Jaki rower do 1500zł.
#1121
Posted 08 April 2011 - 12:18
A co do osprzetu co byście polecili żeby zamknąć sie w 1000zł max.
Chyba trzeba polować na niezłą okazję ;/ albo jakiś zabytek kupić?
#1122
Posted 14 April 2011 - 06:12
http://allegro.pl/su...1562846987.html
czy to:
http://allegro.pl/ro...1550516584.html
#1123
Posted 16 April 2011 - 19:29
Chciałbym kupić używaną szosę za ok 300-400zł. Powiedzcie mi, na co powinienem zwrócić uwagę przy takim, zazwyczaj, leciwym rowerze? Jakiego osprzętu, marek etc się przestrzegać, a co brać w ciemno. Dzięki
#1124 Gosc_Pacus_*
Posted 16 April 2011 - 20:56
Szukam szosy do 600 złotych. Najlepiej z Warszawy bądź okolic :-). Wzrost mam ~188 cm więc szukałem ramy 56 cm (czy dobrze?). Wynalazłem takie cuda:
http://allegro.pl/ba...1561031627.html
http://allegro.pl/to...1566547131.html ten bagażnik i tak wywalę ;-)
http://allegro.pl/ro...1547398013.html
Czy to się w ogóle do czegokolwiek nadaje?:-)
Pzdr!
#1126
Posted 22 April 2011 - 08:11
Cześć.
Szukam szosy do 600 złotych. Najlepiej z Warszawy bądź okolic :-). Wzrost mam ~188 cm więc szukałem ramy 56 cm (czy dobrze?). Wynalazłem takie cuda:
http://allegro.pl/ba...1561031627.html
http://allegro.pl/to...1566547131.html ten bagażnik i tak wywalę ;-)
http://allegro.pl/ro...1547398013.html
Czy to się w ogóle do czegokolwiek nadaje?:-)
Pzdr!
przede wszystkim znaj kilka zasad
1. nie kupuje się szosówek z wolnobiegiem bo to bezsens - trudno dostać zamienniki
2. Nie kupuje się szosówek z zębatkami UG z tyłu - jeśli to kaseta to trzeba przy wymianie wymienic albo piastę , albo wymienić bębenek co suma sumarum i tak równa się zakupowi nowej piasty
3. dobierz rozmiar - pytaj o długosć górnej rury
4. Pytaj o stan ramy - handlarze lubią sprawiac niespodzianki i możesz dostać rower z pogniecioną ramą
5. Pytaj o rodzaj suportu i nigdy nie kupuj tych z francuskim bo zamienników praktycznie nie dostaniesz.
to takie generalia aby się nie wkopać w coś co sprawi wiecej kłopotów niz pożytku.
Z przedstawionych przez ciebie rowerów zaden nie nadaje się do zakupu. batavus w cenie mocno fantazyjnej. Torino sprzedany i pewnie to był cieżki grzmot na zakupy tudziez na działkę a ten ostatni nie warty już uwagi i bez wiekszym perspektyw jeśli chodzi o upgrade.
Szukaj jakiejs kogi-myiaty na przykład. jak dostaniesz w dobrym stanie to daj znać. Moze sam sobie sprawię. Miałem kiedyś trekkinga tej marki i musze powiedzieć że lepiej wykończonego roweru nie miałem. No i waga - był niesamowicie lekki jak na trekking
#1127
Posted 22 April 2011 - 09:05
Jak chcesz to mam na sprzedaż Peugeota Ventoux. Ramka 64 cm, wedle starej szkoły doboru na Ciebie powinna pasować dość dobrze (ja mam 176 cm i na niej jakoś przez 2 lata śmigałem...), osprzęt jest Exage.
http://cid-219a27cb0... PE 300 Ventoux
Obie oponki teraz są praktycznie nowiutkie.
