Nowy obuw i owijka do Fuji
Obuw do Tarmaca czy też do Fuji?? Myślę, że będziesz zadowolony. Daj znać jak wrażenia
Napisano 05 maj 2021 - 13:00
Obuw do Tarmaca czy też do Fuji?? Myślę, że będziesz zadowolony. Daj znać jak wrażenia
Jedno i drugie do Fuji. To są Corsa Evo, do siebie bym brał jak coś Race. Myślę, że Gośka da się przejechać , to będę miał porównanie do Schwalbe Pro One.
Ale cały czas mnie kuszą P Zero Race, bo fajnie ta guma wygląda.
https://youtu.be/XdRlIIQB58o?t=763
Napisano 05 maj 2021 - 13:37
A u mnie wreszcie kierownica, na którą czekałem od stycznia. Dotarła do sklepu. Pro Vibe Aero Superlight. Jestem ogromnie usytasy, jest zajefajna! Montaż w poniedziałek.
Napisano 05 maj 2021 - 14:25
Napisano 05 maj 2021 - 15:20
To dzięki za potwierdzenie! No wygląda rewelacyjnie, zdjęcia oddają niewiele, ale te srebrne błyszczące aplikacje wyglądają świetnie - to oczywiście detal, bo sam kształt mi bardzo pasuje. Chłopaki z serwisu powiedzieli, że ogarną temat bez problemu, ale na pewno będzie zabawy z tym. Przy okazji chcę poskracać kable, bo fabryka zostawiła kilka centymetrów zapasu.
To przy okazji zapytam - jaką masz grubość owijki? Zastanawiam się czy dawać 2 mm czy 3 mm, nie chciałbym, żeby owijka zbyt wystawała poza ten rant (zagłębienie na owijkę) na górnej części.
Napisano 05 maj 2021 - 15:24
Ja w zeszłym sezonie kupiłem kierownice zippa i tez ledwie co poprzeciągałem kable. Przebijałem się pancerzem.Bonobo, mam taka sama, troche bylo zabawy z przeplataniem kabli i przewodow ale koniec koncow sie udalo. Bardzo ladnie sie prezentuje i jest mega wygodna
Napisano 05 maj 2021 - 18:30
Napisano 05 maj 2021 - 20:59
To dzięki za potwierdzenie! No wygląda rewelacyjnie, zdjęcia oddają niewiele, ale te srebrne błyszczące aplikacje wyglądają świetnie - to oczywiście detal, bo sam kształt mi bardzo pasuje. Chłopaki z serwisu powiedzieli, że ogarną temat bez problemu, ale na pewno będzie zabawy z tym. Przy okazji chcę poskracać kable, bo fabryka zostawiła kilka centymetrów zapasu.
To przy okazji zapytam - jaką masz grubość owijki? Zastanawiam się czy dawać 2 mm czy 3 mm, nie chciałbym, żeby owijka zbyt wystawała poza ten rant (zagłębienie na owijkę) na górnej części.
Napisano 06 maj 2021 - 09:04
1.Koszulki na lato:
-Quest, kupiona wprawdzie na BF, ale jeszcze nie wychodziła z szafy
-Oakley z wyprzedaży na Zalando
-Northwave, trochę luźny krój jak na linię Performance i bardzo krótkie rękawki
2. Bloki, narzędzie do ustawiania, gąbka i piękny multitool Crank Brothers
Fajnie jakby przed 20.05 wpadły jeszcze spodenki z zamówienia grupowego bo wybieram się na krótkę majówkę.
Napisano 07 maj 2021 - 08:34
Marginal gains. Ale kto bogatemu zabroni noszenia biżuterii 😁⛓...
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Napisano 07 maj 2021 - 08:42
2W
Co komu się podoba, ale mi się kojarzy jedynie z wozem drabiniastym.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kupując ostatnio rower zapytałem sprzedającego dlaczego nie ma wajchy do odkręcania koła usłyszałem .... wiesz że to powoduje straty 4-5 W ? #bikeporn ! i musze ze sobą wozić imbusa
P.S.
Tutaj 2 tam 5 gdzie indziej 8 i robi się 15 a to już sporo
Napisano 07 maj 2021 - 08:57
Napisano 07 maj 2021 - 09:21
Napisano 07 maj 2021 - 09:53
2W
Co komu się podoba, ale mi się kojarzy jedynie z wozem drabiniastym.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A to nie było czasem jakieś 0,3 - 0,5 wata? No i uwaga: oh, eh, niestety ten ogromny wózek z kołami od dyliżansu łapie wiele więcej powietrza, więc z namiastką dokłada w oporze aerodynamicznym. Jest też cięższy oraz wymaga wydłużenia łańcucha. Kalkulowali zysk wynikający z zastosowania tego typu wózka dla specyficznej trasy i co wyszło? 11 sekund straty Sorry, sorry, EDIT: Jednak 31 sekund straty
https://youtu.be/Oj-N8oMPBj8?t=389
Kupując ostatnio rower zapytałem sprzedającego dlaczego nie ma wajchy do odkręcania koła usłyszałem .... wiesz że to powoduje straty 4-5 W ? #bikeporn ! i musze ze sobą wozić imbusa
P.S.
Tutaj 2 tam 5 gdzie indziej 8 i robi się 15 a to już sporo
4-5 watów przy 45 km/h? Wątpię ogromnie ale chętnie sprawdzę. Pytanie nr 2 jak często jeździsz z taką prędkością? Podejrzewam, że jak każdy amator - tylko wtedy, gdy naprawdę srogo zawieje w plecy albo z góry. Przy prędkościach 32-36 km/h, czyli standardowych amatorskich ten opór pewnie spada do jakichś 0,6 w albo sporo niżej tego.
Tak przy okazji zwracam uwagę, że te wszystkie opory są liczone zazwyczaj dla prędkości 40-45 km/h. Jeżeli są tutaj takie kocury, które są w stanie przejechać 40 km z utrzymaniem średniej 42 km/h bez porządnego powiewu w plecy to ogromnie winszuję.