Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowości Rowerowe


2400 odpowiedzi w tym temacie

#381 johnny_pl

johnny_pl
  • Użytkownik
  • 167 postów

Napisano 06 październik 2020 - 18:57

Aeroad jest jak VW Golf. 10 lat temu wyglądał tak samo, jak teraz, i za 10 lat będzie wyglądał, tak jak teraz ;) 


  • Ciachoorsky lubi to

#382 4gotten

4gotten
  • Użytkownik
  • 1037 postów
  • SkądStargard

Napisano 06 październik 2020 - 19:01

Rodzimy Romet zapowiada szturm na rynek modelami z hamulcami tarczowymi. Huragan Disc 2 wygląda całkiem fajnie, przy tym deklarowana waga to ok 7,4kg https://issuu.com/ro...NTJhYTE3Njc0MDA
i jeszcze link do zdjęcia z fejsa Rometa https://tiny.pl/7ljdq

Ceny mają być znane w połowie października.



#383 johnny_pl

johnny_pl
  • Użytkownik
  • 167 postów

Napisano 06 październik 2020 - 19:20

Rodzimy Romet zapowiada szturm na rynek modelami z hamulcami tarczowymi. Huragan Disc 2 wygląda całkiem fajnie, przy tym deklarowana waga to ok 7,4kg https://issuu.com/ro...NTJhYTE3Njc0MDA
i jeszcze link do zdjęcia z fejsa Rometa https://tiny.pl/7ljdq

Ceny mają być znane w połowie października.

 

Zadziwiająco podobna, jeśli nie identyczna (chyba, że jestem ślepy) rama do szwajcarskiego Thömusa:

 

https://thoemus.ch/k...or/?bike_id=207

 

Jak nic umowa z tymi samymi Azjatami ;)

 

To byłby hit, bo Thömusy to okropnie drogie rowery, Romet na pewno będzie atrakcyjną cenowo alternatywą :)



#384 Born Ready

Born Ready
  • Użytkownik
  • 1429 postów

Napisano 06 październik 2020 - 19:22

Trochę zaskakuje mnie narzekanie na to, że niewiele się zmienił w porównaniu do poprzedniej wersji... przecież od dawna można było się przyglądać, jak on będzie wyglądał :) ja ten model traktuję jako lifting poprzedniego. Jest ładny, kwestia gustu. 

 

homepage-canyon-aeroad-02.jpg?sw=1920



#385 Born Ready

Born Ready
  • Użytkownik
  • 1429 postów

Napisano 06 październik 2020 - 19:30

Za 10szkę to odpuszczę Tarmac'a =) Ewentualnie zostawię w rozliczeniu.

Bierz Tarmaca, jest piękny, a Madone zostaw w rozliczeniu. Za rok będziesz sam z siebie się śmiał, jak mogłeś na tym jeździć :D 



#386 4gotten

4gotten
  • Użytkownik
  • 1037 postów
  • SkądStargard

Napisano 06 październik 2020 - 19:39

Zadziwiająco podobna, jeśli nie identyczna (chyba, że jestem ślepy) rama do szwajcarskiego Thömusa:

 

https://thoemus.ch/k...or/?bike_id=207

 

Jak nic umowa z tymi samymi Azjatami ;)

 

To byłby hit, bo Thömusy to okropnie drogie rowery, Romet na pewno będzie atrakcyjną cenowo alternatywą :)

Ciężko dopatrzyć się jakiś różnic. Romet mógłby jeszcze oferować ten model w jakieś soczystej czerwieni.



#387 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2922 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 październik 2020 - 19:39

liczyłem w tym Romecie z 270str. na jakiś jeden model commute, szybki, lekki z prostą kierą, 1x11, tarcze, sztywny widelec.. coś jak Cube Hyde albo Merida speeder czy crossway urban... ale ni mo :(



#388 sthEn

sthEn
  • Użytkownik
  • 265 postów

Napisano 06 październik 2020 - 20:41

Aeroad jest jak VW Golf. 10 lat temu wyglądał tak samo, jak teraz, i za 10 lat będzie wyglądał, tak jak teraz ;)

A po co zmieniać ideał? :D

A tak serio to wszystko kwestia gustu. Mając 20k wolne z miejsca bralbym Aeroada CFX, nawet bym nie spojrzal w stronę Treków tak tu wielbionych. Po prostu mi się nie podobają, a za Canyonami od zawsze siusiam ;)

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  • JHartman i artho lubią to

Ribble R872 - Octane One Gridd


#389 dmxzor

dmxzor
  • Użytkownik
  • 1152 postów
  • SkądKonstancin-Jeziorna

Napisano 06 październik 2020 - 20:58

Z Canyonem to ogolnie jest w zasadzie tak jak mowi krol. Co z tego ze jest taniej o 15% w porownaniu do innych marek, jak ewentualny serwis to lekka padaka.
Jak zabraknie czesci w Canyonie to masz miesiac postou bo nie ma zamiennikow a zaden serwis tego nie bedzie robic.
Dlatego jest taniej.

