Cena trochę wysoka jak na ten rozmiar i rocznik. Widywałem już takie za 6 koła.
Ceepo Katana - Który To Może Być Rocznik?
#21
#22
Napisano 26 styczeń 2023 - 14:21
https://www.facebook...hare_attachment
Tutaj wpadł ciekawy rower. Patrząc na stan to niemal nowy. Cena może o ~1,5tys. za wysoka, ale to już kwestia negocjacji.
- Bzyk lubi to
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#25
Napisano 26 styczeń 2023 - 20:36
Dlatego mówię, że rower widać w dobrym stanie, ale cena jest przesadzona.
- artho lubi to
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#28
Napisano 27 styczeń 2023 - 07:56
Tylko to już tarcz nawet nie ma.
Tylko po co w rowerze triathlonowym tarcze? Przerost formy nad treścią. Jedyny problem to ewentualna wymiana kół na coś lepszego w przyszłości ale tutaj moim zdaniem też nie ma dramatu, bo koła używane w triathlonie są zazwyczaj długowieczne: większosć tras to "długa, płaska, prosta", więc jak nie hamujesz to obręcze się nie zużywają.
- Bzyk i Born Ready lubią to
#29
Napisano 28 styczeń 2023 - 11:09
To wygląda sensownie. A jeśli okazałaby się, że jest w dobrym stanie to w sumie nic więcej mu nie potrzeba dokładać https://www.olx.pl/d...e&sliderIndex=7
#30
Napisano 30 styczeń 2023 - 08:19
https://www.facebook...hare_attachment
Nie wiem jaki macie budżet. Tutaj już zdecydowanie nowsza i bardziej kompletny egzemplarz.
- Prozor i Bzyk lubią to
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#32
Napisano 30 styczeń 2023 - 10:52
Tylko po co w rowerze triathlonowym tarcze? Przerost formy nad treścią. Jedyny problem to ewentualna wymiana kół na coś lepszego w przyszłości ale tutaj moim zdaniem też nie ma dramatu, bo koła używane w triathlonie są zazwyczaj długowieczne: większosć tras to "długa, płaska, prosta", więc jak nie hamujesz to obręcze się nie zużywają.
Ja nie mówię, czy tarcze się przydadzą czy nie w rowerze tri - to już kwestia gustów i ewentualniej utraty wartości. Natomiast cena względem treści, tzn. roweru 7 letniego? Szczęki + Ultegra 6800? Za 9 koła? W 2023? No prosz, ktoś szuka naiwnego. 5-6k to jest max.
- Born Ready lubi to
#33
Napisano 11 kwiecień 2023 - 19:59
#34
Napisano 11 kwiecień 2023 - 20:11
Widziałem już to ogłoszenie. Wydaje się spoko. Oczywiście widać ślady używania, ale raczej wszystko w granicach normy.
Nie sprawdzałem geometrii, ale na pierwszy rzut oka nie wydaje się taki mały - dlatego nie przypatrywałem się mu bardziej.
Nie jest to najnowszy rocznik - widać to mocno. Mi osobiście totalnie nie leży kokpit - na swoje gusta musiałbym bardzo dużo pozmieniać. W dodatku cena za całokształt 8000 zł. Wiem, że się powtarzam, ale to cholera nie jest warte tych pieniędzy xD
Ten Fuji, to chociaż był jak nowy w stosunku do tego Argona, a jeśli chodzi o samo porównanie sprzętów to poza kołami to moim zdaniem jeden pies.
- Bzyk lubi to
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#35
Napisano 12 kwiecień 2023 - 18:10
Nie wiem jak ci się to w budżet wpisuje ale przynajmniej konserwator zabytków nie położy na nim łapy https://www.olx.pl/d...67-IDTvjEJ.html
https://www.olx.pl/d...67-IDTVZwb.html
- Senninho i Bzyk lubią to
#36
Napisano 12 kwiecień 2023 - 20:52
Te też widziałem i KTM wygląda zacnie, ale to drugi koniec Polski.
Ten Felt to tak średnio. Zresztą to chyba też nie jest najświeższy model?
Znalazłem jeszcze coś takiego:
https://www.olx.pl/d...son=observed_ad
I jakby się bujnąć do Malborka, to prócz tego niebieskiego jeszcze drugi jest do oglądnięcia:
https://www.olx.pl/d...son=observed_ad
Cały czas też w głowie kotłuje się pomysł zwiększenia budżetu i wzięcia najniższego nowego Speedmax'a
https://www.canyon.c...hmenfarbe=YE/BK
Do tego jakieś używane koła, więc w ok. 18k byśmy się zmieścili. A rower przynajmniej na gwarancji.
#37
Napisano 12 kwiecień 2023 - 21:16
Co do Felta, to jest dosyć świeży temat. Aktualny model wygląda całkiem podobnie. Osprzęt może jest dwie generacje wstecz, ale to ciągle dobra 11 rzędowa grupa - do czasówek czy triathlonu w 100% wystarczy. Rama jest bez kompromisów - na pewno nie jest lekka, na pewno sztywna jak cholera (przez co mniej tłumi drgania), ale jest mocno aero. Na pewno nie jest UCI legal jesli to ma jakieś znacznie. Obstawiam, że z dobrymi kołami to najszybszy rower w tym zestawieniu.
KTM bardzo ładny, sam bym może wziął, ale ostatnio co raz mniej czasówek organizują lokalnie - więc trochę bez sensu (dla mnie). Rozmiar wydaje się mimo wszystko większy - przynajmniej do oka. Plus zdecydowanie, że podkładek masa, jakby ktoś chciał powoli wchodzić w pozycje aero. Rower wygląda na zadbany.
Te Fuji są spoko, ale moim zdaniem jeśli tylko rozmiar pasuje to ten KTM wygrywa uniwersalnością (i wyglądem). Aczkolwiek tego Felta tez bym nie skreślał - jest to bezkompromisowy rower, ale raczej głownie pod TRI oraz płaskie ściganie (ze względu na to że nie jest UCI legal).
Co do Canyona, no to tez bardzo fajna opcja. Tylko cena tez odpowiednio większa.
- Bzyk lubi to
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany