To jest nowy patent Speca na odchylanie się sztycy tył-przód, taka niby amortyzacja, tylko że to nie działa w moim obecnym i podejrzewam, że w nowym też nie będzie działać, ale się okaże. Tam w środku jest zacisk sztycy. Przekombinowali, wg mnie najlepiej sprawują się w tej roli giętkie widełki tylnego trójkąta, jak w Defy, wspominałem już o tym nie raz. A tak jest tylko dodatkowa masa 
Ale fakt, rower jest zdecydowanie bardzie areo niż poprzednik, wąska główka, węższe widełki, masywniejsza góra rurna.
O Diverge myślałem wczoraj jakieś 5min, po czym akurat wjechał filmik Króla rowerów z ramą Diverge Sworksa za 22k, o wadze 2.2kg. eeee... wolę swojego Sirrusa za 2k 
Jaki osprzęt, no to co mam teraz, mieszanka starego DA i nowej Ultegry. Złożą mi go, to porobię foty i zrobię temat.