Skocz do zawartości


Zdjęcie

Koła składane


1589 odpowiedzi w tym temacie

#81 kosciczek

kosciczek
  • Użytkownik
  • 75 postów
  • SkądChodzież

Napisano 06 listopad 2011 - 20:41

1415chris moglbyś podesłać linka do niebieskich piast bo jakoś ich nie widzę. Wiem ze mieszkasz w UK ale może wspólne zamówienie jesli się opłaca z kosztami przesyłki?
Te piasty CNC o ktorych pisałem wcześniej są oczkowane i czym sie różnią od IRD Cadence? Nie znam się tak bardzo na kołach, ale szybko się ucze :) Myślisz że 20/24 z tymi obręczmi i szprychami Maca dasdzą radę pod 75kg? Koła mają mi służyc do codziennych treningów po plaskim.

#82 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 07 listopad 2011 - 14:49

Piasty kupilem TUTAJ
O jakie dokladnie obrecze chodzi, xr200?
Nie wiem jaka jest dokladnie roznica pomiedzy xr200 a ird cadence, obydwie wykonane przez ta sama firme kinlin.
Zdecydowalem sie na nie bo tylna jest z offsetem, co powinno dac rowniejszy naciag i mam je u siebie.
Mam jeden zestaw kol alexa cos ponad 1500g na 20/24 i sa dla mnie ok, a waze troche wiecej od Ciebie :)

#83 kosciczek

kosciczek
  • Użytkownik
  • 75 postów
  • SkądChodzież

Napisano 07 listopad 2011 - 15:36

Dokładnie to chodzi mi o obręcze z CNC
http://www.cnc-bike....roducts_id=7904
niby to samo zo kinlin xr-200 tylko czy są oczkowane to nie wiem? Wybrałbym te obręcze zamiast IRD Cadence bo są prawie o połowe tańsze. IRD są w UK po 44funty + przesyłka, a te są za 31euro.
Tak jak pisałem słabo się na tym znam, ale rozumiem że za cenę 110-150dolarow jest komplet do wyboru przednia piasta 130mm lub 100mm? Chyba zostane jednak przy tych z bikehubstore bo zaczynam się gubić :(

#84 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 07 listopad 2011 - 19:42

Mnie ird kosztowaly 40funtow z przesylka. Z tego co sie orientuje xr200 nie sa oczkowane, ird sa.
Ale faktycznie cena nizsza.
Brandon (bikehubstore) ma rowniez piasty Dati i z tego co mowil, widac na jego stronie, ma juz je z powrotem w ofercie w kilku kolorach. Niemniej cena wyzsza od tej z alibaby.
Te piasty o ktorych mowisz, wyjda Cie prawie tyle samo co Dati ze wschodu.
Tez mialem brac je od niego dopoki nie znalazlem zrodla za 80funtow z przesylka.
Co do jakosci tych 277g to nic zlego, jak dotad, nie moge o nich powiedziec. Na ww sporo ludzi jezdzi na nich i sobie je chwala, wiec wybor jest dobry.
Chcialem sprobowac czegos nowego, no i nie ukrywam, ze te pare gram mniej tez jest atrakcyjne.

#85 kosciczek

kosciczek
  • Użytkownik
  • 75 postów
  • SkądChodzież

Napisano 07 listopad 2011 - 22:41

Pisałem do kolesia z alibaby i oferuje cenę 130dolarów za kpl piast tylko pewnie jeszcze przesyłka, ale o to nie zapytalem. Odnośnie piast Dati to znasz opinię ludzi? Chwalą je sobie czy bierzesz je w ciemno?
Daj namiar na IRD a jutro wyśle zapytanie do CNC czy te ich obręcze są oczkowane jeśli tak to zdecyduje się na te tańsze.

