rama karbonowa do 5000pln
Started By
adamak4
, 15 Mar 2008 13:32
529 replies to this topic
#64
Posted 01 September 2008 - 10:18
ktora zamowiles RS2? kiedy ja bedziesz mial? sam musze sie na cos zdecydowac i juz sam nie wiem:(((
Zamówiłem Aeroblade, 14., teraz czeka mnie odprawa celna i myślałem, żeby opisać wszystko kiedy dostanę rower do rąk, no ale:
1. Złożyłem zamówienie 14. sierpnia.
2. 18. (Poniedziałek) sprzęt został wysłany - wcześniej dostałem potwierdzenie że wysyłka nastąpi tego dnia.
3. 26. sierpnia dotarła rama, widelec i sztyca ( komplet części robionych przez PF ), 28. dotarło do mnie zawiadomienie z urzędu celnego.
4. W tej chwili czekam na informacje odnośnie pozostałych części - Pedal Force OSOBNO wysyła części produkowane przez siebie, OSOBNO pozostałe podzespoły.
Dodam jeszcze, że na formularzu zamówienia pojawia się informacja o wysłaniu zamówionych części wraz z oznaczeniami paczek, stosowanymi przez USPS. Na stronie USPS można sprawdzić co dzieje się z paczkami, po prostu wstukując numer.
#68
Posted 01 September 2008 - 20:09
no to czekam niecierpliwie;))) a tym czasem chyba sie dokopalem i juz wiem kto robi red bulle dla rose.....australijski teschner...ich rowerki moglismy obserwowac na torze w pekinie
[ Dodano: 2008-09-01, 21:12 ]
http://www.teschnerg...wave_large.html
http://www.roseversa...0&detail2=14881
nawet malowanie to samo:)))
[ Dodano: 2008-09-01, 21:12 ]
http://www.teschnerg...wave_large.html
http://www.roseversa...0&detail2=14881
nawet malowanie to samo:)))
#72
Posted 05 September 2008 - 10:33
W trakcie. Byłem, złożyłem papiery, za tydzień w piątek mam się zgłosić po odbiór sprzętu. Ogólnie rzecz biorąc, na podstawie dotychczasowych doświadczeń mogę powiedzieć jedno - lepiej, gdy odprawia jakiś młody celnik, niż PRLowski wyga.
Miałem do czynienia i z takim, i z takim. Stary wymagał papierów na wszystko, zgody szefowej urzędu na otwarcie paczki ( chciałem sprawdzić, czy dotarły wszystkie części, bez uszkodzeń ). Młodszy po prostu otworzył paczkę.
Stary stwierdził, że mam czekać na pismo z urzędu celnego lub wysyłkę, żeby móc odebrać rower. Młody z kolei powiedział, którego dnia będzie odprawiana i że lepiej odebrać osobiście, dał nr telefonu do odprawy...
Ciąg dalszy nastąpi...
Miałem do czynienia i z takim, i z takim. Stary wymagał papierów na wszystko, zgody szefowej urzędu na otwarcie paczki ( chciałem sprawdzić, czy dotarły wszystkie części, bez uszkodzeń ). Młodszy po prostu otworzył paczkę.
Stary stwierdził, że mam czekać na pismo z urzędu celnego lub wysyłkę, żeby móc odebrać rower. Młody z kolei powiedział, którego dnia będzie odprawiana i że lepiej odebrać osobiście, dał nr telefonu do odprawy...
Ciąg dalszy nastąpi...
#78
Posted 06 September 2008 - 17:22
Nikt nie odpisał :-/ Chodzi mi o to, czy jak jakiś doświadczony zawodnik jedzie rowerem na ramie z większym przebiegiem to potrafi stwierdzić "aha, rama nie ma tej sztywności co kiedyś, gorzej się jedzie"? A jeśli tak, to jak to poznaje? I co to jest ta całą "sztywność" i od czego zależy? Od materiału, z którego wykonana jest rama, od spawów?Takie laickie pytanie: czym się objawia sztywność lub brak sztywności ramy?
#79
Posted 06 September 2008 - 20:10
Mało sztywna rama:
1. Naciskasz na korby i masz wrażenie, ze wchodzi ona w masło. Rama się ugina, mufa suportowa wraz z dochodzącymi do niej rurami pracuje.
2. Jeśli siedzisz na rowerze i naciskasz jedną nogą na pedał to nawet widzisz jak się rama ugina na bok wraz z całą korbą.
3. Jedziesz i czujesz, że z tyłem jest coś nie tak. Tył jest miękki, pracuje na dziurach. Czujesz jakbyś jechał na słabo napompowanych oponach - paskudne uczucie.
4. Jedziesz na stojąco i koło tylne pracuje z tylnymi trójkątami - przesadzone, ale obrazowe.
5. Wsiadasz na rower ze sztywną ramą, wciskasz w korby i czujesz jak rower odchodzi, jest zrywny, dynamiczny i...dupa boli na dziurach*
*Tłumienie wibracji wysokich częstotliwości przez ramy karbonowe zostawmy w spokoju.
1. Naciskasz na korby i masz wrażenie, ze wchodzi ona w masło. Rama się ugina, mufa suportowa wraz z dochodzącymi do niej rurami pracuje.
2. Jeśli siedzisz na rowerze i naciskasz jedną nogą na pedał to nawet widzisz jak się rama ugina na bok wraz z całą korbą.
3. Jedziesz i czujesz, że z tyłem jest coś nie tak. Tył jest miękki, pracuje na dziurach. Czujesz jakbyś jechał na słabo napompowanych oponach - paskudne uczucie.
4. Jedziesz na stojąco i koło tylne pracuje z tylnymi trójkątami - przesadzone, ale obrazowe.
5. Wsiadasz na rower ze sztywną ramą, wciskasz w korby i czujesz jak rower odchodzi, jest zrywny, dynamiczny i...dupa boli na dziurach*
*Tłumienie wibracji wysokich częstotliwości przez ramy karbonowe zostawmy w spokoju.
#80
Posted 11 September 2008 - 16:34
No i jak poszło z tym Pedal Force ? Będą zdjęcia ? A tu mała nowośc - inny kolor RS 2 http://pedalforce.co....php?news_id=11