Jump to content


Photo

Ceepo Katana - Który To Może Być Rocznik?


36 replies to this topic

#21 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 886 posts
  • SkądOstrów Wlkp.

Posted 02 January 2023 - 07:22

Cena trochę wysoka jak na ten rozmiar i rocznik. Widywałem już takie za 6 koła.



#22 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 886 posts
  • SkądOstrów Wlkp.

Posted 26 January 2023 - 14:21

https://www.facebook...hare_attachment
Tutaj wpadł ciekawy rower. Patrząc na stan to niemal nowy. Cena może o ~1,5tys. za wysoka, ale to już kwestia negocjacji.
 

Przechwytywanie.jpg


  • Bzyk likes this

#23 Bzyk

Bzyk
  • Użytkownik
  • 2,570 posts

Posted 26 January 2023 - 15:51

Wygląda nieźle, dzięki. Podsyłam mojej


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#24 Invincible.

Invincible.
  • Użytkownik
  • 378 posts

Posted 26 January 2023 - 18:07

Nie wiem czy koła alu-karbon to akurat dobra opcja, jakby udało się wziąć taniej bez kół i kupić normalne to chyba byłoby korzystniej



#25 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 886 posts
  • SkądOstrów Wlkp.

Posted 26 January 2023 - 20:36

Dlatego mówię, że rower widać w dobrym stanie, ale cena jest przesadzona.


  • artho likes this

#26 Bzyk

Bzyk
  • Użytkownik
  • 2,570 posts

Posted 27 January 2023 - 06:10

Generalnie mocno wertuję OLX od pewnego czasu i rzeczywistość jest taka, że to są aktualnie normalne ceny. Jeszcze w rozmiarze M coś idzie powybierać może trochę niżej, ale też niewiele.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#27 artho

artho
  • Użytkownik
  • 2,879 posts

Posted 27 January 2023 - 06:58

Tylko to już tarcz nawet nie ma.



#28 juhas99

juhas99
  • Użytkownik
  • 50 posts

Posted 27 January 2023 - 07:56

Tylko to już tarcz nawet nie ma.

 

Tylko po co w rowerze triathlonowym tarcze? Przerost formy nad treścią. Jedyny problem to ewentualna wymiana kół na coś lepszego w przyszłości ale tutaj moim zdaniem też nie ma dramatu, bo koła używane w triathlonie są zazwyczaj długowieczne: większosć tras to "długa, płaska, prosta", więc jak nie hamujesz to obręcze się nie zużywają.


  • Bzyk and Born Ready like this

#29 Invincible.

Invincible.
  • Użytkownik
  • 378 posts

Posted 28 January 2023 - 11:09

To wygląda sensownie. A jeśli okazałaby się, że jest w dobrym stanie to w sumie nic więcej mu nie potrzeba dokładać https://www.olx.pl/d...e&sliderIndex=7



#30 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 886 posts
  • SkądOstrów Wlkp.

Posted 30 January 2023 - 08:19

https://www.facebook...hare_attachment
Przechwytywanie.jpg

Nie wiem jaki macie budżet. Tutaj już zdecydowanie nowsza i bardziej kompletny egzemplarz.


  • Prozor and Bzyk like this

#31 Bzyk

Bzyk
  • Użytkownik
  • 2,570 posts

Posted 30 January 2023 - 08:50

Fajny jest, ale nie wiem, czy już bym nie wolał nowego Speedmaxa w tej cenie. Co prawda na 105 i trzeba byłoby dokupić koła, ale gwarancja itd.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • artho likes this

#32 artho

artho
  • Użytkownik
  • 2,879 posts

Posted 30 January 2023 - 10:52

Tylko po co w rowerze triathlonowym tarcze? Przerost formy nad treścią. Jedyny problem to ewentualna wymiana kół na coś lepszego w przyszłości ale tutaj moim zdaniem też nie ma dramatu, bo koła używane w triathlonie są zazwyczaj długowieczne: większosć tras to "długa, płaska, prosta", więc jak nie hamujesz to obręcze się nie zużywają.

 

Ja nie mówię, czy tarcze się przydadzą czy nie w rowerze tri - to już kwestia gustów i ewentualniej utraty wartości. Natomiast cena względem treści, tzn. roweru 7 letniego? Szczęki + Ultegra 6800? Za 9 koła? W 2023? No prosz, ktoś szuka naiwnego. 5-6k to jest max.


  • Born Ready likes this

#33 Bzyk

Bzyk
  • Użytkownik
  • 2,570 posts

Posted 11 April 2023 - 19:59

Poszukiwań ciąg dalszy :D 

 

Co myślicie o tym Argonie? 

https://www.olx.pl/d...son=observed_ad



#34 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 886 posts
  • SkądOstrów Wlkp.

Posted 11 April 2023 - 20:11

Widziałem już to ogłoszenie. Wydaje się spoko. Oczywiście widać ślady używania, ale raczej wszystko w granicach normy.
Nie sprawdzałem geometrii, ale na pierwszy rzut oka nie wydaje się taki mały - dlatego nie przypatrywałem się mu bardziej.

Nie jest to najnowszy rocznik - widać to mocno. Mi osobiście totalnie nie leży kokpit - na swoje gusta musiałbym bardzo dużo pozmieniać. W dodatku cena za całokształt 8000 zł. Wiem, że się powtarzam, ale to cholera nie jest warte tych pieniędzy xD

Ten Fuji, to chociaż był jak nowy w stosunku do tego Argona, a jeśli chodzi o samo porównanie sprzętów to poza kołami to moim zdaniem jeden pies.


  • Bzyk likes this

#35 Invincible.

Invincible.
  • Użytkownik
  • 378 posts

Posted 12 April 2023 - 18:10

Nie wiem jak ci się to w budżet wpisuje ale przynajmniej konserwator zabytków nie położy na nim łapy https://www.olx.pl/d...67-IDTvjEJ.html

 

https://www.olx.pl/d...67-IDTVZwb.html

 

 

 


  • Senninho and Bzyk like this

#36 Bzyk

Bzyk
  • Użytkownik
  • 2,570 posts

Posted 12 April 2023 - 20:52

Te też widziałem i KTM wygląda zacnie, ale to drugi koniec Polski. 

Ten Felt to tak średnio. Zresztą to chyba też nie jest najświeższy model?

 

Znalazłem jeszcze coś takiego:

https://www.olx.pl/d...son=observed_ad

 

I jakby się bujnąć do Malborka, to prócz tego niebieskiego jeszcze drugi jest do oglądnięcia:

https://www.olx.pl/d...son=observed_ad

 

Cały czas też w głowie kotłuje się pomysł zwiększenia budżetu i wzięcia najniższego nowego Speedmax'a

https://www.canyon.c...hmenfarbe=YE/BK

Do tego jakieś używane koła, więc w ok. 18k byśmy się zmieścili. A rower przynajmniej na gwarancji. 



#37 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 886 posts
  • SkądOstrów Wlkp.

Posted 12 April 2023 - 21:16

Co do Felta, to jest dosyć świeży temat. Aktualny model wygląda całkiem podobnie. Osprzęt może jest dwie generacje wstecz, ale to ciągle dobra 11 rzędowa grupa - do czasówek czy triathlonu w 100% wystarczy. Rama jest bez kompromisów - na pewno nie jest lekka, na pewno sztywna jak cholera (przez co mniej tłumi drgania), ale jest mocno aero. Na pewno nie jest UCI legal jesli to ma jakieś znacznie. Obstawiam, że z dobrymi kołami to najszybszy rower w tym zestawieniu.
 

KTM bardzo ładny, sam bym może wziął, ale ostatnio co raz mniej czasówek organizują lokalnie - więc trochę bez sensu (dla mnie). Rozmiar wydaje się mimo wszystko większy - przynajmniej do oka. Plus zdecydowanie, że podkładek masa, jakby ktoś chciał powoli wchodzić w pozycje aero. Rower wygląda na zadbany.

 

Te Fuji są spoko, ale moim zdaniem jeśli tylko rozmiar pasuje to ten KTM wygrywa uniwersalnością (i wyglądem). Aczkolwiek tego Felta tez bym nie skreślał - jest to bezkompromisowy rower, ale raczej głownie pod TRI oraz płaskie ściganie (ze względu na to że nie jest UCI legal).

Co do Canyona, no to tez bardzo fajna opcja. Tylko cena tez odpowiednio większa.


  • Bzyk likes this



Reply to this topic