Nowy gravel od Stevensa: https://www.stevensb...u=PL&lang=en_US
Nowości Rowerowe
#1704
Napisano 02 grudzień 2021 - 14:37
hej chłopaki, takie szybkie pytanie a propos zintegrowanych kokpitów
jak to jest?
gdybym chciał np. zmienić 1 podkładkę pod mostem, 1 mniej lub 1 więcej - czy to jest możliwe do zrobienia ot tak bez rozpinania kabli, jak w normalnym mocowaniu? jak to jest w Tarmaku, Emondzie, innych systemach?
#1708
Napisano 10 grudzień 2021 - 14:06
#1709
Napisano 29 grudzień 2021 - 12:46
Karbonowy gravel "od" Loca:
https://locabikes.pl...y-gravel-carbon
https://www.carbonda...gravel/128.html
#1710
#1712
Napisano 20 styczeń 2022 - 05:23
Cannondale przyznaje, że wciąż nie umie robić karbonowych muf i powraca do BSA - to jest chyba jedyna godna wzmianki nowość w tej nowości
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1713
Napisano 20 styczeń 2022 - 13:39
Yyy mam 2 ramy S6 i żadnych problemów.Cannondale przyznaje, że wciąż nie umie robić karbonowych muf i powraca do BSA - to jest chyba jedyna godna wzmianki nowość w tej nowości
W amelinum owszem, były.
Te BSA to chyba taki "nowy" stary, trynd.
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
#1714
Napisano 22 styczeń 2022 - 13:08
Chyba w tym temacie będzie pasować - Bowman do likwidacji: https://cyclingindus...ike-completion/
#1715
Napisano 22 styczeń 2022 - 13:34
In related news, SRAM’s CEO has spoken on their ability to supply the market, revealing that the firm has never has so much product ready to go in its entire history.
???
Rozumiem problemy w dostawach z Azji, ale w Portugalii też mają fabrykę, a nic z niej nie spływa do dystrybutorów.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1716
Napisano 22 styczeń 2022 - 14:02
Błędne koło.
#1717
Napisano 22 styczeń 2022 - 14:12
Zachciało się nam (na każdym poziomie, od konsumenta po producenta i od wyborcy po prezydenta) gospodarki oderwanej od fundamentów, budowanej na krótkowzrocznej żądzy zysku, i dziś tylko odbija się to nam czkawką
Nasz niemiecki partner SON prowadzi produkcję na bieżąco. Całą produkcję, obróbkę i wykończenie prowadzi na miejscu, nawet plastiki sprowadza po sąsiedzku z Niemiec, i funkcjonuje praktycznie bez zakłóceń pomimo kolosalnego wzrostu zapotrzebowania, a 90% towaru jest dostępne na bieżąco. Jedynie surowce nieosiągalne na lokalnym rynku z przyczyn obiektywnych, jak surowe aluminium, stanowią dla nich problem, ale to jest w zasadzie nie do przeskoczenia.
Pomimo tego najdłuższe czasy oczekiwania u SON-a to ok. 3-4 tygodni, więc jak na obecne warunki niezwykle mało (dla porównania: czas oczekiwania na Toyotę Land Cruiser w niektórych krajach to nawet cztery lata, a jeszcze niedawno Toyota uchodziła za niedościgniony wzór sprawnej produkcji!).
Z tego co się orientuję, firmy takie jak Ortlieb, SKS czy Busch&Muller również działają bez większych komplikacji, a to właśnie dzięki produkcji u siebie.
Owszem, jest drogo, ale obie firmy od lat jadły mniejszą łyżeczką, za to równym rytmem, więc mają solidne fundamenty Każdej firmie (także swojej!) życzę takiego prowadzenia.
- Senninho i admsk lubią to
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1718
Napisano 22 styczeń 2022 - 17:21
Największą potęgą są u niech te średnie i małe firmy, które nie są wykańczane żeby jakiś moloch stał się jeszcze większym monopolistą.
Gdzie nie spojrzeć albo czego nie wziąć do ręki to wysoce prawdopodobne, że wyszło z Niemiec jeśli nie z Chin.
Do niemieckich maszyn z branży obróbki stali nie było problemów z częściami w czasie pandemii, z choćby japońskimi już gorzej.
#1719
Napisano 23 styczeń 2022 - 14:14
Niemiecka gospodarka znana jest z tego, że preferuje się lokalnych dostawców, producentów.Zachciało się nam (na każdym poziomie, od konsumenta po producenta i od wyborcy po prezydenta) gospodarki oderwanej od fundamentów, budowanej na krótkowzrocznej żądzy zysku, i dziś tylko odbija się to nam czkawką
Nasz niemiecki partner SON prowadzi produkcję na bieżąco. Całą produkcję, obróbkę i wykończenie prowadzi na miejscu, nawet plastiki sprowadza po sąsiedzku z Niemiec, i funkcjonuje praktycznie bez zakłóceń pomimo kolosalnego wzrostu zapotrzebowania, a 90% towaru jest dostępne na bieżąco. Jedynie surowce nieosiągalne na lokalnym rynku z przyczyn obiektywnych, jak surowe aluminium, stanowią dla nich problem, ale to jest w zasadzie nie do przeskoczenia.
Pomimo tego najdłuższe czasy oczekiwania u SON-a to ok. 3-4 tygodni, więc jak na obecne warunki niezwykle mało (dla porównania: czas oczekiwania na Toyotę Land Cruiser w niektórych krajach to nawet cztery lata, a jeszcze niedawno Toyota uchodziła za niedościgniony wzór sprawnej produkcji!).
Z tego co się orientuję, firmy takie jak Ortlieb, SKS czy Busch&Muller również działają bez większych komplikacji, a to właśnie dzięki produkcji u siebie.
Owszem, jest drogo, ale obie firmy od lat jadły mniejszą łyżeczką, za to równym rytmem, więc mają solidne fundamenty Każdej firmie (także swojej!) życzę takiego prowadzenia.
Pracuję w takiej branży, że kilka razy podchodziliśmy do sieci sklepów niemieckich i odpowiedź, jest zawsze taka sama. Pomimo, że jesteśmy dużo tańsi, wybierają niemieckich producentów. Możemy jedynie świadczyć usługę, ale używając materiałów i dostawców których oni wskażą.
Ciekawe jak będzie wyglądał rynek 2022, dużo producentów i firm zastokowało się w co popadło w zeszłym roku, i teraz może być problem jak to upłynnić.
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
#1720
Napisano 23 styczeń 2022 - 17:34
Nowy Canyon Endurance - ma zmienioną geometrię na bardziej zrelaksowaną i -co nienormalne- w tej chwili jest dostępny we wszystkich rozmiarach: https://www.canyon.c...es/endurace/cf/