Skocz do zawartości


Zdjęcie

Koła gotowe firmowe


1149 odpowiedzi w tym temacie

#961 heavy_puchatek

heavy_puchatek
  • Użytkownik
  • 481 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 28 kwiecień 2018 - 14:03

Kolega testował 30CC i ta "trwała powłoka" skończyła się razem z tymi specjalnymi klockami podczas 50km deszczowej trasy wokół Wrocławia czyli po płaskim. Nawet nie wyobrażam sobie tego w górach. Reklamacja naturalnie nieuznana.

 

Ja ujeżdżam od kilku miesięcy 22SL, na razie są ok. Szprychy dociągane przez samego diabła, ale na razie nie strzelają a koła są nadal proste. 1326g realnie, za 999zł jest spoko, interesował mnie tylko współczynnik cena / masa.



#962 Rumcajs

Rumcajs
  • Użytkownik
  • 123 postów

Napisano 28 kwiecień 2018 - 15:46

Też mam model 22SL, przebieg na razie mały, bo 4300km, ale póki co nie mam zastrzeżeń. Koła proste, piasty kręcą się bardzo dobrze. Ostatnio jak zmieniałem oponę w tylnym kole to przy okazji obejrzałem bębenek, brak śladów zużycia. Ze szprychami to tak jak pisze Heavy_puchatek, napięte cholernie mocno.



#963 Gosc_TeQuila_*

Gosc_TeQuila_*
  • Gość

Napisano 30 kwiecień 2018 - 06:48

dzięki Panowie,

 

materiał do przemyśleń jest

 

T.



#964 Xwar

Xwar
  • Użytkownik
  • 34 postów

Napisano 08 maj 2018 - 14:56

Kolega testował 30CC i ta "trwała powłoka" skończyła się razem z tymi specjalnymi klockami podczas 50km deszczowej trasy wokół Wrocławia czyli po płaskim. Nawet nie wyobrażam sobie tego w górach. Reklamacja naturalnie nieuznana.

 

 

Dla mnie takie coś z góry dyskwalifikuje koła Jagu



#965 big75

big75
  • Użytkownik
  • 1560 postów
  • Skądpolska

Napisano 09 maj 2018 - 09:40

Fulcrum 5 -po 2 l  rozwalona rafka   , rozglądam się za nowymi kółkami

 

Takie pytanie( coś tam sobie szukałem żeby nie wydawać nie wiadomo ile a żeby było ciutkę lepsze od F5 ) która opcja lepsza 

 

-https://www.bike-dis...wheelset-651809

-https://wertykal.com...-ZONDA-C17/3829  albo w DE  https://www.bike-dis...od.-2017-566480   https://www.bike-dis...-hg-8-11-564092

 

-https://www.planetx....clincher-wheels

 

Nie wiem może coś ciekawszego na bem(ę)enek Shimano ( 10 ) - w kązdym razie chcę obręcz wysokość max 35 mm, na zwykłe opony+dętki, żeby się dobrze kręciły, w miarę lekkie bo lubię po górach jeździć  no i muszą być wytrzymałe żeby się zaraz nie rozpadły pod 75 kg) najlepiej pancerne  jak Mavic Aksium ale nie wiem czy to realne,

 

 

 

( NIEAKTUALNE JUZ)

 



#966 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 09 maj 2018 - 17:12

Składaj następnym razem.



#967 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3126 postów

Napisano 09 maj 2018 - 17:22

Jesli lekkie, to sprężyć się, dołożyć i kupić porządnie:

http://www.wiggle.co...elset-wide-rim/

 

 

 



#968 big75

big75
  • Użytkownik
  • 1560 postów
  • Skądpolska

Napisano 10 maj 2018 - 12:56

Thx ,

 

A te koła DT Swiss czemu lepsze od tych z moich linków ( Zonda, Vision Trimax) ?? znaczy  tak w skrócie

 

 

z opisu to 

 

- widzę, że są na tubelless

- lżejsze 

- inne kwestie z tekstu    - nie znam się za bardzo .

