Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowości Rowerowe


2382 odpowiedzi w tym temacie

#321 EmPe

EmPe
  • Użytkownik
  • 1027 postów

Napisano 02 październik 2020 - 11:41

Czy lokalny, miejscowy dealer Treka będzie bez szemrania załatwiał potem moje problemy z tym rowerem?

Wątpię...Swego czasu byłem zdecydowany na Emondę, rower chciałem kupić w innym mieście bo mi dali o wiele lepszą cenę niż w sklepie lokalnym. Po negocjacjach poszedłem do lokalnego sprzedawcy czy sprzeda mi ten rower w cenie jaką mi się udało wynegocjować w innym mieście, odpowiedz brzmiała "nie", jednocześnie zostało mi oświadczone, że w przypadku jakichś problemów będę musiał wszystko załatwiać przez sklep w którym kupiłem. Lekko się tym zdziwiłem, ciekaw jestem czy Trek pozwala na takie praktyki?

Notabene tego sklepu w moim mieście już nie ma, zbankrutował. 


  • artho lubi to

#322 Gosc_Kuba__H_*

Gosc_Kuba__H_*
  • Gość

Napisano 02 październik 2020 - 11:49

Notabene tego sklepu w moim mieście już nie ma, zbankrutował. 

Rynek ich zweryfikował, chociaż w tamtym roku kuzyn po Treka jechał do BikeRoomu ;)  bo tam była najlepsza cena + raty0% ;)


  • artho lubi to

#323 Born Ready

Born Ready
  • Użytkownik
  • 1429 postów

Napisano 02 październik 2020 - 11:53

Więc z ciekawości, czysto teoretycznie - sklep, w którym kupiłeś rower (tego Treka, niech będzie), bankrutuje, więc wówczas jesteś na lodzie?



#324 marb

marb
  • Użytkownik
  • 298 postów
  • Skądsouth

Napisano 02 październik 2020 - 12:00

We wtorek  o 18.00 premiera Aeroda. 



#325 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 885 postów
  • SkądOstrów Wlkp.

Napisano 02 październik 2020 - 12:05

Co do Treka, to kumpel kupił w Poznaniu rower, ponieważ lokalnie po prostu nie był dostępny w rozsądnym terminie. Oczywiście okazało się po miesiacu, że suport mu zaczął trzeszczeć, więc zadzwonił do lokalnego serwisu Treka. Powiedzieli mu ze przyjmą rower, ale odpłatnie, bo rower nie był u nich zakupiony. Kumpel musiał jechać znowu na serwis do Poznania, gdzie usterka została usunięta w ramach gwarancji.

 

Ogólnie rzecz biorąc, nie różni się ta usługa znacząco bardziej niż to co oferuje Canyon. Przecież zawsze można wysłać rower do Niemiec na serwis :).



#326 Bzyk

Bzyk
  • Użytkownik
  • 2570 postów

Napisano 02 październik 2020 - 12:11

Z Cube jest taka sama sytuacja, bo sam byłem świadkiem u jednego z dystrybutorów jak przyszła babeczka, bo coś jej w elektryku nie grała. Właściciel powiedział, że może się tym zająć, ale będzie musiał skasować za przegląd i ewentualną naprawę i zaleca udać się do miejsca zakupu, gdzie będą musieli to zrobić w ramach gwarancji.
W sumie nie dziwię się. Cube mu nie zapłaci za poświęcony czas, a na sprzedaży nic nie zarobił.

#327 johnny_pl

johnny_pl
  • Użytkownik
  • 167 postów

Napisano 02 październik 2020 - 12:42

Tego się właśnie obawiałem (sam nie mam takich doświadczeń). W branży motoryzacyjnej to jest jednak bardziej uregulowane. Swój samochód kupiłem u dealera jakieś 100 km od miejsca zamieszkania. Po jakimś roku miałem drobną usterkę elektryczną, którą bez żadnych problemów naprawił mi lokalny dealer na gwarancji. Podobnie było z załatwianiem akcji serwisowych (a były dwie).

