
rama karbonowa do 5000pln
#61
Posted 30 August 2008 - 20:56
#62
Posted 30 August 2008 - 21:10
#63
Gosc_felipe_*
Posted 01 September 2008 - 08:55
Quote
no dobra tylko podobno Canyon na ten rok przeprojektowal swoje ramy no i sa efekty w testach:( myslalem o nim nie powiem
Efekty są takie, że pewnie znów będzie kaszana z widelcami. Tym bardziej, że znów te ramy spadły z wagi.
#64
Posted 01 September 2008 - 10:18
Quote
ktora zamowiles RS2? kiedy ja bedziesz mial? sam musze sie na cos zdecydowac i juz sam nie wiem:(((
Zamówiłem Aeroblade, 14., teraz czeka mnie odprawa celna i myślałem, żeby opisać wszystko kiedy dostanę rower do rąk, no ale:
1. Złożyłem zamówienie 14. sierpnia.
2. 18. (Poniedziałek) sprzęt został wysłany - wcześniej dostałem potwierdzenie że wysyłka nastąpi tego dnia.
3. 26. sierpnia dotarła rama, widelec i sztyca ( komplet części robionych przez PF ), 28. dotarło do mnie zawiadomienie z urzędu celnego.
4. W tej chwili czekam na informacje odnośnie pozostałych części - Pedal Force OSOBNO wysyła części produkowane przez siebie, OSOBNO pozostałe podzespoły.
Dodam jeszcze, że na formularzu zamówienia pojawia się informacja o wysłaniu zamówionych części wraz z oznaczeniami paczek, stosowanymi przez USPS. Na stronie USPS można sprawdzić co dzieje się z paczkami, po prostu wstukując numer.
#65
Posted 01 September 2008 - 10:28
#66
Posted 01 September 2008 - 10:43
#67
Posted 01 September 2008 - 11:23
#68
Posted 01 September 2008 - 20:09
[ Dodano: 2008-09-01, 21:12 ]
http://www.teschnerg...wave_large.html
http://www.roseversa...0&detail2=14881
nawet malowanie to samo:)))
#70
Posted 04 September 2008 - 21:39
#71
Posted 05 September 2008 - 08:57

#72
Posted 05 September 2008 - 10:33
Miałem do czynienia i z takim, i z takim. Stary wymagał papierów na wszystko, zgody szefowej urzędu na otwarcie paczki ( chciałem sprawdzić, czy dotarły wszystkie części, bez uszkodzeń ). Młodszy po prostu otworzył paczkę.
Stary stwierdził, że mam czekać na pismo z urzędu celnego lub wysyłkę, żeby móc odebrać rower. Młody z kolei powiedział, którego dnia będzie odprawiana i że lepiej odebrać osobiście, dał nr telefonu do odprawy...
Ciąg dalszy nastąpi...
#73
Posted 05 September 2008 - 10:42
#74
Posted 05 September 2008 - 12:44

Na pewno zdam relację, tylko jeszcze postaram się o odpowiedni aparat - bo co to za relacja bez zdjęć?
#75
Posted 05 September 2008 - 13:29
#76
Posted 05 September 2008 - 15:05
#77
Posted 05 September 2008 - 16:52
#78
Posted 06 September 2008 - 17:22
Quote
Nikt nie odpisał :-/ Chodzi mi o to, czy jak jakiś doświadczony zawodnik jedzie rowerem na ramie z większym przebiegiem to potrafi stwierdzić "aha, rama nie ma tej sztywności co kiedyś, gorzej się jedzie"? A jeśli tak, to jak to poznaje? I co to jest ta całą "sztywność" i od czego zależy? Od materiału, z którego wykonana jest rama, od spawów?Takie laickie pytanie: czym się objawia sztywność lub brak sztywności ramy?
#79
Posted 06 September 2008 - 20:10
1. Naciskasz na korby i masz wrażenie, ze wchodzi ona w masło. Rama się ugina, mufa suportowa wraz z dochodzącymi do niej rurami pracuje.
2. Jeśli siedzisz na rowerze i naciskasz jedną nogą na pedał to nawet widzisz jak się rama ugina na bok wraz z całą korbą.
3. Jedziesz i czujesz, że z tyłem jest coś nie tak. Tył jest miękki, pracuje na dziurach. Czujesz jakbyś jechał na słabo napompowanych oponach - paskudne uczucie.
4. Jedziesz na stojąco i koło tylne pracuje z tylnymi trójkątami - przesadzone, ale obrazowe.
5. Wsiadasz na rower ze sztywną ramą, wciskasz w korby i czujesz jak rower odchodzi, jest zrywny, dynamiczny i...dupa boli na dziurach*

*Tłumienie wibracji wysokich częstotliwości przez ramy karbonowe zostawmy w spokoju.
#80
Posted 11 September 2008 - 16:34
Reply to this topic
