Temat nie ukrywam, przekopiowany z forum Light-Bike, ale szukam więcej informacji
[Rama] Cipollini RB1000 i inne egzotyki
#1
Napisano 17 luty 2012 - 12:07
Temat nie ukrywam, przekopiowany z forum Light-Bike, ale szukam więcej informacji
#2
Gosc_kosai_*
Napisano 17 luty 2012 - 13:18
Te ramy są według mnie bardzo ładne i świeże wizualnie :-) :
http://www.bhbikes.com/catalogo/g5-9-8
http://greece.fujibi...details/sst_1_0
#3
Napisano 17 luty 2012 - 14:32
Piękne kształty ma Casati, też włoskie. http://www.ciclicasa.../marte_001.html
#5
Napisano 18 luty 2012 - 10:34
Pytania nie szkodzi zadać, a może trafi się ktoś
Do Krakowa do Veloartu, prawdopodobnie się przejadę przed zakupem, i tak będę u nich zamawiał i składał, więc będę musiał podrzucić im wszystkie graty, jeśli padnie na Cipolliniego.
#6
Napisano 18 luty 2012 - 10:51
W prawdzie nie tak egzotyczne jak to z tematu , ale też swój urok ma :-P
#7
Napisano 18 luty 2012 - 11:52
Kilka zdjęć (mogą być starsze malowania)
http://www.flickr.co...kes/6477734439/
http://www.flickr.co...N08/5148549470/
http://www.flickr.co...les/6674746575/
Jeśli szukasz czegoś innego, ale sztywnego koniecznie musisz się nad Ridley'em zastanowić. A jak chcesz czegoś absolutnie nowego to zobacz Ridley'a z hamulcami w widelcach (tylnym i przednim)
http://www.ridley-bi...6/road/noah fb
Polecam zapoznanie się z nową De Rosą Protos, choć nie są to kształty rewolucyjne
http://www.derosanew...22_Protos_.html
Zawsze można jeszcze zajrzeć do Pinarello, które jest połączeniem klasyki i oryginalności
http://www.pinarello..._carbon_620.php
Tu natomiast linki do kilku ram innych ram:
http://www.litespeed...ontent=C1R-2012
co prawda nie aero ale niezły dziwoląg
http://www.dedacciai...a.com/index.htm
Można też zobaczyć Guerciotti - team replica
http://italiaanserac...-replica-frame/
http://swacchi-cycle...jp/2011-08-04-8
Oryginalne ramy robi również BMC
http://www.bmc-racin...ra_ace_di2.html
Dorzucam jeszcze Neil Pryd'a
http://www.rouesarti...26.html?lang=en
http://www.google.co...ved=0CEYQrQMwAQ
http://bikereviews.c...alize-frameset/
#9
Napisano 18 luty 2012 - 14:06
Ridley'a brałem pod uwagę, i też wygląda super, ale obawiam się tych zintegrowanych hamulców, jak to będzie hamowało.
Pinarello fajne, ale nie tego szukam. De Rosa podobnie.
Litespeed wygląda super, o to mi chodzi, pytanie o właściwości tej ramy, zależy mi na sztywności przede wszystkim, bo mój obecny Trek Madone to 5,8kg, zatem masa schodzi już na drugi plan względem sztywności.
Deda odpada, Guerciotti i BMC też - wyglądowo ani trochę mi nie podchodzą.
Ciekawi mnie jak kształtuje się cena i osiągi tej Delty7 Ascend, bo przymierzałem się do ramy MTB od nich, ale jednak padło na LOOK'a 986.
#11
Gosc_intel action_*
Napisano 18 luty 2012 - 14:28
tylko jak mi jedna osoba z forum napisała z trenerem i odpowiednim planem treningowym dietą itd ... to na rowerze za 2tys zł opcjonalnie . Możesz być lepszy niż na tych cackach , chodź jestem bardzo ciekaw czym za 10 lat konstruktorzy kolarzówek nas zaskoczą jakim DESIGNEM
#12
Napisano 18 luty 2012 - 14:38
Argon 18 Gallium Pro
Argon 18 Gallium Pro - White
Rower na żywo wygląda świetnie (widziałem "białe" malowanie)! Prawdziwe dzieło sztuki.
#13
Napisano 18 luty 2012 - 15:59
Intel Action: Wiem, zdaję sobie z tego sprawę. Chociażby dlatego, że trenuję już 8 lat, teraz będzie to mój 7 sezon startowy. Trener, dieta, suplementacja, wszystko jest. Żebym to jeszcze miał więcej czasu na treningi, to już w ogóle byłoby super. Ale są rzeczy ważniejsze jak uczelnia i praca, lecz staram się możliwie sumiennie wykonywać treningi. Może i nie wypowiadałem się tutaj, nie było mnie, ale to dlatego, że siedziałem sporo czasu w MTB, a zawsze ciągnęło mnie na szosę, rok temu się "nawróciłem"
#14
Napisano 18 luty 2012 - 16:24
Wiadomo, że frajerek na rowerze za kupę hajsu nie będzie lepszym kolarzem od kozaka na gruchocie. No i jak jak już zostało wielokrotnie mówione, dobry rower od słabego różni się niewiele, a od średniego prawie w ogóle (pod względem możliwości i właściwości). Ale ja gdybym miał pieniądze, też bym sobie kupił super rower (pewnie jak większość osób z forum).
#15
Napisano 18 luty 2012 - 19:29
Na Litespeed'zie nie jeździłem, a więc mogę jedynie oprzeć się na recenzjach i teorii. Z punktu widzenia budowy ramy wynika, że musi być ultra sztywna. Zwróć uwagę na ilość materiału (karbon 60-tka NanoTech) w okolicach suportu (BB 30 dodatkowo zapewnia sztywność), w szczególności na wysokość ramy w tym miejscu. Przecież jest ona wyższa niż duża tarcza ! Z tego też powodu zapewne przenoszenie napędu jest bardzo dobre (podobnie jak w Cervelo). Na sztywność też będzie miało znaczenie rozwiązanie rury podsiodłowej (brak klasycznej fajki podsiodłowej). Gruba mufa zapewni nie tylko sztywność, ale i zwrotność roweru. Powinien być bardzo czuły na ruchy kierownicy (nie utożsamiać z pokonywaniem zakrętów). Gruba rura manetkowa doda sztywności. Jeśli dorzucisz do tego koła o wysokości powyżej 50 mm + kierownicę zintegrowaną z mostkiem to może osiągnąć co na czym Ci zależy - ultra sztywność.pytanie o właściwości tej ramy, zależy mi na sztywności przede wszystkim
Natomiast nie liczyłbym na komfort.
Jeszcze więcej zdjęć Litespeed'a
http://www.competiti...d-c1r-8608.html
Recenzje
http://graskyenduran...c1r-review.html
http://www.excelspor...orCode=LITESPED
http://austintriathl...s-archon-c.html
Jeśli pasuje rozmiar to tu jest oferta
http://www.realcycli...on-c1r-frameset
#16
Gosc_xsnailx_*
Napisano 18 luty 2012 - 19:41
albo parlee:
http://www.parleecyc.../z5sli-gallery/
ew kirklee:
http://www.kirkleebi.../photo_gallery/
#17
Napisano 18 luty 2012 - 20:14
http://ifbikes.com/OurBikes/Road/XS/
#20
Gosc_intel action_*
Napisano 19 luty 2012 - 10:21






