Ekstra te Sidi. U mnie trochę skromniej, ale ostatnio mam fazę na granat więc te fiziki mnie skusiły. No stoją obok i na nie patrzę
Posted 18 February 2021 - 16:17
Ekstra te Sidi. U mnie trochę skromniej, ale ostatnio mam fazę na granat więc te fiziki mnie skusiły. No stoją obok i na nie patrzę
projektowanie wnętrz www.wlodarski.org aranżacje rezydencji i apartamentów
Posted 18 February 2021 - 17:05
Gdzieś w polskim internecie była za 180zł, acz widziałem i po 260zł .. stricte sensu cenowego to ma więcej ta bez dopisku "Pro":
https://ride.lezyne....ts/pocket-drive
a po drugim skrajnym końcu cenowo to za 400zł można jeszcze carboneum:
https://ride.lezyne....-mp-cbrdr-v3m05
ale z najmniejszych pompek w Lezyne to Pocket Drive wygrywają.
Spuściłem powietrze, napompowałem trochę, do 3 barów poszło całkiem sprawnie ale jednocześnie przy owych 3 mi się znudziło a i już lekki opór się pojawił. No tak czy tak: do ułożenia dętki w oponie a potem dobicia nabojem CO2 to jest przyjemnie malutka.
Posted 18 February 2021 - 17:09
Też fajne buty, ciekawi mnie jak się spisują takie zapięcia.
Zobaczę w praniu, ale w domu rzepy działają całkiem fajne. Dość mocno można je zapiąć. Nie oszukuję się jednak. Kwestie estetyczne przeważyły
projektowanie wnętrz www.wlodarski.org aranżacje rezydencji i apartamentów
Posted 18 February 2021 - 19:33
Do takiej podsiodłówki medium-sized (ale medium jak na szosowe) wejdzie na luzie, wersja nie-Pro jest też nieco lżejsza. Chyba różnica poza malowaniem nieco w materiale, ale szczerze mówiąc nie wiem. Jak widzę ten lakier to u mnie rozsądek przegrywa... (uhhh Abus Gamechanger Purple... )
Aaa, ale jak coś, to jest dołączone mocowanie pod koszyk na bidon.
Mam nadzieję, że plus minus widać wymiary:
Posted 18 February 2021 - 23:31
Gdzieś w polskim internecie była za 180zł, acz widziałem i po 260zł .. stricte sensu cenowego to ma więcej ta bez dopisku "Pro":
https://ride.lezyne....ts/pocket-drive
a po drugim skrajnym końcu cenowo to za 400zł można jeszcze carboneum:
https://ride.lezyne....-mp-cbrdr-v3m05
ale z najmniejszych pompek w Lezyne to Pocket Drive wygrywają.
Spuściłem powietrze, napompowałem trochę, do 3 barów poszło całkiem sprawnie ale jednocześnie przy owych 3 mi się znudziło a i już lekki opór się pojawił. No tak czy tak: do ułożenia dętki w oponie a potem dobicia nabojem CO2 to jest przyjemnie malutka.
sprawdziłem swoją pompkę od Lezyne - Sport Drive HP. Zapłaciłem za nią 85 zł. Waga 75 g, 17 cm długości.
Ta karbonowa za 100 $ jest o centymetr dłuższa i o 2 gramy lżejsza oraz cztery razy droższa. Ktoś wyjaśni sens istnienia takiego produktu?
Arturo, a ta Twoja w porównaniu do wersji niepro jaki ma atut? Ku mojemu zdziwieniu pro jest cięższa.
Posted 19 February 2021 - 07:11
Posted 19 February 2021 - 08:14
jest o 3cm krótsza, a to już powoduje że mozna bez problemu zmieścić do małej torebki podsiodłowej zamiast cisnąć ją w koszulce na plecach
no nie - jest o centymetr dłuższa, co czyni ją mniej poręczną. W kategorii wagi - 2 gramy waży kurz na rowerze, więc to też żadne uzasadnienie, żeby pompkę wyceniać 4 razy więcej. Piszę o tej karbonowej, chyba najdroższej w ofercie lezyne, do której link wrzucił Arturo.
Posted 19 February 2021 - 08:47
Arturo, a ta Twoja w porównaniu do wersji niepro jaki ma atut? Ku mojemu zdziwieniu pro jest cięższa.
Szczerze mówiąc nie wiem, przy pompkach aż takiego researchu jak przy rowerach nie robię . Karbonowa bardziej jako ciekawostka podlinkowana, zgaduję, że ta to już jedynie ma wyglądać, chociaż te 3cm pewnie niektórym też zrobią różnicę .
Ja się wyleczyłem z mikro-pompek, ładnie wyglądają i dają dobre samopoczucie właścicielowi do momentu pierwszego użycia Wożę normalne lezyne hp (szosa) i hv (mtb) przypięte obok koszyka na bidon bo po wielu eksperymentach tak jest wygodnie, tanio i dobrze.
A nie lepiej mikro-pompkę + ze 2 naboje CO2? Póki masz naboje nie musisz tak dużo pompować, jak się skończą naboje zawsze masz pompkę no i zawsze pompką ułożysz sobie dętkę.
Posted 19 February 2021 - 09:15
Który model oponek veloflex kupiłeś? Też mam ochote spróbować ich opon tubeless, chociaż recenzje nie zachęcają. Instalacja oponki ponoć kłopotliwa.
Posted 19 February 2021 - 09:35
https://road.cc/cont...tlr-tyre-276555
Sprawdzałem także opinie kupujących na zagranicznym sklepie, chyba na merlinie. Piszą że oponki tlr te są trudne do instalacji.
Troche się obawiam tej komplikacji związanej z systemem tubeless i czy ten system da jakieś zyski w porównaniu z ich oponką na dętke.
Posted 19 February 2021 - 09:40
A nie lepiej mikro-pompkę + ze 2 naboje CO2? Póki masz naboje nie musisz tak dużo pompować, jak się skończą naboje zawsze masz pompkę no i zawsze pompką ułożysz sobie dętkę.
Tak najlepiej, tylko że strasznie dużo gratów. Dołóż jeszcze dętkę. Kończy się tym, że wozisz pół kilograma warsztatu w kieszeni / na rowerze.
Zainwestowałem w Stan's Dart do tubeless i liczę, że to będzie hit. Mój zamiar to wożenie dartów oraz dwóch dwóch naboi CO2 z pompką CO2.
Bazuję na doświadczeniu - zazwyczaj kapcia łapię na jakichś kolcach pochodzenia roślinnego - takie załata bez problemu samo mleko. Jeden raz zdarzył mi się element metalowy, jakiś wygięty haczyk / gwóźdź - tutaj mleko mogłoby sobie nie poradzić, ale dart będzie do tego idealny. I zamierzam polegać na dwóch nabojach CO2.
Posted 19 February 2021 - 09:45
A nie lepiej mikro-pompkę + ze 2 naboje CO2? Póki masz naboje nie musisz tak dużo pompować, jak się skończą naboje zawsze masz pompkę no i zawsze pompką ułożysz sobie dętkę.