Skocz do zawartości


Zdjęcie

[2021] Wspólne Zamówienie Ubrań Kolarskich


1165 odpowiedzi w tym temacie

#781 Ulepekin

Ulepekin
  • Użytkownik
  • 289 postów
  • SkądMeseritz

Napisano 14 kwiecień 2021 - 09:27

Kończmy te farsę, prosimy się a firma raso ma nas głęboko.


Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

#782 uraz

uraz
  • Użytkownik
  • 1730 postów
  • SkądLublin

Napisano 14 kwiecień 2021 - 09:28

Mamy połowę kwietnia więc albo Raso albo zwrot wpłat. Sugeruję się psychicznie nastawić na bramkę nr. 2


Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll


#783 Ulepekin

Ulepekin
  • Użytkownik
  • 289 postów
  • SkądMeseritz

Napisano 14 kwiecień 2021 - 09:32

Mamy połowę kwietnia więc albo Raso albo zwrot wpłat. Sugeruję się psychicznie nastawić na bramkę nr. 2

Trudno, jest konkretna lekcja. Uraz dla Ciebie podziękowania że organizowałeś to wszystko.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

#784 bonobo

bonobo
  • Użytkownik
  • 1981 postów
  • SkądWrocław

Napisano 14 kwiecień 2021 - 09:32

Przesadzasz, żadna presja. Moim zdaniem jeśli nie wyjdzie z Raso to zmiana producenta odpada. Po prostu trzeba odpuścić to zamówienie z tym roku.

Panika? Chyba nikt nie będzie jeździł z gołą d... jeśli nie dostanie tych ciuchów, więc bez ciśnienia ;)

 

No ale dlaczego miałoby nie wyjść z Raso? To tylko kwestia cierpliwości. Nie widzę powodu, żeby odpuszczać, skoro wszystko z naszej strony jest domknięte, zapłacone.

 

Panika polega właśnie na tym, że pojawiło się info o opóźnieniu / utrudnieniu i już głosy, żeby odpuszczać. Cena za ubrania jest korzystna, więc chyba i tak warto poczekać i mieć je choćby za 2 miesiące. 


  • pimpf i drza lubią to

#785 zann85

zann85
  • Użytkownik
  • 61 postów

Napisano 14 kwiecień 2021 - 09:44

Czekajmy cierpliwie, co nas już zbawi tydzień czy dwa.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
  • drza lubi to

#786 Ulepekin

Ulepekin
  • Użytkownik
  • 289 postów
  • SkądMeseritz

Napisano 14 kwiecień 2021 - 10:02

Chodzi oto że raso, nie dotrzymało pierwszego terminu, drugiego pewnie też nie dotrzyma. Generalnie nic nie wiadomo czy i kiedy zrobią ciuchy.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

#787 beskidbike

beskidbike
  • Użytkownik
  • 2475 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 14 kwiecień 2021 - 10:14

No ale dlaczego miałoby nie wyjść z Raso? To tylko kwestia cierpliwości. Nie widzę powodu, żeby odpuszczać, skoro wszystko z naszej strony jest domknięte, zapłacone.

Widzę, że tak ci zależy na tych ciuchach, że poszedłbyś po nie na kolanach do Starego Sącza, bo parę złotych taniej.

Ok, twój wybór, ja się nie lubię prosić, nic na siłę


  • piotrkol, X-RAY i Ulepekin lubią to

#788 bonobo

bonobo
  • Użytkownik
  • 1981 postów
  • SkądWrocław

Napisano 14 kwiecień 2021 - 10:23

Chodzi oto że raso, nie dotrzymało pierwszego terminu, drugiego pewnie też nie dotrzyma. Generalnie nic nie wiadomo czy i kiedy zrobią ciuchy.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

 

Widzę, że tak ci zależy na tych ciuchach, że poszedłbyś po nie na kolanach do Starego Sącza, bo parę złotych taniej.

Ok, twój wybór, ja się nie lubię prosić, nic na siłę

 

1. Tak, zależy mi na ciuchach, skoro już zostały zamówione.

2. Nie parę złotych taniej, tylko sporo taniej i uważam, że to jak najbardziej słuszny argument, od zawsze podstawowa idea organizowania wspólnych zamówień.

3. Jak kasy nie liczysz, to zamów sobie inne ubrania za cenę x2 i poczekaj też na te z Raso, bo chyba nie chcesz powiedzieć, że bez tego zwrotu z zamówienia grupowego masz nóż na gardle i nie kupisz innych ubrań? ;) 

 

Nikogo nie mam zamiaru o nic prosić, ale wycofywanie się teraz jest jak dowcip z tą blondynką, która przepływa przez jezioro i tuż przed drugim brzegiem jednak zawraca, bo się zmęczyła i uznała, że nie dopłynie.

