Emonda SLR 10 4.8kg tańsza była
https://www.trekbike...slr-10/p/16197/
Ale projekt jako ciekawostka super im wyszedł.
Napisano 10 maj 2021 - 08:00
Emonda SLR 10 4.8kg tańsza była
https://www.trekbike...slr-10/p/16197/
Ale projekt jako ciekawostka super im wyszedł.
Napisano 10 maj 2021 - 08:23
Zapowiedź nowego gravela od Canyona - z tego co widzę już z normalną kierownicą:
https://www.canyon.c...n-launch-event/
Napisano 10 maj 2021 - 09:30
Emonda SLR 10 4.8kg tańsza była
https://www.trekbike...slr-10/p/16197/
Ale projekt jako ciekawostka super im wyszedł.
Pod względem użytkowym ten spec bije emondę na głowę.
W sumie ciekawy jestem ile można z nim zejść kierując się przy wyborze podzespołów wyłącznie masą. Na samym siodełku i szytkach (montując nawet te z emondy) jest już -250. Do tego wyrzucenie stożków, włożenie mechanicznego reda i tak naprawdę kilkaset gram w dół na elementach, które nie są wcale droższe od tych obecnie zamontowanych.
Napisano 10 maj 2021 - 09:40
Pod względem użytkowym ten spec bije emondę na głowę.
Możesz rozwinąć? Tzn. mam kilka domysłów, ale ciekaw jestem czy masz na myśli np. tylko geometrię czy coś jeszcze?
Zapowiedź nowego gravela od Canyona - z tego co widzę już z normalną kierownicą:
Może uda się zejść z ceną w dół a i ta ichniejsza kierownica gdzieś czytałem powodowała problemy z ... montowaniem komputerka
Napisano 10 maj 2021 - 09:59
Możesz rozwinąć? Tzn. mam kilka domysłów, ale ciekaw jestem czy masz na myśli np. tylko geometrię czy coś jeszcze?
Geometrię to akurat pomijam bo każdy lubi co innego. Chodziło mi przede wszystkim o elektronikę, zastosowane szytki i siodełko. Do tego obecny pomiar mocy
Napisano 10 maj 2021 - 10:08
A no to oczywiście, dzięki za doprecyzowanie - w końcu SLR10 to model już niezbyt współczesny - przełom 2015 i 2016 roku, nieco inna epoka i faktycznie rower żyłowany na rekord i pokazówkę wiszącą na balonikach z helem . O ile w ogóle możemy rozmawiać o praktyczności rowerów poniżej 5.5kg... . Ale jako ciekawy projekt fajna sprawa.
Napisano 10 maj 2021 - 10:49
Aluminiowe gravele miały normalną kierownicę.Zapowiedź nowego gravela od Canyona - z tego co widzę już z normalną kierownicą:
https://www.canyon.c...n-launch-event/
Napisano 10 maj 2021 - 13:49
Pod względem użytkowym ten spec bije emondę na głowę.
W sumie ciekawy jestem ile można z nim zejść kierując się przy wyborze podzespołów wyłącznie masą. Na samym siodełku i szytkach (montując nawet te z emondy) jest już -250. Do tego wyrzucenie stożków, włożenie mechanicznego reda i tak naprawdę kilkaset gram w dół na elementach, które nie są wcale droższe od tych obecnie zamontowanych.
Stożki od LW można mieć 935g to ile jeszcze można z tego zejść?
Napisano 11 maj 2021 - 10:05
A to już zależy, na co jest moda
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 11 maj 2021 - 10:13
https://www.canyon.c...dventure/grizl/podoba mi się, że film promocyjny na stronie producenta, jasno określa grupę docelową -> Szerokie gacie. Śpiwór. Przygoda. Rekreacja. Zero sportu. Zero docięcia i spiny Odskocznia od pracy.
Napisano 11 maj 2021 - 10:30
https://www.canyon.c...dventure/grizl/ podoba mi się, że film promocyjny na stronie producenta, jasno określa grupę docelową -> Szerokie gacie. Śpiwór. Przygoda. Rekreacje. Zero sportu. Zero docięcia i spiny Odskocznia od pracy.
No i super, do sportu to przełaj . Seria zapowiada się ciekawie, pytanie czy zrobią modele alu, bo na razie 9k w górę.
Współpraca z Apidurą wygląda natomiast tak, że to rebrand serii "Race" i +100zł do Top Tube-a, ale "whatev". TopTube-a Bolt-on w przystępnej cenie w sumie szukam.
Napisano 11 maj 2021 - 10:33
Zero sportu. Zero docięcia i spiny
Długo nie wytrzymali
Najszybszy scyzoryk szwajcarskiej armii, na jakim kiedykolwiek jeździłeś, zbudowany na naszej topowej ramie
A tak naprawdę chodzi o to, że szczytem sukcesu jest obecnie MIEĆ LUZ. Z tego co obserwuję, ludzie są gotowi zarżnąć się, byle udowodnić innym, że MAJĄ LUZ - taki MAJĄ LUZ A ten rower to taki drogi talizman, którym można pokazać, że ma się luz - oczywiście WIĘKSZY (albo dłuższy, if you know what I mean ) luz, niż mają inni. Nic nowego w tej branży.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 14 maj 2021 - 10:22
A tak naprawdę chodzi o to, że szczytem sukcesu jest obecnie MIEĆ LUZ. Z tego co obserwuję, ludzie są gotowi zarżnąć się, byle udowodnić innym, że MAJĄ LUZ - taki MAJĄ LUZ A ten rower to taki drogi talizman, którym można pokazać, że ma się luz - oczywiście WIĘKSZY (albo dłuższy, if you know what I mean ) luz, niż mają inni. Nic nowego w tej branży.
Chyba najlepiej to widać w światku "enduro". Kolorowe ciuszki, pozerka na maxa i ten LUZ. Tam to aż krzywo patrzą jak nie masz LUZU. Kit z tym że wyglądasz jak beczka, +100 kg wagi, techniki zero i pod najmniejszą górkę już pchasz swoją wypasioną furę. Najważniejsze że masz LUZ, lubisz (albo udajesz że lubisz) ostrą muzę, lubisz (albo udajesz że lubisz) zapalić blanta, no i obowiązkowo piwo po każdym zjeździe. Kto wykona najwięcej powtórzeń jest największym LUZAKIEM
W "lajkrach" jest nie lepiej. Czy to szosa czy XC, prawie każdy zapytany "coś tam jeździ, ale nie trenuje", na ustawki jeździ na luzie albo regeneracyjnie xD
A rzeczywistość... trener personalny, plany, spinka na maxa i do pożygu
Napisano 14 maj 2021 - 10:55
Napisano 17 maj 2021 - 12:49
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750