Jump to content


Photo

Nowości Rowerowe


2380 replies to this topic

#1701 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3,183 posts

Posted 18 November 2021 - 18:18

Nowy gravel od Stevensa: https://www.stevensb...u=PL&lang=en_US



#1702 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,911 posts
  • SkądWarszawa

Posted 18 November 2021 - 20:13

może czas już zmienić tytuł wątku na 2022? albo założyć nowy? :D



#1703 tadzikpl

tadzikpl
  • Użytkownik
  • 861 posts

Posted 18 November 2021 - 22:21

A nie od razu 2023? Bo od znajomków znaki sygnały dostaję, że wtedy może, prawdopodobnie, chyba.. :)

#1704 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,911 posts
  • SkądWarszawa

Posted 02 December 2021 - 14:37

hej chłopaki, takie szybkie pytanie a propos zintegrowanych kokpitów

jak to jest?

gdybym chciał np. zmienić 1 podkładkę pod mostem, 1 mniej lub 1 więcej - czy to jest możliwe do zrobienia ot tak bez rozpinania kabli, jak w normalnym mocowaniu? jak to jest w Tarmaku, Emondzie, innych systemach?



#1705 Bzyk

Bzyk
  • Użytkownik
  • 2,570 posts

Posted 02 December 2021 - 15:06

W Tarmacu podkładki się rozpina. 


  • cauchy likes this

#1706 dywyn

dywyn
  • Użytkownik
  • 705 posts

Posted 02 December 2021 - 16:35

W Emondzie też.



#1707 artho

artho
  • Użytkownik
  • 2,877 posts

Posted 02 December 2021 - 17:54

Potwierdzam, w Emondzie też.

 

Natomiast nie wszędzie jest to dobrze pomyślane nieraz jest... trudniej.



#1708 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3,183 posts

Posted 10 December 2021 - 14:06

Canyon dla juniorów: 

https://www.canyon.c...hmenfarbe=BU/WH



#1709 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3,183 posts

Posted 29 December 2021 - 12:46

Karbonowy gravel "od" Loca:

https://locabikes.pl...y-gravel-carbon

 

https://www.carbonda...gravel/128.html



#1710 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3,183 posts

Posted 19 January 2022 - 22:08

Nowy Cannondale Synapse: https://www.cannonda...durance/synapse



#1711 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,911 posts
  • SkądWarszawa

Posted 20 January 2022 - 00:18

Kombinują jak mogą

#1712 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8,606 posts
  • SkądSzczecin

Posted 20 January 2022 - 05:23

Cannondale przyznaje, że wciąż nie umie robić karbonowych muf i powraca do BSA - to jest chyba jedyna godna wzmianki nowość w tej nowości ;)


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#1713 admsk

admsk
  • Użytkownik
  • 389 posts

Posted 20 January 2022 - 13:39

Cannondale przyznaje, że wciąż nie umie robić karbonowych muf i powraca do BSA - to jest chyba jedyna godna wzmianki nowość w tej nowości ;)

Yyy mam 2 ramy S6 i żadnych problemów.
W amelinum owszem, były.

Te BSA to chyba taki "nowy" stary, trynd.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

#1714 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3,183 posts

Posted 22 January 2022 - 13:08

Chyba w tym temacie będzie pasować - Bowman do likwidacji: https://cyclingindus...ike-completion/



#1715 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8,606 posts
  • SkądSzczecin

Posted 22 January 2022 - 13:34

In related news, SRAM’s CEO has spoken on their ability to supply the market, revealing that the firm has never has so much product ready to go in its entire history.

???

 

Rozumiem problemy w dostawach z Azji, ale w Portugalii też mają fabrykę, a nic z niej nie spływa do dystrybutorów.


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#1716 alterego

alterego
  • Użytkownik
  • 1,224 posts

Posted 22 January 2022 - 14:02

(...) I’m almost positive this is gonna surprise you; we have more finished goods on our shelves right now than we’ve ever had in the history of the company. And that’s because our customer can’t get containers to put those finished good in to ship completed bikes from Asia, or components to factories in Europe…”

Błędne koło. :)

#1717 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8,606 posts
  • SkądSzczecin

Posted 22 January 2022 - 14:12

Zachciało się nam (na każdym poziomie, od konsumenta po producenta i od wyborcy po prezydenta) gospodarki oderwanej od fundamentów, budowanej na krótkowzrocznej żądzy zysku, i dziś tylko odbija się to nam czkawką :)

 

Nasz niemiecki partner SON prowadzi produkcję na bieżąco. Całą produkcję, obróbkę i wykończenie prowadzi na miejscu, nawet plastiki sprowadza po sąsiedzku z Niemiec, i funkcjonuje praktycznie bez zakłóceń pomimo kolosalnego wzrostu zapotrzebowania, a 90% towaru jest dostępne na bieżąco. Jedynie surowce nieosiągalne na lokalnym rynku z przyczyn obiektywnych, jak surowe aluminium, stanowią dla nich problem, ale to jest w zasadzie nie do przeskoczenia.

