Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowości Rowerowe


2382 odpowiedzi w tym temacie

#1981 bonobo

bonobo
  • Użytkownik
  • 1981 postów
  • SkądWrocław

Napisano 19 październik 2022 - 08:40

Dla mnie bober to nadal tragedia, ale fakt, że częstotliwość spotykania tych aut powoduje, że już tak wzroku nie męczą

 

G80-M3-normal-withoutplate.png

 

Ale to nic w porównaniu do M2 :D A takie to były ładne samochody.

 

Madona przy tym Bianchi to piękność. To rozwiązanie z mostkiem zaczerpnięte od Cervelo jest koszmarne.

 

 



#1982 LuckyLuk

LuckyLuk
  • Użytkownik
  • 648 postów

Napisano 19 październik 2022 - 09:06

częstotliwość spotykania tych aut powoduje, że już tak wzroku nie męczą

 

czego nie można powiedzieć o pierwszej Multipli :) 

 

Teraz patrzę na stronę Bianchi i u Oltre są 3 wesje - RC, Pro i Oltre. Ta ostatnia nie ma dziwnych wlotów i wygląda chyba najlepiej, myślę, że na żywo może nie być tak źle. Do tego cena 5800 EUR za wersję na Ultegrze Di2 i karbonowych kołach (Velomann Carbon 55mm - nie mam pojęcia, co to jest, pewnie ich własny brand) wydaje się mocno konkurencyjna. Aktualny Canyon Aeroad przy podobnym osprzęcie kosztuje 6500 EUR, Rose X lite 06 - 6000 EUR



#1983 dmxzor

dmxzor
  • Użytkownik
  • 1152 postów
  • SkądKonstancin-Jeziorna

Napisano 19 październik 2022 - 09:10

czego nie można powiedzieć o pierwszej Multipli :)

 

Teraz patrzę na stronę Bianchi i u Oltre są 3 wesje - RC, Pro i Oltre. Ta ostatnia nie ma dziwnych wlotów i wygląda chyba najlepiej, myślę, że na żywo może nie być tak źle. Do tego cena 5800 EUR za wersję na Ultegrze Di2 i karbonowych kołach (Velomann Carbon 55mm - nie mam pojęcia, co to jest, pewnie ich własny brand) wydaje się mocno konkurencyjna. Aktualny Canyon Aeroad przy podobnym osprzęcie kosztuje 6500 EUR, Rose X lite 06 - 6000 EUR

 

Tylko na Bianchi czekasz ponad dwa lata =D 



#1984 EvoPL

EvoPL
  • Użytkownik
  • 91 postów

Napisano 19 październik 2022 - 09:31

czego nie można powiedzieć o pierwszej Multipli :)

 

Teraz patrzę na stronę Bianchi i u Oltre są 3 wesje - RC, Pro i Oltre. Ta ostatnia nie ma dziwnych wlotów i wygląda chyba najlepiej, myślę, że na żywo może nie być tak źle. Do tego cena 5800 EUR za wersję na Ultegrze Di2 i karbonowych kołach (Velomann Carbon 55mm - nie mam pojęcia, co to jest, pewnie ich własny brand) wydaje się mocno konkurencyjna. Aktualny Canyon Aeroad przy podobnym osprzęcie kosztuje 6500 EUR, Rose X lite 06 - 6000 EUR

 

Konstrukcji wersji Pro nie moge zrozumieć najbardziej. O ile te wyższe mają te wymyslne mostki z dziurami, to Pro ma zwykły mostek postawiony na plus o_0. 



#1985 LuckyLuk

LuckyLuk
  • Użytkownik
  • 648 postów

Napisano 19 październik 2022 - 09:35

Pro ma chyba jeszcze kokpit integrowany, ta wersja, którą nazwali tylko Oltre ma chyba mostek i kierownicę osobno. Jestem ciekaw, jak to będzie wyglądało na żywo. 



#1986 TeQuila

TeQuila
  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 19 październik 2022 - 11:59

Do tego cena 5800 EUR za wersję na Ultegrze Di2 i karbonowych kołach (Velomann Carbon 55mm - nie mam pojęcia, co to jest, pewnie ich własny brand) wydaje się mocno konkurencyjna.