Ogolnie ladne rowery :) Ale nadal wyznaję Trek’a jak i Apple, a wlasnie kupilem watch’a 6kę 😂😂

#390 Marcin321

Marcin321
  • Użytkownik
  • 2241 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 październik 2020 - 21:05

No jak, nikt nie komentuje nowego kokpitu? Ciekawa koncepcja, ale jakoś wolę swoje śrubki w mostku w ilości 6 sztuk ;)



#391 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 888 postów
  • SkądOstrów Wlkp.

Napisano 07 październik 2020 - 06:50

Rozwiązanie moim zdaniem po to żeby ciąć koszty i produkować 1 kierkę zamiast 3 w różnych rozmiarach. Pytanie jak to się przełoży na sztywność, bo samo w sobie rozwiązanie mi się podoba - aczkolwiek to jest jedna z tych rzeczy "ustaw i zapomnij".

Podoba mi się natomiast rozwiązanie z rurą sterową. Na pewno nie można im zarzucić braku innowacji, pytanie jak wyjdzie w praktyce.

 

Co do samego roweru ... no cóż, jako posiadacz poprzedniego modelu już chciałem mówić pod koniec filmiku GCN, że lipa i ogólnie wole swój obecny. Rower jest dużo bardziej masywny od poprzedniego modelu, a dodatkowo oszpecili go paskudnym malowaniem. Miejmy nadzieje, że kolejne roczniki doczekają się lepszego malowania.

 

Podoba mi się jednak fakt, który poruszyli na samym końcu, a który większości osób w ogóle nie zainteresował - i nie zainteresuje. Czyli koła 650b w dwóch najmniejszych rozmiarach - 2xs oraz 3xs - problem jest taki, że na stronie canyona wchodząc w geometrie rozmiar kół wynosi - 28 cali :)



#392 johnny_pl

johnny_pl
  • Użytkownik
  • 167 postów

Napisano 07 październik 2020 - 06:54

Godna zauważenia jest też zmiana geometrii, która stała się odrobinę bardziej "zrelaksowana" (w rozmiarze M stack większy o 9 mm, a reach krótszy o 5 mm w porównaniu do poprzedniej edycji).



#393 tobo

tobo
  • Użytkownik
  • 3724 postów

Napisano 07 październik 2020 - 06:57

Z Canyonem to ogolnie jest w zasadzie tak jak mowi krol. Co z tego ze jest taniej o 15% w porownaniu do innych marek, jak ewentualny serwis to lekka padaka.
Jak zabraknie czesci w Canyonie to masz miesiac postou bo nie ma zamiennikow a zaden serwis tego nie bedzie robic.
Dlatego jest taniej.

Ogolnie ladne rowery :) Ale nadal wyznaję Trek’a jak i Apple, a wlasnie kupilem watch’a 6kę 😂😂


Jest taniej bo nie karmisz sklepu i dystry.

#394 bonobo

bonobo
  • Użytkownik
  • 1986 postów
  • SkądWrocław

Napisano 07 październik 2020 - 08:15

Aeroad jest jak VW Golf. 10 lat temu wyglądał tak samo, jak teraz, i za 10 lat będzie wyglądał, tak jak teraz ;)

 

 

Trochę zaskakuje mnie narzekanie na to, że niewiele się zmienił w porównaniu do poprzedniej wersji... przecież od dawna można było się przyglądać, jak on będzie wyglądał :) ja ten model traktuję jako lifting poprzedniego. Jest ładny, kwestia gustu. 

 

 

 

Zgadzam się z Born Ready. Bo niby inne marki wprowadzając nowe modele robią rewolucję? Ok, Emonda zmieniła się znacząco, ale nawet wspomnianego Tarmaca rozważałbym w kategoriach liftingu. Z  BMC, Giantem i resztą jest podobnie. I nie spodziewałbym się, że za 10 lat którykolwiek z omawianych modeli będzie wyglądem odbiegał od tego, co mamy dziś. 