 

Skoro jakiś sklep jest oficjalnym dealerem jakiejś marki rowerowej, to dlaczego firma (marka) ta ma nie zapewnić mu finansowania napraw gwarancyjnych?



#328 4gotten

4gotten
  • Użytkownik
  • 1035 postów
  • SkądStargard

Napisano 02 październik 2020 - 12:54

Co do Treka, to kumpel kupił w Poznaniu rower, ponieważ lokalnie po prostu nie był dostępny w rozsądnym terminie. Oczywiście okazało się po miesiacu, że suport mu zaczął trzeszczeć, więc zadzwonił do lokalnego serwisu Treka. Powiedzieli mu ze przyjmą rower, ale odpłatnie, bo rower nie był u nich zakupiony. Kumpel musiał jechać znowu na serwis do Poznania, gdzie usterka została usunięta w ramach gwarancji.

 

Ogólnie rzecz biorąc, nie różni się ta usługa znacząco bardziej niż to co oferuje Canyon. Przecież zawsze można wysłać rower do Niemiec na serwis :).

Chyba tak nie jest. Miałe reklamować mocowania koszyków w swojej ramie Emonda ALR, którą zakupiłem swego czasu w Belgii. Zgłosiłem reklamację poprzez stronę www Treka i odpisano mi, żebym skontaktował się z najbliższym autoryzowanym sklepem /serwisem. Nikt nie robił żadnych problemów, wymagali jedynie przedstawienia dowodu zakupu. 



#329 dmxzor

dmxzor
  • Użytkownik
  • 1152 postów
  • SkądKonstancin-Jeziorna

Napisano 02 październik 2020 - 15:23

https://naszosie.pl/...zed-tarmac-sl7/

Spodziewałem się więcej i imo Trek robi to lepiej.. 😢

#330 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 02 październik 2020 - 16:24

Co do Treka, to kumpel kupił w Poznaniu rower, ponieważ lokalnie po prostu nie był dostępny w rozsądnym terminie. Oczywiście okazało się po miesiacu, że suport mu zaczął trzeszczeć, więc zadzwonił do lokalnego serwisu Treka. Powiedzieli mu ze przyjmą rower, ale odpłatnie, bo rower nie był u nich zakupiony. Kumpel musiał jechać znowu na serwis do Poznania, gdzie usterka została usunięta w ramach gwarancji.

 

Gwarancji czy rękojmi? Jeśli to drugie, to wiadomo, że odpowiada sklep. W przypadku tego pierwszego trzeba by zajrzeć do warunków gwarancji.



#331 artho

artho
  • Użytkownik
  • 2879 postów

Napisano 02 październik 2020 - 17:15

https://naszosie.pl/...zed-tarmac-sl7/

Spodziewałem się więcej i imo Trek robi to lepiej.. 😢

No nieee... :D :D

Może to wpis bardziej na codzienny komentarz UCI, ale to się przecież nieodzobaczy... I jeszcze ta biała owijka tutaj akurat pasująca jak... uhh. Nie mogę :D.

 

Pedersen się pewnie śmieje spoglądając na swoje Madone..



#332 tobo

tobo
  • Użytkownik
  • 3724 postów

Napisano 02 październik 2020 - 18:43

Z Cube jest taka sama sytuacja, bo sam byłem świadkiem u jednego z dystrybutorów jak przyszła babeczka, bo coś jej w elektryku nie grała. Właściciel powiedział, że może się tym zająć, ale będzie musiał skasować za przegląd i ewentualną naprawę i zaleca udać się do miejsca zakupu, gdzie będą musieli to zrobić w ramach gwarancji.
W sumie nie dziwię się. Cube mu nie zapłaci za poświęcony czas, a na sprzedaży nic nie zarobił.


