Aeroad jest jak VW Golf. 10 lat temu wyglądał tak samo, jak teraz, i za 10 lat będzie wyglądał, tak jak teraz
Nowości Rowerowe
#382
Napisano 06 październik 2020 - 19:01
Rodzimy Romet zapowiada szturm na rynek modelami z hamulcami tarczowymi. Huragan Disc 2 wygląda całkiem fajnie, przy tym deklarowana waga to ok 7,4kg https://issuu.com/ro...NTJhYTE3Njc0MDA
i jeszcze link do zdjęcia z fejsa Rometa https://tiny.pl/7ljdq
Ceny mają być znane w połowie października.
#383
Napisano 06 październik 2020 - 19:20
Rodzimy Romet zapowiada szturm na rynek modelami z hamulcami tarczowymi. Huragan Disc 2 wygląda całkiem fajnie, przy tym deklarowana waga to ok 7,4kg https://issuu.com/ro...NTJhYTE3Njc0MDA
i jeszcze link do zdjęcia z fejsa Rometa https://tiny.pl/7ljdqCeny mają być znane w połowie października.
Zadziwiająco podobna, jeśli nie identyczna (chyba, że jestem ślepy) rama do szwajcarskiego Thömusa:
https://thoemus.ch/k...or/?bike_id=207
Jak nic umowa z tymi samymi Azjatami
To byłby hit, bo Thömusy to okropnie drogie rowery, Romet na pewno będzie atrakcyjną cenowo alternatywą
#386
Napisano 06 październik 2020 - 19:39
Zadziwiająco podobna, jeśli nie identyczna (chyba, że jestem ślepy) rama do szwajcarskiego Thömusa:
https://thoemus.ch/k...or/?bike_id=207
Jak nic umowa z tymi samymi Azjatami
To byłby hit, bo Thömusy to okropnie drogie rowery, Romet na pewno będzie atrakcyjną cenowo alternatywą
Ciężko dopatrzyć się jakiś różnic. Romet mógłby jeszcze oferować ten model w jakieś soczystej czerwieni.
#388
Napisano 06 październik 2020 - 20:41
A po co zmieniać ideał?Aeroad jest jak VW Golf. 10 lat temu wyglądał tak samo, jak teraz, i za 10 lat będzie wyglądał, tak jak teraz
A tak serio to wszystko kwestia gustu. Mając 20k wolne z miejsca bralbym Aeroada CFX, nawet bym nie spojrzal w stronę Treków tak tu wielbionych. Po prostu mi się nie podobają, a za Canyonami od zawsze siusiam
Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
- JHartman i artho lubią to
Ribble R872 - Octane One Gridd
#389
Napisano 06 październik 2020 - 20:58
Jak zabraknie czesci w Canyonie to masz miesiac postou bo nie ma zamiennikow a zaden serwis tego nie bedzie robic.
Dlatego jest taniej.
Ogolnie ladne rowery Ale nadal wyznaję Trek’a jak i Apple, a wlasnie kupilem watch’a 6kę 😂😂
#391
Napisano 07 październik 2020 - 06:50
Rozwiązanie moim zdaniem po to żeby ciąć koszty i produkować 1 kierkę zamiast 3 w różnych rozmiarach. Pytanie jak to się przełoży na sztywność, bo samo w sobie rozwiązanie mi się podoba - aczkolwiek to jest jedna z tych rzeczy "ustaw i zapomnij".
Podoba mi się natomiast rozwiązanie z rurą sterową. Na pewno nie można im zarzucić braku innowacji, pytanie jak wyjdzie w praktyce.
Co do samego roweru ... no cóż, jako posiadacz poprzedniego modelu już chciałem mówić pod koniec filmiku GCN, że lipa i ogólnie wole swój obecny. Rower jest dużo bardziej masywny od poprzedniego modelu, a dodatkowo oszpecili go paskudnym malowaniem. Miejmy nadzieje, że kolejne roczniki doczekają się lepszego malowania.
Podoba mi się jednak fakt, który poruszyli na samym końcu, a który większości osób w ogóle nie zainteresował - i nie zainteresuje. Czyli koła 650b w dwóch najmniejszych rozmiarach - 2xs oraz 3xs - problem jest taki, że na stronie canyona wchodząc w geometrie rozmiar kół wynosi - 28 cali
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#393
Napisano 07 październik 2020 - 06:57
Z Canyonem to ogolnie jest w zasadzie tak jak mowi krol. Co z tego ze jest taniej o 15% w porownaniu do innych marek, jak ewentualny serwis to lekka padaka.
Jak zabraknie czesci w Canyonie to masz miesiac postou bo nie ma zamiennikow a zaden serwis tego nie bedzie robic.
Dlatego jest taniej.