#86 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 08 listopad 2011 - 11:57

Co do piast, jest pare wypowiedzi na ww, zadnych negatywnych.
Obrecze

#87 kosciczek

kosciczek
  • Użytkownik
  • 75 postów
  • SkądChodzież

Napisano 08 listopad 2011 - 18:41

Zrobiłem rozpiskę i wychodzi na to że najlepszą specyfikacją będą koła z piastami z bikehubstore z obręczami CNC LP 373 do tego szprychy Mac 424 i alu nyple. Wychodzi waga 1279g za cenę około 900zł + koszt zaplotu kół bo sam się tego nie podejmę.
Tylko jeszcze waham się nad tymi obręczami, ale skoro to to samo co kinlin xr200 to powinny być spoko. Aha zaplot liczony 20/24 szprychy.

Zestawy to

1. Dati hubs IRD Cadence/vsr Mac 424 alu Sapim
cena 1129zł waga 1290g

2. bikehubstore CNC LP 373 Volare Mac 424 alu Sapim
cena 910zł waga 1279

3. bikehubstore IRD Cadence vsr Mac 424 alu Sapim
cena 1050zł waga 1320g

4. Dati hubs CNC LP 373 Volare Mac 424 alu Sapim
cena 990zł waga 1250g

#88 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 08 listopad 2011 - 21:48

Jak ze sztywnością takiego kompletu na 65kg jeźdzca i odpornością na polskie drogi?

#89 kosciczek

kosciczek
  • Użytkownik
  • 75 postów
  • SkądChodzież

Napisano 08 listopad 2011 - 22:03

Pod Twoją wagę powinno być spoko, ja ważę 10kg i dlatego mam lekkie obawy.

#90 Gosc_chris1990accent_*

Gosc_chris1990accent_*
  • Gość

Napisano 09 listopad 2011 - 11:23

Które z wyżej wymienionych obreczy są pod szytkę , a które są pod oponkę ?
Z góry dziękuję za odpowiedz.

#91 kosciczek

kosciczek
  • Użytkownik
  • 75 postów
  • SkądChodzież

Napisano 09 listopad 2011 - 20:32

Te dwie o których ja pisalem są pod opony.

Tak jeszcze przeglądam i czytam i może zdecydować się na obręcz 31mm CNC HP 455
http://www.cnc-bike....roducts_id=9273
Co prawda wyższa masa, ale koła sztywniejsze przez swój profil i jakby nie było fajnie wygląda :lol: Mogę poświęcić te 140g aby kolo było odporniejsze na dziury.

#92 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 09 listopad 2011 - 23:49

Tak, przy takim zaplocie i szprychach uważam, że warto to poświęcić. Pamiętaj, że obręcze pod szytki ważące 360-380 gramów to już w miarę lekkie z tych na szosę; tyle ważące clinchery będą mało sztywne i mało pancerne.
Ile ważysz kosciczek?

#93 kosciczek

kosciczek
  • Użytkownik
  • 75 postów
  • SkądChodzież

Napisano 10 listopad 2011 - 10:11

Ja ważę 70-75kg i chcę aby koła byłe lekkie a zarazem odporne na nasze drogi. Wiadomo lepiej mieć lżejsze koła a zarazem cały rower, ale co mi z tego jak ciągle będą miał centre w kole. Tak jak pisalem koła nie mają być na zawody tylko do codziennych treningów raczej po płaskim.

#94 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 10 listopad 2011 - 11:24

Jeśli jeździsz po płaskim to cięższe koła często lepiej "trzymają" prędkość niż te lekkie. Jak je już rozpędzisz to jest bajka. Lekkie łatwiej rozpędzić, ale szybciej zwalniają.

#95 biker1974

biker1974
  • Użytkownik
  • 456 postów
  • SkądMirków/Wroclaw

Napisano 11 listopad 2011 - 16:52

Dostalem wlasnie maila od Lisy z X-Bike odnosnie wagi i cen karbonowych obreczy z fotka ktora mnie lekko zaskoczyla. Dear Adam,



Thanks for your inquiry in our Super light carbon rims.





Our company was manufacturing carbon road frame, TT frame, carbon rims, carbon wheels and so on. The great advantage is our carbon rims' weight SUPER LIGHT.