 

( albo, że po prostu są lepsze i warto dopłacić te 600)

 

 



#969 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 11 maj 2018 - 14:10

Choćby w tym, że jak następnym razem wjedziesz w dziurę i rozwalisz rafkę, to dokupisz sobie identyczną lub podobną obręcz z 24 otworami i zapleciesz od nowa koło. W przypadku tanich kół Fulcruma/Campagnolo ta sztuka ci się nie uda, bo ilość szprych jest nieparzysta i w zaplocie 3G, a i firma nie sprzedaje samych obręczy do swoich tanich kół. Zondy chyba da się już naprawiać, ale dać za jedną obręcz 500zł (chyba kiedyś słyszałem że nawet 800zł) staje się średnio opłacalne.

 

Porównując tę politykę do innej części, padło ci łożysko w korbie, by je naprawić musisz kupić całą korbę za 600zł, a w korbie za 1000zł te jedno łożysko kosztuje 500zł. Pal licho 50 czy 100g wagi (wcale te koła lekkie nie są), liczy się także możliwość naprawy pozagwarancyjnej. 



#970 big75

big75
  • Użytkownik
  • 1560 postów
  • Skądpolska

Napisano 11 maj 2018 - 22:52

Zamówilem te Dt Swiss ale z Polski bo 100 zeta taniej wychodzilo , zobaczymy .

 

Teraz pytanie - bawić się w Tubeless( jak tak to jaka opona sensowna? ) czy olać to i na normalnych dętkowych oponach śmigać

 

 

( Dla mnie tubeless jednak trochę,,upierdliwe'' , jak zamontowałem w góralu to po może 100 km taśma się obsunęła i zaczęło powietrze schodzić.Rower był potrzebny od zaraz to kupiłem dętkę i tak w 1 kole do tej pory zostało, nie chcę mi się ciapkać z mleczkiem , jeździć na stacje do kompresora itd.. Znaczy 1 wszy raz montowałem, 0 wprawy może dlatego )



#971 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8543 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 11 maj 2018 - 23:21

Jeżeli taśma się zsunęła, to albo była trefna, albo źle dobrana, albo zrobiłeś coś mocno nie tak podczas montażu. W normalnych warunkach nie ma prawa się przesunąć.

 

Kompresor przeważnie też nie jest potrzebny, pompka podłogowa zwykle spokojnie wystarcza.

 

Osobiście ten system uwielbiam od pierwszej jazdy i na pewno nie wrócę do dętek.


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#972 Siecky

Siecky
  • Użytkownik
  • 240 postów

Napisano 12 maj 2018 - 07:32

Big75 a u kogo w Polsce kupiłeś?

Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka



#973 big75

big75
  • Użytkownik
  • 1560 postów
  • Skądpolska

Napisano 12 maj 2018 - 08:36

tutaj http://www.dt4you.pl  chyba to to samo co Wiggle choć tam jest napisane ''Wide Rim''

 

 

( Taśma -jedno koło jest OK ale podłogowa pompka taka dość mocna  mi nie stykała , no ale tak jak pisałem bawiłem się 1 wszy raz. Mleczko też nalewałem do opony a może lepiej jest przez wentyl.)



#974 marb

marb
  • Użytkownik
  • 288 postów
  • Skądsouth

Napisano 12 maj 2018 - 10:03

Jeżeli taśma się zsunęła, to albo była trefna, albo źle dobrana, albo zrobiłeś coś mocno nie tak podczas montażu. W normalnych warunkach nie ma prawa się przesunąć.

 

Kompresor przeważnie też nie jest potrzebny, pompka podłogowa zwykle spokojnie wystarcza.

 

Osobiście ten system uwielbiam od pierwszej jazdy i na pewno nie wrócę do dętek.

