
W pomiarze mocy możesz za to zmienić długość korby (pedały, pomiar w ramieniu) albo slope i też oszukasz siebie i innych. Ba, możesz uczciwie jechać na pomiarze z jednej nogi ale jeśli masz np. mocniejszą lewą nogę możesz zyskać np. 30-40W za darmo. Możesz użyć też programu podszywającego się pod pomiar mocy i ustalić sobie dowolną krzywą itd. Możliwości jest ogrom. To już niestety zależy od człowieka. Jak ktoś chce oszukać to i tak oszuka.
Myślę, że sporym sukcesem byłoby wyeliminowanie ludzi oszukujących nieświadomie przez nieprawidłowe ustawienie smart trenażera bądź korzystanie z cudów techniki Elite sprzed 2016 roku.
Można w jakiś sposób zamiast anteny użyć telefonu z ant+?
Nie. Możesz skorzystać z telefonu z Bluetooth (Android 4.3 i nowsze z BT 4.0) i przesłać dane do Zwifta za pomocą aplikacji Mobile Link. Nie polecam jednak takiego rozwiązania.
#17
Napisano 23 styczeń 2017 - 13:58
Tak, telefon może być odbiornikiem o ile masz BT w komputerze.
Mogłbyś po "polskiemu" opisać jak to zrobic?
#18
Napisano 23 styczeń 2017 - 14:13
Nie musisz mieć BT w komputerze. Mało tego, BT wbudowany w komputer działa tylko na maszynach Apple, nie na PC. Na PC sytuacja wygląda tak:
czujnik bluetooth > zwift mobile link na telefonie > wifi > zwift na komputerze
Czyli musisz mieć czujnik bluetooth, który podłączy się do aplikacji mobilnej, a ta wyśle przez wifi sygnał do zwifta na komputerze.
Napiszę jeszcze raz, że czujniki ant+ działają ze zwiftem tylko przez antenę usb podłączaną do komputera.
#19
Napisano 23 styczeń 2017 - 14:24
Automatyczny dobór obciążenia nie jest do niczego niezbędny. To tylko fajny bajer. Jedynym wymogiem jazdy na Zwifcie jest ustalenie mocy z jaką pedałujesz. Jeśli nie masz miernika mocy to potrzebujesz czujnika prędkości ant+ na tylne koło i anteny ant+ pod usb. Instalujesz Zwifta, podłączasz antenę ant+ do komputera, włączasz Zwifta, wybierasz opcje speed sensor+classic trainer i znajdujesz czujnik prędkośći, potem wybierasz 'Elite Mag Speed L3', ustawiasz manetkę trenażera na 3 poziomie oporu (i na takim zostawiasz przez całą jazdę) i jedziesz.
Jaką antenę polecasz? chciałbym podłączyć garmina 500 z oryginalnym czujnikiem prędkości/kadencji
#20
Napisano 23 styczeń 2017 - 14:32
Czyli chcesz po prostu podłączyć czujnik prędkości i kadencji? Sam Garmin 500 to tu będzie piątym kołem u wozu (w sensie jest niepotrzebny)
Polecam anteny adidasa z allegro póki są jeszcze dostępne. Np. z tego zestawu:
http://allegro.pl/tr...ars_socket_id=9