Ogolnie ladne rowery Ale nadal wyznaję Trek’a jak i Apple, a wlasnie kupilem watch’a 6kę 😂😂
Jest taniej bo nie karmisz sklepu i dystry.
#394
Napisano 07 październik 2020 - 08:15
Aeroad jest jak VW Golf. 10 lat temu wyglądał tak samo, jak teraz, i za 10 lat będzie wyglądał, tak jak teraz
Trochę zaskakuje mnie narzekanie na to, że niewiele się zmienił w porównaniu do poprzedniej wersji... przecież od dawna można było się przyglądać, jak on będzie wyglądał ja ten model traktuję jako lifting poprzedniego. Jest ładny, kwestia gustu.
Zgadzam się z Born Ready. Bo niby inne marki wprowadzając nowe modele robią rewolucję? Ok, Emonda zmieniła się znacząco, ale nawet wspomnianego Tarmaca rozważałbym w kategoriach liftingu. Z BMC, Giantem i resztą jest podobnie. I nie spodziewałbym się, że za 10 lat którykolwiek z omawianych modeli będzie wyglądem odbiegał od tego, co mamy dziś.
#395
Napisano 07 październik 2020 - 08:23
I nie spodziewałbym się, że za 10 lat którykolwiek z omawianych modeli będzie wyglądem odbiegał od tego, co mamy dziś.
Oj, do tak radykalnych wniosków bym się nie posunął. Oto Madone 2010:
Przepaść!
- artho lubi to
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#396
Napisano 07 październik 2020 - 08:27
Oczywiście, 10 lat temu większość modeli wyglądała inaczej. Ale ja pisałem o tym, co mamy na przestrzeni ostatnich 3 lat i co będziemy mieli w kolejnych latach. Ktoś tu wyżej napisał, że Aeroad za 10 lat będzie wyglądał tak samo.
Ale w takim razie Aeroad 2010
Przepaść.
P.S. Madonka trzyma poziom jak była paskudna kiedyś tak ciągle jest. Szanuję za tę konsekwencję.
- manfred lubi to
#397
Napisano 07 październik 2020 - 09:23
P.S. Madonka trzyma poziom jak była paskudna kiedyś tak ciągle jest. Szanuję za tę konsekwencję.
Alleluja, nie jestem sam
Tzn. nowa Madonka uważam potrafi być ładna, ale w rozmiarze do 54 - powyżej już po prostu wygląda pokracznie.
Ribble R872 - Octane One Gridd
#398
Napisano 07 październik 2020 - 09:37
A jak spodziewać się rewolucji w dziedzinie aero, skoro kształt optymalny aerodynamicznie z definicji może być tylko jeden?
Konwergencja w procesach ewolucyjnych to nie przypadek .
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#399
Napisano 07 październik 2020 - 09:51
Rozwiązanie moim zdaniem po to żeby ciąć koszty i produkować 1 kierkę zamiast 3 w różnych rozmiarach. Pytanie jak to się przełoży na sztywność, bo samo w sobie rozwiązanie mi się podoba - aczkolwiek to jest jedna z tych rzeczy "ustaw i zapomnij".
Podoba mi się natomiast rozwiązanie z rurą sterową. Na pewno nie można im zarzucić braku innowacji, pytanie jak wyjdzie w praktyce.
Będą pytania jak przy pressfitach, ratunku - kokpit mi strzela
- mikroos i artho lubią to
#400
Napisano 07 październik 2020 - 09:55
Alleluja, nie jestem sam
Tzn. nowa Madonka uważam potrafi być ładna, ale w rozmiarze do 54 - powyżej już po prostu wygląda pokracznie.
Dla mnie w żadnym rozmiarze nie jest ładna. Ten gabaty kształt nie jest dla mnie. Choć w użytkowaniu na pewno super maszyna. I tak szanuję użytkowników za wybór. Każdy bierze to, co lubi i to jest spoko Ktoś tu wspomniał, że rozmowa o obiektywnym ocenianiu wyglądu rowerów jest bez sensu i miał rację.
Ale u siebie zauważam, że rowery, które średnio podobają mi się na ekranie komputera, na żywo już sporo zyskują. Tak było z Canyonem Ultimate, Meridą Reacto, Ridleyem Noahem, Cervelo S3 i wieloma innymi. A jak pierwszy raz zobaczyłem jakieś trzy lata temu czerwonego Aeroada u znajomego, to byłem zachwycony.
A jak spodziewać się rewolucji w dziedzinie aero, skoro kształt optymalny aerodynamicznie z definicji może być tylko jeden?
Konwergencja w procesach ewolucyjnych to nie przypadek .
Zupełna zgoda. Stąd wygląd Aeroada mnie nie dziwi, ale muszę też przyznać, że mi się całkiem podoba.