A jakich opon tubless używasz? Zastanawiałem się nad schwalbe one tubless, w testach mają dobre opinie ale np. na wiggle opinie użytkowników odnośnie trwałości opony są słabe.  Zostałem przy dętkowych. 



#975 big75

big75
  • Użytkownik
  • 1560 postów
  • Skądpolska

Napisano 16 maj 2018 - 07:51

Jesli lekkie, to sprężyć się, dołożyć i kupić porządnie:

http://www.wiggle.co...elset-wide-rim/

Mam te koła , ładniejsze by były białe piasty ale OK to nie ma większego znaczenia.

 

Teraz pytanie o opony.

 

Na obręczy jest napisane 622*18 Założyłem na razie zwykłą  Vittoria Rubino 700*25c i coś  ciasno wchodzi.Na kołach Mavic Aksium czy Fulcrum 5 jest  podany rozmiar 622*15c i tam montaż tej samej opony =chwila , tutaj trzeba się posiłkować łyżkami- znaczy widać rafka jest szersza.

 

Jakbym jednak chciał zakupić Tubelessy to jaki konkretnie rozmiar lepiej kupić ?  boję się że jak zwykła 700*25 c ciasno wchodzi to z tubelessem będzie jeszcze trudniej. 

 

A ogólnie- możecie coś z Tubelessów polecić w sensie cena/trwałość/osiągi....???



#976 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2875 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 maj 2018 - 11:52

Elo,

są jakieś alternatywy karbonowe pod tarcze i dętkę dla Hunt 30 Carbon Aero Disc? Mówię o cenie ~4tys zł, waga ~1350g. Ideałem byłyby Roval CLX 32, ale póki co niedostępne używki, a nówki cena z kosmosu. Patrzyłem w No Limited, nie mają takich lekkich, mimo że piszą że najlżejsze koła karbonowe. 



#977 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3126 postów

Napisano 16 maj 2018 - 12:05

W tej wadze i cenie nie ma konkurencji dla Hunta.
Chyba, że ktoś Ci złoży, mając dostęp do tak lekkich i szerokich obręczy.

Z gotowych markowych chyba najbliżej wagowo (1434 gramy) i cenowo (w promocjach, ale i tak wyrażnie droższe) będą  DT PRC 1400 35. Sam nad nimi przez chwilę myslałem, ale jednak są za wąskie i bardziej

odpowiada mi niższy profil. 

Niestety, na ten model kół Hunt trzeba obecnie dosyć długo czekać.



#978 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2875 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 maj 2018 - 15:01

a ja bym chciał 35tki :) 30tki fajne, 40tki jeszcze ujdą, 35tki w sam raz



#979 thomasz

thomasz
  • Użytkownik
  • 365 postów
  • SkądWrocław

Napisano 17 maj 2018 - 19:29

najbliżej do hunta są obręcze karbonowe od duke. Ważą 380-390g (czyt. lekkie :) i są w szerokościach wew. 18mm (stożek 35/45mm) lub 22.5mm (stożek 27mm). Solidne, karbonowe obręcze robione we Francji.

 

http://www.duke-raci...-baccara-c-sls/

http://www.duke-raci...runner-carbone/

 

Dari celował w szerokość wew 21mm (czyli taki złoty środek) więc Duke odpadł. Cenowo zestaw bardzo podobnie do Hunta

 

Pozdrawiam

Tomek

 


45636079942_17651449fe_m.jpg

CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych

Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie

Sklep - obręcze, piasty, szprychy

Wrocław

Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04


#980 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2875 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 maj 2018 - 20:59

obręcze, szprychy, piasty, robota, ee.. za dużo z tym bałaganu, ale jakaś opcja jest.

 

powiedzcie mi jedną rzecz - jak to jest z tą wewnętrzną szerokością, bo wg rozmaitych obrazków 21mm to już pod cross/MTB podpada a nie pod aero na szosę. Ten obrazek jest setkach wariantów na internetach:

tabela.jpg

 





Dodaj odpowiedź