Ekstra te Sidi. U mnie trochę skromniej, ale ostatnio mam fazę na granat więc te fiziki mnie skusiły. No stoją obok i na nie patrzę
Napisano 18 luty 2021 - 16:17
Ekstra te Sidi. U mnie trochę skromniej, ale ostatnio mam fazę na granat więc te fiziki mnie skusiły. No stoją obok i na nie patrzę
projektowanie wnętrz www.wlodarski.org aranżacje rezydencji i apartamentów
Napisano 18 luty 2021 - 17:05
Gdzieś w polskim internecie była za 180zł, acz widziałem i po 260zł .. stricte sensu cenowego to ma więcej ta bez dopisku "Pro":
https://ride.lezyne....ts/pocket-drive
a po drugim skrajnym końcu cenowo to za 400zł można jeszcze carboneum:
https://ride.lezyne....-mp-cbrdr-v3m05
ale z najmniejszych pompek w Lezyne to Pocket Drive wygrywają.
Spuściłem powietrze, napompowałem trochę, do 3 barów poszło całkiem sprawnie ale jednocześnie przy owych 3 mi się znudziło a i już lekki opór się pojawił. No tak czy tak: do ułożenia dętki w oponie a potem dobicia nabojem CO2 to jest przyjemnie malutka.
Napisano 18 luty 2021 - 17:09
Też fajne buty, ciekawi mnie jak się spisują takie zapięcia.
Zobaczę w praniu, ale w domu rzepy działają całkiem fajne. Dość mocno można je zapiąć. Nie oszukuję się jednak. Kwestie estetyczne przeważyły
projektowanie wnętrz www.wlodarski.org aranżacje rezydencji i apartamentów
Napisano 18 luty 2021 - 19:33
Do takiej podsiodłówki medium-sized (ale medium jak na szosowe) wejdzie na luzie, wersja nie-Pro jest też nieco lżejsza. Chyba różnica poza malowaniem nieco w materiale, ale szczerze mówiąc nie wiem. Jak widzę ten lakier to u mnie rozsądek przegrywa... (uhhh Abus Gamechanger Purple... )
Aaa, ale jak coś, to jest dołączone mocowanie pod koszyk na bidon.
Mam nadzieję, że plus minus widać wymiary:
Napisano 18 luty 2021 - 19:47
Napisano 18 luty 2021 - 23:31
Gdzieś w polskim internecie była za 180zł, acz widziałem i po 260zł .. stricte sensu cenowego to ma więcej ta bez dopisku "Pro":
https://ride.lezyne....ts/pocket-drive
a po drugim skrajnym końcu cenowo to za 400zł można jeszcze carboneum:
https://ride.lezyne....-mp-cbrdr-v3m05
ale z najmniejszych pompek w Lezyne to Pocket Drive wygrywają.
Spuściłem powietrze, napompowałem trochę, do 3 barów poszło całkiem sprawnie ale jednocześnie przy owych 3 mi się znudziło a i już lekki opór się pojawił. No tak czy tak: do ułożenia dętki w oponie a potem dobicia nabojem CO2 to jest przyjemnie malutka.
sprawdziłem swoją pompkę od Lezyne - Sport Drive HP. Zapłaciłem za nią 85 zł. Waga 75 g, 17 cm długości.
Ta karbonowa za 100 $ jest o centymetr dłuższa i o 2 gramy lżejsza oraz cztery razy droższa. Ktoś wyjaśni sens istnienia takiego produktu?
Arturo, a ta Twoja w porównaniu do wersji niepro jaki ma atut? Ku mojemu zdziwieniu pro jest cięższa.
Napisano 19 luty 2021 - 07:11
Napisano 19 luty 2021 - 07:15
Ja żeby być oreo wożę torebke podsiodłową w koszulce na plecach
Wiosna idzie, więc trochę szpeju wjechało
Który model oponek veloflex kupiłeś? Też mam ochote spróbować ich opon tubeless, chociaż recenzje nie zachęcają. Instalacja oponki ponoć kłopotliwa.
Napisano 19 luty 2021 - 08:14
jest o 3cm krótsza, a to już powoduje że mozna bez problemu zmieścić do małej torebki podsiodłowej zamiast cisnąć ją w koszulce na plecach
no nie - jest o centymetr dłuższa, co czyni ją mniej poręczną. W kategorii wagi - 2 gramy waży kurz na rowerze, więc to też żadne uzasadnienie, żeby pompkę wyceniać 4 razy więcej. Piszę o tej karbonowej, chyba najdroższej w ofercie lezyne, do której link wrzucił Arturo.
Napisano 19 luty 2021 - 08:47
Arturo, a ta Twoja w porównaniu do wersji niepro jaki ma atut? Ku mojemu zdziwieniu pro jest cięższa.
Szczerze mówiąc nie wiem, przy pompkach aż takiego researchu jak przy rowerach nie robię . Karbonowa bardziej jako ciekawostka podlinkowana, zgaduję, że ta to już jedynie ma wyglądać, chociaż te 3cm pewnie niektórym też zrobią różnicę .
Ja się wyleczyłem z mikro-pompek, ładnie wyglądają i dają dobre samopoczucie właścicielowi do momentu pierwszego użycia Wożę normalne lezyne hp (szosa) i hv (mtb) przypięte obok koszyka na bidon bo po wielu eksperymentach tak jest wygodnie, tanio i dobrze.
A nie lepiej mikro-pompkę + ze 2 naboje CO2? Póki masz naboje nie musisz tak dużo pompować, jak się skończą naboje zawsze masz pompkę no i zawsze pompką ułożysz sobie dętkę.
Napisano 19 luty 2021 - 09:15
Który model oponek veloflex kupiłeś? Też mam ochote spróbować ich opon tubeless, chociaż recenzje nie zachęcają. Instalacja oponki ponoć kłopotliwa.
Napisano 19 luty 2021 - 09:35
https://road.cc/cont...tlr-tyre-276555
Sprawdzałem także opinie kupujących na zagranicznym sklepie, chyba na merlinie. Piszą że oponki tlr te są trudne do instalacji.
Troche się obawiam tej komplikacji związanej z systemem tubeless i czy ten system da jakieś zyski w porównaniu z ich oponką na dętke.
Napisano 19 luty 2021 - 09:40
A nie lepiej mikro-pompkę + ze 2 naboje CO2? Póki masz naboje nie musisz tak dużo pompować, jak się skończą naboje zawsze masz pompkę no i zawsze pompką ułożysz sobie dętkę.
Tak najlepiej, tylko że strasznie dużo gratów. Dołóż jeszcze dętkę. Kończy się tym, że wozisz pół kilograma warsztatu w kieszeni / na rowerze.
Zainwestowałem w Stan's Dart do tubeless i liczę, że to będzie hit. Mój zamiar to wożenie dartów oraz dwóch dwóch naboi CO2 z pompką CO2.
Bazuję na doświadczeniu - zazwyczaj kapcia łapię na jakichś kolcach pochodzenia roślinnego - takie załata bez problemu samo mleko. Jeden raz zdarzył mi się element metalowy, jakiś wygięty haczyk / gwóźdź - tutaj mleko mogłoby sobie nie poradzić, ale dart będzie do tego idealny. I zamierzam polegać na dwóch nabojach CO2.
Napisano 19 luty 2021 - 09:45
A nie lepiej mikro-pompkę + ze 2 naboje CO2? Póki masz naboje nie musisz tak dużo pompować, jak się skończą naboje zawsze masz pompkę no i zawsze pompką ułożysz sobie dętkę.