Jaki rower do 1500zł.
#1041
Posted 15 November 2010 - 10:32
#1042
Posted 15 November 2010 - 11:07
wg kalkulatorów to rama dla mnie powinna mieć 56 długości i 56-57-58 wysokości
czy te 2 cm to aż tak wielka różnica?
czy w przedziale cenowym do 1200 realne jest znalezienie roweru o wadze poniżej 9kg?
#1043
Posted 15 November 2010 - 14:27
wg kalkulatorów to rama dla mnie powinna mieć 56 długości i 56-57-58 wysokości
czy te 2 cm to aż tak wielka różnica?
Spytaj Deadiego - on jest znawcą w tym temacie ;P
czy w przedziale cenowym do 1200 realne jest znalezienie roweru o wadze poniżej 9kg?
Myślę, że tak, ale do na to potrzebam cierpliwości, jak i czasu przeglądając oferty na internecie.
#1044
Posted 11 December 2010 - 19:10
#1045
Posted 11 December 2010 - 19:37
#1046
Posted 11 December 2010 - 19:39
#1047
Posted 11 December 2010 - 19:43
#1048
Posted 11 December 2010 - 21:43
Kupno takiego roweru wg. mnie jest dobrym pomysłem- kiedy kupisz lepszy sprzęt, ten tańszy będzie zimówką.
#1049
Posted 11 December 2010 - 21:59
Tak oczywiście wiem że wchodzi w grę używka,Za takie pieniążki rzecz jasna w grę wchodzi tylko używka i to raczej wiekowa, ale nie musi to oznaczać złomu Na allegro jest teraz mnóstwo klasycznych szos, na stalowej ramie, które jeszcze przejeżdżą ze 3 nowe Jeżeli chcesz konkretnej rady napisz ile masz wzrostu to Ci się czegoś poszuka.
Mam dokładnie 178cm wzrostu,
madrej zgadza się, z okolic widawy. ogladałem wcześniej ten rower, wpadł mi w oko ale nie zerknałem że jest z Zdw. fajnie że tak blisko, obyło by się bez kuriera.
mam do ciebie jeszcze jedno pytanie, jeżdzisz w klubie?
#1050
Posted 12 December 2010 - 00:02
Dziwi mnie trochę fakt, że tego Fondriesta nikt nie kupuje... gdybym miał kasę i brak maszyn w garażu to z pewnością byłbym pierwszy, który by go kupił. ;-)
#1051
Posted 12 December 2010 - 00:13
#1052
Posted 12 December 2010 - 09:38
Z tego co widzę to mogę powiedzieć że największym atrybutem są klamkomanetki.
Dalej, jest na stalowej ramie co sprawia że idealnie nadaje się na zimówkę ( nie pęknie jak zaliczę glebę). Więcej nie mogę powiedzieć z braku mojego doświadczenia... Osprzęt shimano też jest plusem, tak mi się wydaje przenajmniej.
Może ktoś zna się na siodełku? Słyszałem że najlepiej gdy jest jak najtwardsze.
#1053
Posted 12 December 2010 - 10:19
Ja się jeszcze dobrze nie znam na szosach, nie miałem okazji nawet na żadnej jeździć;(
Z tego co widzę to mogę powiedzieć że największym atrybutem są klamkomanetki.
Dalej, jest na stalowej ramie co sprawia że idealnie nadaje się na zimówkę ( nie pęknie jak zaliczę glebę). Więcej nie mogę powiedzieć z braku mojego doświadczenia... Osprzęt shimano też jest plusem, tak mi się wydaje przenajmniej.
Może ktoś zna się na siodełku? Słyszałem że najlepiej gdy jest jak najtwardsze.
Z tym pękaniem to raczej nie jest tak jak myślisz.
Siodełko ma być dobrane do tyłka , anie twarde, miękkie itd .
Te klamkomanetki są fajne , ale jeśli sa na 100% sprawne.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#1054
Posted 12 December 2010 - 10:26
Piotrze!Każdy ma jakąś swoją teorię na ten temat . Ja zawsze doradzałem kupno używki ,a za siedem paczek można kupic cos lepszego od nowego Krossa .Czasem właśnie od takich co nabyli , pojeżdzili ze dwa tysiące i mają dość.
