Na razie przejechałem około 150 i nie jest aż tak źle. Ale jeśliby, to co w zamian?
Nasze zakupy
#1203
Napisano 18 wrzesień 2014 - 11:46
Właśnie odebrałem komplet: korba Rotor 3D (nowa wersja malowania - miałem nadzieję, że z tym malowaniem dostanę!) z kluczem do montażu wraz z miernikiem mocy Power2max:
Pierwsze wrażenie: waga korby - ale to jest lekkie! Jednak 3 dziury w aluminium plus frezowanie reszty robią swoje...
Z montażem wstrzymam się na dostawę kół zębatych Rotor NoQ (może do jutra dojdą, jak się inpost postara...), na początku myślałem o jajkach, ale analizie opinii na ich temat (zwłaszcza możliwości zrzutu łańcucha przy zmianie z małej na dużą), na razie temat odpuszczam.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1204
Napisano 18 wrzesień 2014 - 11:53
Nie lubię Conti, ale akurat Cyclocross Race o dziwo dobrze się u mnie spisywały. Oczywiście były mało przyczepne jak każde Conti, ale na awaryjność akurat narzekać nie mogłem - problemy zaczęły się dopiero po zjechaniu bieżnika prawie do zera.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1205
Napisano 18 wrzesień 2014 - 12:07
150 km to 2 dni… daj im czas
3 ludzi o roznej wadze , 3 rowery, 3 rozne zestawy kol, ten sam problem - szybkoscieralnosc i kapciowanie. Gdzies juz pisalem o jedynej zalecie : na zmrozonym sniegu "podszytym" np lodem sa genialne. reszta to wady.
Mam inne Conti : Cyclocross Speed - na twarde sa super : szybkie i jak do tej pory zero flaka
Dla mnie Speed ma sens, zwlaszcza ze montowany seryjnie do CX-ow mozna kupic nowke za grosze ( doslownie …40pln..) a sprawuje sie swietnie w terenie dla tej opony przeznaczonym. race to totalna klapa - ale byc moze to specyfika tutejszych wszechobecnych "kamyczkow" ???
unwersalna : Grifo open Tubular - zero zuzycia po ….3500km (?) - musialbym sprawdzic dokladnie, ale to moja "podstawowa" opona i najlepsza jaka mialem. Ciut wolniejsza niz speed, ale bez wad i w sumie najbardziej uniwersalna- mozna jezdzic w kazdych warunkach- jak ktos nie szaleje po sniegu "na szybko" - to moze byc jedyna opona.
na mokre : Michelin Mud 2 - to nie jedzie - to sie wgryza idzie jak burza po wszystkim mokrym, luznym, wszedzie tam gdzie inne juz polegly. Jedyna opona, ktora wychodzi z kolein jakby to bylo plaskie
W ramach tego ze teraz mam tubeless ( w sumie bardziej testuje niz mam ) to Grifo leza bezuzyteczne. Misik usczczelnil sie od razu, Conti na bokach jest dziurawe jak budzet socjalistycznego raju - ale zakladajac ze ze 100ml mleka 50 idzie na uszczelnienie , to i tak jest OK. Plus taki, ze w porownaniu do Miskow wymaga mniejszych cisnien- przy Mud 2 cisnienie jest tak wysokie ( dla moich 80kg i tak, zeby opona nie odchodzila od rantu na korzeniach ), ze tubeless przestaje miec jakikolwiek sens - na challenge'ach z latexem mam nizsze i nigdy nie zlapalem snake'a… choc musze przyznac, ze MUD2 ugina sie bardziej przy tym samym PSI niz np Grifo… jade dzisiaj zrobic test , taki max hardcore ( 4 naboje co2, mleko, 4 detki, 1 zapasowa opona, pompka, telefon ) wczoraj na 1.8 z tylu bylo wszystko Ok, ale na 1.5 z przodu juz bokami mleko 2 razy trysnelo… jako ze zestaw swiezy- dam mu jeszcze czas - dzisiaj tyl 1.5, przod 1.2
Ale : obrecz 23mm
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
#1206 Gosc_rowerowyninja_*
Napisano 18 wrzesień 2014 - 12:20
CX comp znikały w oczach. Szczególnie tył.
Testowo wziąłem te Conti, bo tanie i opinie nienajgorsze.
Ale jak macie ciekawy pomysł na opony do 200 za komplet, które będą kompromisem między oponą terenową, a szosową i przy tym nie będą się przesadnie zużywały i hałasowały, to chętnie przetestuję na wiosnę albo wcześniej, jeśli te Continentale okażą się takim badziewiem.
