Nikt na razie nie licytuje. Wyczekaj do końca zlicytuj i jest twoja, albo popytaj tu na forum może ktoś ma. Ja w ten sposób nabyłem swoje.na allegro znalazłem tylko jedną oferte sprzedaży o dosyć zaporowej cenie
http://allegro.pl/ma...2214990972.html
Remont ZZR huragan
Started By
Gosc_stabil_*
, 19 Mar 2012 09:25
47 replies to this topic
#22
Gosc_stabil_*
Posted 22 March 2012 - 20:54
Hm, więc co tu robić. Lepiej koło tylne pod wolnobieg czy szukać coś na kasetę? Co radzicie?
http://allegro.pl/sh...item=2196221196 - pisałem do sprzedawcy, komplet kół takich za 250 zł. Jak to jest z kołami przednimi? Rozstaw widełek z przodu jest węższy niż na tył, a o szerokościach piast na przednie koła nikt nie pisze.. czy to znaczy, że jest jakiś standard i widelec przedni zawsze ma taka sama szerokość w szosówkach (starych i nowych)?
http://allegro.pl/sh...item=2196221196 - pisałem do sprzedawcy, komplet kół takich za 250 zł. Jak to jest z kołami przednimi? Rozstaw widełek z przodu jest węższy niż na tył, a o szerokościach piast na przednie koła nikt nie pisze.. czy to znaczy, że jest jakiś standard i widelec przedni zawsze ma taka sama szerokość w szosówkach (starych i nowych)?
#24
Posted 23 March 2012 - 10:01
Widzę, że kolega jednak chce mieć dwie manetki. Mając jeden tylko kołek można znaleźć specjalną obejmę z jednym kołkiem - ale to raczej rzadkość (raz tylko taki patent w Peugeot'cie widziałem), więc chyba na lepsze wyjdzie go uciąć/wylutować (tylko przy lutowaniu uważać na lut przy główce ramy).
stabil, ja bym brał pod kasetę, bo wolnobieg ogólnie zły nie jest, ale po pierwsze jak się uprzesz to maksimum 8 biegów możesz mieć (klamkomanetki + kaseta 9 bez jednej koronki), a po drugie jest dużo więcej kaset do wyboru, po trzecie dobieranie koronek to nie mortęga, tylko jeden pierścien do odkręcania.
stabil, ja bym brał pod kasetę, bo wolnobieg ogólnie zły nie jest, ale po pierwsze jak się uprzesz to maksimum 8 biegów możesz mieć (klamkomanetki + kaseta 9 bez jednej koronki), a po drugie jest dużo więcej kaset do wyboru, po trzecie dobieranie koronek to nie mortęga, tylko jeden pierścien do odkręcania.
#26
Posted 06 June 2012 - 10:50
Witam, kolejny nowy urzytkownik w temacie 
Mam pytanie odnośnie oryginalnych sterów do huragana, wyczytałem że kulki w sterach powinny luźno latać więc wrzuciłem tam kulki z wianków od starych sterów. Niestety jak jade po wrocławskiej kostce brukowej czuje że stery nie trzymają się tak jak powinny a bardziej skręcić już ich nie mogę, stąd pytanie.. jakiej średnicy macie kulki w sterach?
Mam pytanie odnośnie oryginalnych sterów do huragana, wyczytałem że kulki w sterach powinny luźno latać więc wrzuciłem tam kulki z wianków od starych sterów. Niestety jak jade po wrocławskiej kostce brukowej czuje że stery nie trzymają się tak jak powinny a bardziej skręcić już ich nie mogę, stąd pytanie.. jakiej średnicy macie kulki w sterach?
#28
Posted 08 June 2012 - 14:02
Te kulki ze zwykłych wianków powinny pasować, ale ich tam powinno byc chyba około ze dwa razy wiecej niż są na dwóch kompletach z koszyczków. Najlepiej odwrócic rower, odkręcic stery, by się kulki nie wysypały i zobaczyc ile tam jeszcze brakuje. Generalnie nie powinno się wypełniać całosci kulkami - przy ciasno ułożonych trzeba zostawić jeszcze miejsce na jedną, dwie kulki, aby wszystkie mogły z pewnym luzem sie ułożyć w miskach sterów podczas użytkowania.
#39
Posted 21 September 2012 - 20:50
Dziękuje i za te informacje, ale nadal pustka którą mam w głowie nie została zaspokojona. Jeszcze niedawno ktoś pisał, że huragana można było wygrać w 1958, a tu proszę, że od 1972 roku dopiero produkcja. Napis na orginalnym wolnobiegu sugeruje, że pochodzi z czechosłowacji, coś mi się tu nie zgadza??