 

Pomimo tego najdłuższe czasy oczekiwania u SON-a to ok. 3-4 tygodni, więc jak na obecne warunki niezwykle mało (dla porównania: czas oczekiwania na Toyotę Land Cruiser w niektórych krajach to nawet cztery lata, a jeszcze niedawno Toyota uchodziła za niedościgniony wzór sprawnej produkcji!).

 

Z tego co się orientuję, firmy takie jak Ortlieb, SKS czy Busch&Muller również działają bez większych komplikacji, a to właśnie dzięki produkcji u siebie.

 

Owszem, jest drogo, ale obie firmy od lat jadły mniejszą łyżeczką, za to równym rytmem, więc mają solidne fundamenty :) Każdej firmie (także swojej!) życzę takiego prowadzenia.


  • Senninho and admsk like this

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#1718 alterego

alterego
  • Użytkownik
  • 1,224 posts

Posted 22 January 2022 - 17:21

No cóż, nie bez powodu gospodarka Niemiec jest czwarta na świecie. Tam się przemysłu nie zniszczyło wmawiając ludziom, że usługi najważniejsze.
Największą potęgą są u niech te średnie i małe firmy, które nie są wykańczane żeby jakiś moloch stał się jeszcze większym monopolistą.
Gdzie nie spojrzeć albo czego nie wziąć do ręki to wysoce prawdopodobne, że wyszło z Niemiec jeśli nie z Chin.
Do niemieckich maszyn z branży obróbki stali nie było problemów z częściami w czasie pandemii, z choćby japońskimi już gorzej.

#1719 admsk

admsk
  • Użytkownik
  • 389 posts

Posted 23 January 2022 - 14:14

Zachciało się nam (na każdym poziomie, od konsumenta po producenta i od wyborcy po prezydenta) gospodarki oderwanej od fundamentów, budowanej na krótkowzrocznej żądzy zysku, i dziś tylko odbija się to nam czkawką :)

Nasz niemiecki partner SON prowadzi produkcję na bieżąco. Całą produkcję, obróbkę i wykończenie prowadzi na miejscu, nawet plastiki sprowadza po sąsiedzku z Niemiec, i funkcjonuje praktycznie bez zakłóceń pomimo kolosalnego wzrostu zapotrzebowania, a 90% towaru jest dostępne na bieżąco. Jedynie surowce nieosiągalne na lokalnym rynku z przyczyn obiektywnych, jak surowe aluminium, stanowią dla nich problem, ale to jest w zasadzie nie do przeskoczenia.

Pomimo tego najdłuższe czasy oczekiwania u SON-a to ok. 3-4 tygodni, więc jak na obecne warunki niezwykle mało (dla porównania: czas oczekiwania na Toyotę Land Cruiser w niektórych krajach to nawet cztery lata, a jeszcze niedawno Toyota uchodziła za niedościgniony wzór sprawnej produkcji!).

Z tego co się orientuję, firmy takie jak Ortlieb, SKS czy Busch&Muller również działają bez większych komplikacji, a to właśnie dzięki produkcji u siebie.

Owszem, jest drogo, ale obie firmy od lat jadły mniejszą łyżeczką, za to równym rytmem, więc mają solidne fundamenty :) Każdej firmie (także swojej!) życzę takiego prowadzenia.

Niemiecka gospodarka znana jest z tego, że preferuje się lokalnych dostawców, producentów.
Pracuję w takiej branży, że kilka razy podchodziliśmy do sieci sklepów niemieckich i odpowiedź, jest zawsze taka sama. Pomimo, że jesteśmy dużo tańsi, wybierają niemieckich producentów. Możemy jedynie świadczyć usługę, ale używając materiałów i dostawców których oni wskażą.

Ciekawe jak będzie wyglądał rynek 2022, dużo producentów i firm zastokowało się w co popadło w zeszłym roku, i teraz może być problem jak to upłynnić.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

#1720 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3,183 posts

Posted 23 January 2022 - 17:34

Nowy Canyon Endurance - ma zmienioną geometrię na bardziej zrelaksowaną i -co nienormalne-  w tej chwili jest dostępny we wszystkich rozmiarach: https://www.canyon.c...es/endurace/cf/

 

 





Reply to this topic