Taki jest urok współpracy z kimś.
Ale założenie jest takie że wszystkie sklepy w tym przypadku wykonują usługę gratisowo.
U mnie było tak samo. Teoretycznie za czas zapłacić powinien dystrybutor, realnie nie płacił. Ale to w żaden sposób nie odbierało klientom prawa do darmowej obsługi w autoryzowanych punktach.

#333 johnny_pl

johnny_pl
  • Użytkownik
  • 167 postów

Napisano 02 październik 2020 - 21:06

U mnie było tak samo. Teoretycznie za czas zapłacić powinien dystrybutor, realnie nie płacił. Ale to w żaden sposób nie odbierało klientom prawa do darmowej obsługi w autoryzowanych punktach.

 

Tzn. w jakim sensie "nie odbierało klientom prawa"?

A jeśli sklep po prostu odmawiał, to co? "Nie naprawimy Panu tego roweru, i co Pan nam zrobi?"



#334 tobo

tobo
  • Użytkownik
  • 3724 postów

Napisano 03 październik 2020 - 17:54

Ale sklep NIE odmawiał. Jeśli jest częścią systemu to ma obowiązek to zrobić.
W jakim sensie nie odbierało prawa? W takim że rower sprzedawany w innym sklepie był obsługiwany gwarancyjnie tak jak sprzedany u nas. Tak samo jak byłby obsłużony jeśli pochodziłby z Albanii, Grecji czy Filipin.

#335 Born Ready

Born Ready
  • Użytkownik
  • 1429 postów

Napisano 03 październik 2020 - 18:55

We wtorek  o 18.00 premiera Aeroda. 

Jest piękny, dziś była okazja przyjrzeć się dokładnie w czasie rajdu Mathieu. 

 

Piękny, ale musiałbym sprzedać Tarmaca i Inflite, żeby go kupić, więc nie kalkuluje mi się taki deal ;) 

 

https://naszosie.pl/...zed-tarmac-sl7/

Spodziewałem się więcej i imo Trek robi to lepiej.. 😢

Każda pliszka swój ogonek chwali :)



#336 dywyn

dywyn
  • Użytkownik
  • 706 postów

Napisano 03 październik 2020 - 19:57

Każda pliszka swój ogonek chwali :)

 

Bądź obiektywny. Ten rower wizualnie to jest DRAMAT.


  • artho lubi to

#337 Born Ready

Born Ready
  • Użytkownik
  • 1429 postów

Napisano 03 październik 2020 - 20:52

Oceniając wygląd czegoś, nigdy się nie jest obiektywnym. 


  • mikroos lubi to

#338 sthEn

sthEn
  • Użytkownik
  • 265 postów

Napisano 05 październik 2020 - 09:45

https://www.canyon.c...n-launch-event/

 

Czy Canyon jutro przedstawi w końcu oficjalnie nowe Aeroady, czy to event tylko pod te ich nowe ultra-śmiesznie-lekkie ramy?


Ribble R872 - Octane One Gridd


#339 marb

marb
  • Użytkownik
  • 298 postów
  • Skądsouth

Napisano 05 październik 2020 - 09:57

https://www.canyon.c...n-launch-event/

Czy Canyon jutro przedstawi w końcu oficjalnie nowe Aeroady, czy to event tylko pod te ich nowe ultra-śmiesznie-lekkie ramy?

Aeroad.

#340 dmxzor

dmxzor
  • Użytkownik
  • 1152 postów
  • SkądKonstancin-Jeziorna

Napisano 05 październik 2020 - 09:58

https://www.canyon.c...n-launch-event/

 

Czy Canyon jutro przedstawi w końcu oficjalnie nowe Aeroady, czy to event tylko pod te ich nowe ultra-śmiesznie-lekkie ramy?

 

Na Zwifcie już są :D Swoją drogą masakrują resztę mocno z tego co coś tam paczałem na testach na zi.





Dodaj odpowiedź