 

noooo....ale te 5.800,- to chyba za samą ramę :)

 

t.



#1987 LuckyLuk

LuckyLuk
  • Użytkownik
  • 648 postów

Napisano 19 październik 2022 - 12:08

właśnie, że nie, są tam 3 wersje na 3 różnych osprzętach i w różnych cenach

https://www.bianchi....ing-road/oltre/

 

Właściwie jak przejdziecie na niemiecką wersję strony to cena jest jeszcze niższa - 5649 EUR za wersję na Ultegrze i 5249 EUR za 105 Di2.

Kwestią pozostaje, czy te ceny są prawdziwe. 



#1988 Mando

Mando
  • Użytkownik
  • 21 postów

Napisano 19 październik 2022 - 20:51

Kupiłbym ale nie ma systemu halo jak na prawdziwy bolid przystało  :D


  • blackrain lubi to

#1989 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3185 postów

Napisano 20 październik 2022 - 13:43

Kawałek nowego Specialized'a Diverge: https://i.imgur.com/NxfVgWJ.jpg



#1990 EvoPL

EvoPL
  • Użytkownik
  • 91 postów

Napisano 20 październik 2022 - 17:17

O jejku...same piękności ostatnio.

 

Specialized_S-Works_Diverge_STR_2023_Rev



#1991 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3185 postów

Napisano 20 październik 2022 - 17:51

https://www.speciali...iverge?sort=new



#1992 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2911 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 październik 2022 - 18:13

jp -_-  :ph34r:

za chwilę nowy Rbx będzie miał to samo (oby nie)


  • artho lubi to

#1993 Invincible.

Invincible.
  • Użytkownik
  • 378 postów

Napisano 20 październik 2022 - 18:49

Biadolicie na każdym forum, że wam w gravelach amortyzacji brakuje to macie


  • mikroos i lupus lubią to

#1994 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2911 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 październik 2022 - 19:36

to już lepiej założyć baranka do Treka Supercaliber, wyjdzie na to samo i ładniej :)



#1995 Invincible.

Invincible.
  • Użytkownik
  • 378 postów

Napisano 20 październik 2022 - 19:57

Najlepiej to byłoby używać rowerów zgodnie z ich przeznaczeniem


  • slaweko lubi to

#1996 Born Ready

Born Ready
  • Użytkownik
  • 1429 postów

Napisano 20 październik 2022 - 22:21

O jejku...same piękności ostatnio.
 
Specialized_S-Works_Diverge_STR_2023_Rev

bob-budowniczy-kto-panu-tak-spierdolil.j


  • slaweko i lupus lubią to

#1997 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8614 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 21 październik 2022 - 06:07

Z powodu problemu z dostawami nie dojechały osłony na ten damper, czy jaki czort?


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#1998 LuckyLuk

LuckyLuk
  • Użytkownik
  • 648 postów

Napisano 21 październik 2022 - 07:17

Przy cenach od 7500 do 15 000 EUR nie musimy się martwić, że będziemy je często spotykać 

I jeszcze odnośnie wagi:

A complete 56cm S-Works Diverge STR weights 8.5kg (18.75lb) setup tubeless, out of the box. A Pro model weighs 8.9kg (19.6lb), and an Expert model weighs 9.5kg (20.9lb)



#1999 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2911 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 21 październik 2022 - 08:25

Mój Sirrus niwiele wiecej waży z bagaznikiem i na alu ramie i ciezkich alu kołach.

#2000 Severian

Severian
  • Użytkownik
  • 148 postów

Napisano 23 październik 2022 - 07:28

Śmieszny jest ten trend z komplikowaniem rowerów .Ja przesiadłem się na szosę z fulla mtb m. in. dlatego,że już dość miałem użerania się z tymi amortyzatorami , zawieszeniami i regulacjami.Wydaje mi się,że dąży to do punktu krytycznego gdy znowu wszystko zrobi się proste i użytkowe.





Dodaj odpowiedź