 

Nie myśl też, że Twój foch kogokolwiek obchodzi w Raso czy jakiejkolwiek innej firmie i że jak zamanifestujesz swoje niezadowolenie, to cokolwiek w świecie to zmieni. 

 

Została włożona masa pracy, czasu i uwagi w to zamówienie. Zrealizujmy je. 


  • drza, Bzyk i hi_im_krzysiu lubią to

#789 Ulepekin

Ulepekin
  • Użytkownik
  • 289 postów
  • SkądMeseritz

Napisano 14 kwiecień 2021 - 10:28

Ale zaraz, focha to strzela raso - brak kontaktu do organizatora, nie odbieranie tel., nie dotrzymywanie terminów. Więc kto focha strzela?

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  • beskidbike, X-RAY i wierzba lubią to

#790 tessio

tessio
  • Użytkownik
  • 302 postów

Napisano 14 kwiecień 2021 - 10:29

Zamówienie złożyło kilkadziesiąt osób, czekać nie chce ile, trzy? Decyzja Uraza czy chce mu się tym zajmować dalej czy nie. Mnie to jest obojętne czy zamówienie będzie wysłane w przyszłym tygodniu, za miesiąc czy dostanę zwrot pieniędzy ;)



#791 beskidbike

beskidbike
  • Użytkownik
  • 2475 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 14 kwiecień 2021 - 10:43

 chyba nie chcesz powiedzieć, że bez tego zwrotu z zamówienia grupowego masz nóż na gardle i nie kupisz innych ubrań? ;)

 

Jak dostanę zwrot to innych nie kupię, bo mam i tak dużo ciuchów, a te wziąłem trochę od niechcenia, bo " okazja" Także niespecjalnie mi zależy jak się ta sprawa zakończy

 

 

Nie myśl też, że Twój foch kogokolwiek obchodzi w Raso czy jakiejkolwiek innej firmie i że jak zamanifestujesz swoje niezadowolenie, to cokolwiek w świecie to zmieni. 

 

Nie mam żadnego focha, z powodów jak wyżej napisałem. Ale jeśli focha zrobi kilka grup tak potraktowanych, każda po kilkadziesiąt kompletów, plus odpowiednie opinie w sieci, to już może zrobić różnicę nawet w najlepszej firmie


  • X-RAY lubi to

#792 drza

drza
  • Użytkownik
  • 74 postów

Napisano 14 kwiecień 2021 - 11:00

Zamówienie złożyło kilkadziesiąt osób, czekać nie chce ile, trzy? Decyzja Uraza czy chce mu się tym zajmować dalej czy nie. Mnie to jest obojętne czy zamówienie będzie wysłane w przyszłym tygodniu, za miesiąc czy dostanę zwrot pieniędzy ;)

Też tak uważam. Ja jestem w ogóle w szoku, że rozważamy opcję rezygnacji z zamówienia. Po tylu miesiącach wybierania, dyskusji, wątek ma 40 stron. Przecież takie sytuacje się zdażają w normalnym życiu. Jak ktoś często zamawia w internecie rzeczy to jest to powszechna sytuacja - opóźnienie, brak odpowiedzi ze strony sklepu. Nie mówię, że to jest ok, tylko, że takie rzeczy się zdarzają. Czasami są sytuacje losowe, które mają wpływ na czas realizacji, więc nie można od razu zakładać, że oszukują. Ja od dłuższego czasu szukałem stroju na rower w rozsądnej cenie i to zamówienie jest dla mnie ważne. 



#793 Ulepekin

Ulepekin
  • Użytkownik
  • 289 postów
  • SkądMeseritz

Napisano 14 kwiecień 2021 - 11:10

No właśnie jak się takie sytuacje losowe zdarzają to i powinien być kontakt, dialog ze sprzedawcą, a jak Uraz sam mówił że nie osobą anonimową dla tej firmy i pomimo tego kontakt z firmą jest trudny czy wręcz ciężko coś osiągnąć bo go olewają nie odbierając telefonu i nie odpisując na maile

