All-New Trek Émonda (3Rd Gen)
#402
Napisano 20 październik 2020 - 13:50
A tutaj przykładowy projekt odchudzenia nowej *srebrnej* Emondy SL5 z 9.2kg do 7.5kg. Spoiler: bez wymiany osprzętu :>
Film jest w języku japońskim, proponuję automatyczne tłumaczenie napisów na angielski, sprawdza się nie najgorzej, lub jeżeli coś jest niezbyt jasne to postaram się wyjaśnić.
#403
Napisano 20 październik 2020 - 14:45
A tutaj przykładowy projekt odchudzenia nowej *srebrnej* Emondy SL5 z 9.2kg do 7.5kg. Spoiler: bez wymiany osprzętu :>
Film jest w języku japońskim, proponuję automatyczne tłumaczenie napisów na angielski, sprawdza się nie najgorzej, lub jeżeli coś jest niezbyt jasne to postaram się wyjaśnić.
Zaspoiluj w całości co zmienił =D
#404 Gosc_Kuba__H_*
Napisano 20 październik 2020 - 14:47
Mostek/Kiera/tarcze/Koła z oponami i dętkami tubolito, sztycę/maszt, siodło.... wymienił wszystko oprócz ramy i napędu ... i sie jaramy że zszedł 1,7 kg jak tam na samych kołach można tyle zejść na oponach mógł jeszcze zejść około 80 gram, gdyby ząłożył P Zero Velo
- artho lubi to
#406
Napisano 20 październik 2020 - 16:18
Wystarczy podsumować same koła:
Przód i tył = 2151g
Dętka = 156g
Opona = 355g
Zestaw = 3173g (waga zestawu z oponami na wadze wyszła 3197g)
Nie trudno zauważyć, że kupując spoko zestaw do kwoty ~4 tyś. np.
Koła składane ze stożkiem ~1550g,
Schwalbe pro one 25c: ~260g
Dętka: mleko ~30-35g
Wentyle tubless: ~8g sztuka
Zestaw = 2156g
Bang, mamy kilo mniej na samych kołach
- artho lubi to
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#407
Napisano 20 październik 2020 - 17:27
#408
Napisano 20 październik 2020 - 17:32
#409
Napisano 20 październik 2020 - 17:57
- lupus i cauchy lubią to
#411
Napisano 20 październik 2020 - 18:37
Ekstra, a jest podsumowanie kosztów?
Gentlemani o kosztach nie rozmawiają . Zwłaszcza, że jak kogoś stać na rower za 12k to dorzucić jeszcze troszku od razu lub z czasem po kawałeczku aby zmniejszyć wagę nie powinno być problemem. Tu maszcik, tam kiera i tak powolutku . Jedyne co powiedział o pieniądzach, to fakt, że trochę trzeba zapłacić ale poleca zainwestować natychmiast na start, ponieważ niektóre elementy są wyjątkowo ciężkie.
Przechodząc z R7020 na R8070 robimy już około 7.1kg, małe poprawki i jest 7.0kg. I o ile dobrze liczę nadal cenowo wydaliśmy raczej mniej niż 25k za SL7 na Di2 a mamy swoje wybrane koła i jesteśmy o 700g lżejsi niż fabryczny SL7 Di2.
#418
Napisano 21 październik 2020 - 07:33
Ja do ostatniej chwili wahałem się między Madone a Emondą, ale wygrało coś co jest po prostu ładniejsze =D
A no i przy zamówieniu dorzuciłem kokpit z SLRki więc już będzie bajka
I fakt faktem wyjdzie tak, że oprócz ramy (czyli najważniejszego ) będę mieć SLR7, bo i Di2 będzie i kokpit SLR będzie i koła pewnie XXX 4-ki, no tylko ramy nie będzie ;(
Ale to nic, w przyszłym roku jak będę wymieniać to już na SLR7 katalogowo w zajebistej opcji kolorystycznej Matte Onyx Carbon albo złoży się P1.
- Marcin321 lubi to
#419
Napisano 21 październik 2020 - 07:38
Ale to nic, w przyszłym roku jak będę wymieniać to już na SLR7 katalogowo w zajebistej opcji kolorystycznej Matte Onyx Carbon albo złoży się P1.
To się nazywa „carpe diem”, cholibka muszę się jeszcze sporo nauczyć żeby dojść na taki poziom
- artho lubi to