#1208
Napisano 18 wrzesień 2014 - 13:04
Z montażem wstrzymam się na dostawę kół zębatych Rotor NoQ (może do jutra dojdą, jak się inpost postara...), na początku myślałem o jajkach, ale analizie opinii na ich temat (zwłaszcza możliwości zrzutu łańcucha przy zmianie z małej na dużą), na razie temat odpuszczam.
Wg mnie popełniłeś błąd kupując NoQ. Choćby dla samego przekonania się i wyrobienia własnej opinii warto było kupić Q - różnica w cenie nie jest jakaś specjalnie dramatyczna, a wrażenia bezcenne.
Na Q-Ringsach przejechałem ok. 3,5tyś i nie mam i nie miałem żadnych problemów ze zrzucaniem itp. Wszystko pewnie jest kwestią właściwego ustawienia.
Owszem wymaga to nieco czasu, ale jak już go poświęcisz to chodzi jak zegarek.
Na Q-Ringsach jeździ mi się bdb i na pewno się nie przesiądę na tarcze NoQ.
Korbę zresztą mam taką samą jak Twoja - 3D MY2014 z 50T Aero i zamiennie 36 i 34.
#1209
Napisano 18 wrzesień 2014 - 13:23
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1211
Napisano 18 wrzesień 2014 - 15:22
Q ring'a mozesz nigdy nie ustawic : zalezy od PP i ramy. Q ring NIGDY nie bedzie tak wchodzil i schodzil jak okraglak. Q ring mimo tylu lat nadal ma problemy na "elektronice" - slowem generuje troche problemow. Inne rozwiazuje. Taki urok. A jak zlapiesz zapiek na Q to "bye bye" po zawodach
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
#1212
Napisano 18 wrzesień 2014 - 16:15
Q ring'a mozesz nigdy nie ustawic : zalezy od PP i ramy. Q ring NIGDY nie bedzie tak wchodzil i schodzil jak okraglak. Q ring mimo tylu lat nadal ma problemy na "elektronice" - slowem generuje troche problemow. Inne rozwiazuje. Taki urok. A jak zlapiesz zapiek na Q to "bye bye" po zawodach
Na moim leciwym CR1 dało się to ustawić tak, że jestem zadowolony i problemów nie mam. Problemy z elektroniką też są poza mną, bo ja mam zwykłą/pospolitą Ultegrę 6700.
Zapieku raczej nie złapiesz i to jest najgorsze - odcina Cię bez zapieku
W początkowym okresie kilka razy się zdziwiłem, ale zauważyłem, że utrzymując wyższą kadencję ten problem nie występuje.
No i takie to te nasze zakupy ;-)
#1213
Napisano 18 wrzesień 2014 - 17:44
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1214
Napisano 18 wrzesień 2014 - 20:06
Aero jest tylko blat, a tego Ci nie dam bo na czymś jeździć musze :-)
Mogę Ci wysłać 34 lub 36 - bez znaczenia którą, bo od jakiegoś czasu na codzień i tak jeżdżę tylko na 50tce.
#1215
Napisano 19 wrzesień 2014 - 12:36
Faktycznie, nie zauważyłem (na telefonie czytałem :oops: ) że chodzi o Q36/34. No i to jest dobry pomysł - zwłaszcza, że wkrótce większość czasu pewno będę kręcił na trenażerze, to faktycznie mógłbym przetestować w warunkach "ciągłego nacisku". Przyznam szczerze, że zastanawiałem się nad połączeniem właśnie NoQ 50 i 36/34 Q - optymalizacja cięższych podjazdów i "normalne" przerzucanie na blat.
Zgłoszę się do Ciebie za jakiś miesiąc, może być?
Póki co, dzisiaj dostałem przesyłkę DHL'em z USA via InPost (czas przesyłki 9 dni):
Wiem, wiem - stara kolorystyka, tarcze są nieużywane (co widać), ale z datą fabryczną z połowy 2013 roku. Przyznam, że akurat to malowanie bardziej mi odpowiada, niby "symulujące" jajo ;-). Teraz tylko trzeba to wszystko do kupy zamontować... Dodatkowo dokupiłem czujnik prędkości ANT+:
Cardiosport Sensor prędkości kolarza ANT+
też dzisiaj dostałem - niby mam czujnik kadencji/prędkości garmina, ale ma on trafić do drugiego roweru, w podstawowym kadencja jest w P2M, a czujnik prędkości jak dla mnie być powinien ;-).
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1217
Napisano 21 wrzesień 2014 - 19:16
Kamizelka ULTRALIGHT B'TWIN,Kurtka lekka na rower ULTRALIGHT B'TWIN,dwie opaski odblaskowe SGN 100 B'TWIN ;-)
#1218
Napisano 23 wrzesień 2014 - 13:25
#1220
Napisano 25 wrzesień 2014 - 17:53
Uchwyt do gopro:K-Edge GO BIG Pro saddle oraz jakiś no name (alu) na kierownice ;-)