Lubię czytać takie rozsądne rady.
Jedną wykorzystałem
Ja kupiłem, u mnie w specjalistycznym szrocie, używany rowerek CILO. 500,- Rama stalowa, duża. Przez to nie podnieśli ceny.
Szwajcarska staranność. Lekki. Nie zniszczony. Cudny.
Aluminium sztywne. Karbon pęka. A stalowe są tanie :?
#1055
Posted 12 December 2010 - 11:10
Pod warunkiem, że dobrze ja zakonserwujesz - sama woda nie powoduje szybkiej korozji, ale w połączeniu z tą paskudną solą błyskawicznie. :-(Dalej, jest na stalowej ramie co sprawia że idealnie nadaje się na zimówkę
A dlaczego niby? Na pewno jest sporo lepszych marek, które wyprzedzały lub chociaż dorównywały Shimano. Choćby nowsze SunTour. Co do uszczelniania piast w Shimano z początku lat 90 to jakiś żart. :-D No ale przyznam, że da się tym jeździć, ale unikając naprawdę deszczowych dni i błota.Osprzęt shimano też jest plusem,
PS. Alu też nie pęknie przy upadku. zarówno ten materiał jak i stal są dość wytrzymałe na udary pod warunkiem, ze to nie jest coś mocno wylajtowanego.
#1056
Posted 12 December 2010 - 11:34
Te klamkomanetki są fajne , ale jeśli sa na 100% sprawne.
Biorąc pod uwagę ich wiek można podejrzewać, że nie działają już super precyzyjnie. Miałem takie klamkomanetki najpierw z oryginalna przerzutką sh 600, a później z tiagrą i choć z nowszą przerzutką działały znośnie to jednak daleko było im do nowych klamkomanetek sh 105 czy tiagra, które mam teraz w dwóch rowerach :-D
Szczerze mówiąc w starych rowerach bardziej cenię pływające manetki na ramę - tutaj mimo wieku nie ma problemu z działaniem ani manetek ani przerzutki.
Mimo wszystko ciężko w cenie samych klamkomanetek kupić cały rower z idealnie i precyzyjnie działającym osprzętem. Za tę cenę nawet jeżeli trzeba manetkę trochę przytrzymać przy wrzucaniu biegu i ciężko będzie wszystko idealnie wyregulować, żeby w ułamku sekundy zmieniało bieg to i tak jest najlepszy wybór
Zresztą niech wypowie się sprzedający, on wie najlepiej co i jak działa
#1057
Posted 12 December 2010 - 11:48
No bez przesady! Cynglowe manetki indeksowane z reguły bardzo dobrze działają. Mam u siebie SL-A500 i może nie są super precyzyjne (to trzecie od dołu manetki w grupach Shimano), ale przy starannym wyregulowaniu ładnie chodzą. No i są bezawaryjne, już mają ok. 12 tys, km, mróz okolicach -5C im także niestraszny.bardziej cenię pływające manetki na ramę - tutaj mimo wieku nie ma problemu z działaniem ani manetek ani przerzutki.
Ja bym polecił czasowe manetki - nakładki na końce klasycznej kierownicy szosowej. Tylko przy glebie może być niemiło! Ale klamkomanetki też po upadkach potrafią mocno szwankować.
Manetki cierne dla mnie też są fajne, ale bardziej do turystyki. W peletonie jazda z takimi jest kłopotliwa.
#1058
Posted 12 December 2010 - 13:19
#1059
Posted 12 December 2010 - 13:30
#1060
Posted 12 December 2010 - 13:40
Bo to jest 531 Pro. Bardziej odchudzona wersja standardowego 531 i lżejsza od zwykłego CrMo. Nie bez znaczenia jest tez waga pozostałych komponentów. Ale co to ma do rzeczy? Zapewne tych 1,5-2 kg wcale nie poczujesz.Jeszcze jedna rzecz, może nie na temat ale mniejsza z tym. Jak to jest że jedne rowery na tej samej ramie mogą ważyć mniej lub więcej? Rower mardeja na ramie CRO MO waży 11kg a rower pod tym linkiem http://allegro.pl/ti...1352891859.html waży nieco ponad 9 kg też na ramie cro mo. jak to jest?
Ten Raleigh śmiało pójdzie raczej za 1000 zł.