#395 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8634 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 październik 2020 - 08:23

I nie spodziewałbym się, że za 10 lat którykolwiek z omawianych modeli będzie wyglądem odbiegał od tego, co mamy dziś. 

Oj, do tak radykalnych wniosków bym się nie posunął. Oto Madone 2010:

 

madone52_onyx.jpg

Przepaść!


  • artho lubi to

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#396 bonobo

bonobo
  • Użytkownik
  • 1986 postów
  • SkądWrocław

Napisano 07 październik 2020 - 08:27

Oczywiście, 10 lat temu większość modeli wyglądała inaczej. Ale ja pisałem o tym, co mamy na przestrzeni ostatnich 3 lat i co będziemy mieli w kolejnych latach. Ktoś tu wyżej napisał, że Aeroad za 10 lat będzie wyglądał tak samo. 

 

 

 

Ale w takim razie Aeroad 2010

 

1291373788810-i7ki481yblz8-5d9b08b.jpg?q

 

Przepaść. 

 

P.S. Madonka trzyma poziom :D jak była paskudna kiedyś tak ciągle jest. Szanuję za tę konsekwencję. 


  • manfred lubi to

#397 sthEn

sthEn
  • Użytkownik
  • 265 postów

Napisano 07 październik 2020 - 09:23

 

P.S. Madonka trzyma poziom :D jak była paskudna kiedyś tak ciągle jest. Szanuję za tę konsekwencję. 

 

Alleluja, nie jestem sam :D

Tzn. nowa Madonka uważam potrafi być ładna, ale w rozmiarze do 54 - powyżej już po prostu wygląda pokracznie.


Ribble R872 - Octane One Gridd


#398 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8634 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 październik 2020 - 09:37

A jak spodziewać się rewolucji w dziedzinie aero, skoro kształt optymalny aerodynamicznie z definicji może być tylko jeden?

 

Konwergencja w procesach ewolucyjnych to nie przypadek .


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#399 Marcin321

Marcin321
  • Użytkownik
  • 2241 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 październik 2020 - 09:51

Rozwiązanie moim zdaniem po to żeby ciąć koszty i produkować 1 kierkę zamiast 3 w różnych rozmiarach. Pytanie jak to się przełoży na sztywność, bo samo w sobie rozwiązanie mi się podoba - aczkolwiek to jest jedna z tych rzeczy "ustaw i zapomnij".
Podoba mi się natomiast rozwiązanie z rurą sterową. Na pewno nie można im zarzucić braku innowacji, pytanie jak wyjdzie w praktyce.


Będą pytania jak przy pressfitach, ratunku - kokpit mi strzela ;)
  • mikroos i artho lubią to

#400 bonobo

bonobo
  • Użytkownik
  • 1986 postów
  • SkądWrocław

Napisano 07 październik 2020 - 09:55

Alleluja, nie jestem sam :D

Tzn. nowa Madonka uważam potrafi być ładna, ale w rozmiarze do 54 - powyżej już po prostu wygląda pokracznie.

 

Dla mnie w żadnym rozmiarze nie jest ładna. Ten gabaty kształt nie jest dla mnie. Choć w użytkowaniu na pewno super maszyna. I tak szanuję użytkowników za wybór. Każdy bierze to, co lubi i to jest spoko :) Ktoś tu wspomniał, że rozmowa o obiektywnym ocenianiu wyglądu rowerów jest bez sensu i miał rację. 

 

Ale u siebie zauważam, że rowery, które średnio podobają mi się na ekranie komputera, na żywo już sporo zyskują. Tak było z Canyonem Ultimate, Meridą Reacto, Ridleyem Noahem, Cervelo S3 i wieloma innymi. A jak pierwszy raz zobaczyłem jakieś trzy lata temu czerwonego Aeroada u znajomego, to byłem zachwycony. 

 

A jak spodziewać się rewolucji w dziedzinie aero, skoro kształt optymalny aerodynamicznie z definicji może być tylko jeden?

 

Konwergencja w procesach ewolucyjnych to nie przypadek .

 

Zupełna zgoda. Stąd wygląd Aeroada mnie nie dziwi, ale muszę też przyznać, że mi się całkiem podoba. 





Dodaj odpowiedź