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  • wierzba lubi to

#794 pimpf

pimpf
  • Użytkownik
  • 415 postów
  • SkądwAw

Napisano 14 kwiecień 2021 - 11:14

Cjciałbym tylkonprzypnoeć zamówienie z santini. Też było trudno. Ciuch w koncu przyszedł. Fajny. Więcej tam nie bralismy.
Nauczka na przyszlość...
Dokończmy to co jest, a mądrzejsi w doświadczenie wybierajmy w przyszlosci coś innego.
Mam jeszcze w tym roku inne grupowie zamowoenie z raso i też idzie "nie szybko". Spokojnie poczekam. Dziś i tak nie wyjdę na szosę ;)
Aspekt finansowy nie jest tu bez znaczenia

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
  • drza lubi to

każdy dźwiga swoje brzemię
HongFu HF-FM039 - 6871,2g
Radon ZR Race - 8222,8g


#795 bonobo

bonobo
  • Użytkownik
  • 1981 postów
  • SkądWrocław

Napisano 14 kwiecień 2021 - 11:34

No właśnie jak się takie sytuacje losowe zdarzają to i powinien być kontakt, dialog ze sprzedawcą, a jak Uraz sam mówił że nie osobą anonimową dla tej firmy i pomimo tego kontakt z firmą jest trudny czy wręcz ciężko coś osiągnąć bo go olewają nie odbierając telefonu i nie odpisując na maile

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

 

Widzę, że jesteś bardzo za natychmiastową realizacją, ale tak naprawdę co na tym zyskasz? Możesz poczekać, w końcu dostaniesz ubrania albo zrezygnować i ich nie mieć. Widzisz tu jakąś korzyść dla siebie czy chodzi właśnie tylko o zamanifestowanie niezadowolenia i utarcie nosa Raso, co najpewniej po nich spłynie.



#796 Ulepekin

Ulepekin
  • Użytkownik
  • 289 postów
  • SkądMeseritz

Napisano 14 kwiecień 2021 - 11:42

Nie, jestem po prostu za tym by był normalny kontakt między producentem sprzedawca a kupującym i jak się coś dzieje są opóźnienia to wypadałoby się skontaktować wyjaśnić. A z tego co Uraz pisze to gdy się nie dopytywał, dzwonił nie wiadomo ile razy, to dalej byśmy nic nie wiedzieli. Mnie interesuje termin realizacji zamówienia, może to być i za jakiś czas ale mam to wiedzieć od sprzedawcy. A nie czekać i się nie doczekać

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

#797 SZYMSZEL

SZYMSZEL
  • Użytkownik
  • 186 postów

Napisano 14 kwiecień 2021 - 12:43

dajmy jeszcze RASO tydzień na odpowiedź i deklarcję co do terminu dostawy po tygodniu jak nie będzie jasnej deklaracji to odpuśćmy zamówienie w tym roku, projekt przechodzi na następny rok, do ustalenia będzie producent i rozmiary

 

zmiana teraz wykonawcy to koszmar szczególnie dla URAZ-a, miejcie litość dla niego 

 


  • beskidbike lubi to

#798 Tomo

Tomo
  • Użytkownik
  • 316 postów

Napisano 14 kwiecień 2021 - 15:08

Też bym wolał dokończyć zamówienie, bo nie mam aż takiej garderoby jak @beskidbike, ale co @uraz zdecyduje to będzie i po temacie. Niezależnie od rozwiązania, to chyba nie ma co nawet rozważać Raso w kolejnych latach, o ile takie będą. 


  • beskidbike lubi to

#799 Siecky

Siecky
  • Użytkownik
  • 240 postów

Napisano 14 kwiecień 2021 - 17:28

... a może ktoś nie odbiera telefonu... bo leży pod respiratorem... albo zachodzi w głowę jak ogarnąć pogrzeb matki... hmmm nie... pewnie "olewa klienta"... więc pokażmy mu kto tu rządzi !!!...

Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka

#800 beskidbike

beskidbike
  • Użytkownik
  • 2475 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 14 kwiecień 2021 - 18:16

Nie dorabiajcie już historyjek chwytających za serce, bo robi się to komiczne. Jak ktoś leży długo pod respiratorem, a roboty dużo, to się zatrudnia kogoś na zastępstwo. Pogrzebu też chyba nie ogarnia się przez miesiąc albo dwa.

Zaraz się okaże, że teraz mają żałobę po pogrzebie, dwa miesiące i co? Firma nie działa, a klienci czekają?

Nawet jeśli...to można wysłać krótkiego maila z wyjaśnieniem do tych klientów. Większość zrozumie i podejmie odpowiednie decyzje.

To jest biznes, a nie jakaś pieprzona brazylijska telenowela ! 





Dodaj odpowiedź