Co do UniGlide - fakt,trudno dostać zębatki, ale kto powiedział, że się szybko zużyją? ;-) Klasyczny wolnobieg w stylu Shimano 600 czy szosowego Maillarda, Cyclo itp., nie wspominając o Dura-Ace... w sumie lepsza sprawa niż kaseta UG, bo zawsze gdzieś można tanio wyrwać. Tylko kwestia gwintów, rzadko, ale jednak bywa problem z kompatybilnością - ale to urok klasyka :-) Choć ja tam się nie boję takich rozwiązań w stylu UG czy taki wolnobieg, bo wiem co tam są za materiały i często są zębatki w przyzwoitym jeszcze stanie pomimo sporego kilometrażu.
Sam właśnie wylicytowałem komplet kółek z piastami Shimano 600 jeszcze z wolnobiegiem. Myślę, że na trening będą w sam raz i kompletnie tego nie uważam za bezsens. Przynajmniej przez długie lata będę się cieszył sprawnym napędem i łatwiutko się wolnobieg rozbiera w porównaniu z bębnem Shimano. Jedynie martwić może ewentualne zużycie bieżni piasty od strony zębatek, choć zazwyczaj pierwsze padają stożki, bo są bardziej miękkie.
Niekoniecznie już trzeba kupować tę Kogę. Jest sporo innych fajnych marek.
Uff, ale się rozpisałem. ;-)
#1128
Posted 23 April 2011 - 09:21
Co sądzicie o tej szosówce:
http://allegro.pl/ty...1568001198.html
Mam ok 177cm wzrostu, rower będę wykorzystywał rekreacyjnie w weekendy w trasach ok. 100-200 km ;-)
#1129
Posted 23 April 2011 - 09:29
#1130
Posted 23 April 2011 - 13:11
Tytan jest zabroniony jeśli dobrze pamiętam do stosowania w rowerach startujących w zawodach pod egidą UCi i suma sumarum producenci nie stosują go powszechnie w rowerach seryjnych ale to nie główny powód że tytan jest bardzo skromnie reprezentowany w kolarskich ramach - główny to koszty.
A wracajac do kaset UG i wolnobiegów. To owszem... wszystko jest dla ludzi i wszystko mozna zrobć ale mówimy tu o rowerach nie dla hobbystów - mechaników tylko dla przecietnego luda który nie chce spędzać 2 tyg na wyszukaniu wolnobiegu szosowego czy szlifowaniu kasety HG żeby weszła na bęben UG. przekręcasz bęben i po sprawie. takie jest oje podejście ale sam lubię stare rowery tylko wiem ile kłopotu mogą sprawić komuś kto nie ma pojęca o tym z czym to wszystko się je. A to ze stare sprzęty są mega trwałe to oczywista oczywistość :mrgreen:
#1131
Posted 23 April 2011 - 22:41
1: Mam 188 cm wzrostu czy rama taka jak tu będzie odpowiednia ? to jest chyba ta opadająca, ale pewny nie jestem rozmiar ?
2: Jeśli rozmiar będzie odpowiedni to: Czy za tą cenę opłaca się kupić ten rower Merida 905 ?
Z góry dziękuje za pomoc.
#1132
Posted 24 April 2011 - 02:42
#1133
Posted 25 April 2011 - 12:27
http://allegro.pl/ba...1565087047.html
http://allegro.pl/ce...1572750155.html
http://allegro.pl/pi...1572238658.html
Z góry dzięki za odpowiedzi :-)
#1134 Gosc_dervan_*
Posted 25 April 2011 - 18:22
#1135
Posted 26 April 2011 - 07:51
#1136
Posted 26 April 2011 - 09:14
#1137 Gosc_wojtek10611_*
Posted 26 April 2011 - 09:26
#1139
Posted 26 April 2011 - 16:00
#1140 Gosc_dervan_*
Posted 26 April 2011 - 19:05
Klamkomanetki w Bianchi to przecież nie problem, szybko się zepsują i się wymieni Ogólnie, ja je przez krótki kawałek ujeżdżałem, i nie czułem jakiegoś specjalnego dyskomfortu... Może dla tego, sam mam jeszcze zamontowane RSX? Ale moim zdaniem, są nawet wygodne (RSX) :-P