Regarding VX- 5D T 49mm model, pls find the details with offer as follows:

Model:VX -5D .
Size: 700C /Tubular

Death: 49mm
Weight:about 320g+/-15g(internal nipples)

Finish:UD
ERD: 538mm



The new rim is better on strength, durability, high temperature resistant compared with VX-5A. VX-5D’s stability is good , after our own testing and customers’ feeback.



VX-5D could stand by 320°C above the high temperature in a short time and the rim will not damage. It could be handle up to 230°C temperature in a long time.


Attached is the photo of wheelsets with VX-5D and price list for our factory all super light carbon rims.




USD169 /pcs, USD 338/pair FOB Xiamen (MOQ:1pair)



USD 149/pcs, USD 298/pair FOB Xiamen(MOQ: 5 pairs)



USD 69 for a pair of rims to ship Poland by EMS.



We also have another rim model named SVT-T5.



The weight is about 360g/pcs.



However, the price is only USD118/pcs, USD236/pair.


Lead time :15-20 days

Holes: 20/24 holes or according to customers' requirement.

Our carbon material is T1000.

Internal or External.




Our skype No:daphne871



Also our rim was made of foam with core. Attached is the photo of foam.


Any questions,pls do not hesitate to contact me! Thank you!

Best regards



Lisa


X-Bike Equipment Co., Ltd



Tel:+86-592-5516549



Email:[email protected] or [email protected]

#96 biker1974

biker1974
  • Użytkownik
  • 456 postów
  • SkądMirków/Wroclaw

Napisano 11 listopad 2011 - 16:59

Nie moge wyslac fotki,bo wyswietla sie komunikat,ze limit zostal wyczerpany wiec napisze.Jest przekrój obreczy a w srodku jest calkowicie wypelniona pianką.Czy to normalne czy tylko w obreczach "made in china"?

#97 Gosc_KeNaJ_*

Gosc_KeNaJ_*
  • Gość

Napisano 11 listopad 2011 - 20:10

biker1974, jak to karbon, potrzebuje rdzenia/formy dla budowy. W części obręczy pewnie rdzeń jest, w innych jest usuwany. Usunięcie rdzenia proste nie jest bo trzeba go rozpuścić (wydłubać) a to generuje koszty a zysk wagowy jest tego nie warty.

#98 Miguel

Miguel
  • Użytkownik
  • 840 postów
  • SkądGOP - Będzin

Napisano 12 listopad 2011 - 14:15

http://www.hubsmith....emart&Itemid=57

Miał ktoś kontakt z tymi piastami? Bardzo lekkie, far sport ma je w swojej ofercie.

#99 kosciczek

kosciczek
  • Użytkownik
  • 75 postów
  • SkądChodzież

Napisano 14 listopad 2011 - 16:06

j tez jestem na etapie wyboru piast, obręczy i nigdzie nie spotkałem sie z tymi piastami. Jednak jak coś się dowiesz to podziel się na forum. Waga faktycznie dobra.

#100 MatCzer

MatCzer
  • Użytkownik
  • 45 postów
  • SkądLegnica

Napisano 02 grudzień 2011 - 23:47

Witam

Właśnie jestem na etapie składania kołek. I muszę poradzić się was w wyborze piast oraz szprych. Liczę na jakieś podpowiedzi z waszej strony. Niżej podam 2 zestawienia piast nad którymi się zastanawiam. Natomiast jeśli chodzi o szprychy to wybór należy do was.

1.
Przód - NT-A141 20H 120g
Tył - NT-F162 SZOSA 24H 277g
379gram całość
2.
Przód - NT-A291 20h 78g
Tył - NT-F482 24h 244g
322gram całość

Ad1. Czy musowe jest stosowanie podkładek pod nyple w obręczach carbonowych (Stożek 60mm)?
Ad2. Jaki rodzaj zaplotu zastosować? Przód 20 otworów oraz tył 24 otwory.

Pozdrawiam.



Dodaj odpowiedź