Lemondka
#104
Posted 24 July 2012 - 05:39
#105
Posted 24 July 2012 - 08:03
każdy dźwiga swoje brzemię
HongFu HF-FM039 - 6871,2g
Radon ZR Race - 8222,8g
#106
Posted 10 March 2013 - 23:42
Czy ktoś znający się na lemondkach może podać kilka przykładów takich minimalistycznych, a zarazem tanich leżaków ?
Mam dwie szosówki i myślę na jednej coś w tym guście zamontować.
Sory, że pytam zanim jeszcze sam nie rozpoznałem rynku.
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen
#107
Posted 11 March 2013 - 00:12
Ewentualnie wersja mini
http://www.chainreac...x?ModelID=36149
http://www.chainreac...x?ModelID=29368
http://www.chainreac...x?ModelID=90986
#108
Posted 11 March 2013 - 00:33
A spójrz na Westrę http://www.cyclingne...7/photos/255660 podpórki ma nie pod łokciami, a w połowie przedramion, a cała lemondka prawie nie wystaje dużo przed manetki.
Na zdjęciu Chavanela fajnie widać, że podpórki są na tym samym poziomie co kierownica.
http://www.cyclingne...7/photos/255687
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen
#109
Posted 11 March 2013 - 03:40
Racja, ale pamiętaj, że jedzie na rowerze, który nie ma typowej geometrii 'czasówki' (ani kierownicy TT), więc i pozycję przyjmuje inną (bardziej skupioną niż wyciągnietą).A spójrz na Westrę http://www.cyclingne...7/photos/255660 podpórki ma nie pod łokciami, a w połowie przedramion, a cała lemondka prawie nie wystaje dużo przed manetki.
Prawdopodobnie dziś pojawią się zdjęcia techniczne 'ze stajni' ekip (w stylu tych http://www.cyclingne...from-paris-nice), więc będzie można się więcej dowiedzieć na temat montowanych przystawek czasowych. Poczekajmy
#111
Posted 11 March 2013 - 07:36

A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#113
Posted 11 March 2013 - 12:37
Google->Tranz-X Spinaci->pierwsza pozycja (10 sek. szukania) ;-)
#116
Posted 11 March 2013 - 12:56
Sam się zastanawiałem nad kilkoma modelami Tranz-X z powodu ceny, ale ostatecznie trochę dołożyłem i nabyłem produkt Deda Parabolica Uno. Ta, wg mnie, już jakoś wygląda :-) a, co najważniejsze, spełnia dobrze swoje zadanie.
#117
Gosc_krystianzach_*
#120
Posted 11 March 2013 - 17:07
W większości lemondek pady sa mocowane do tej samej obejmy co kierownica
Inaczej np jest w Profile Design T2 http://olimpius.pl/p...age/2662/t2.jpg
Co to daje w praktyce??
O ile przy rowerze TT cała pozycja i geometri roweru jest zoptymalizowana do jazdy w pozycji aero o tyle przy montażu standardowej lemondki do szosówki uzyskujemy mocno wysuniętą do przodu pozycje oraz kąt otwarty w łokciu- taka pozycja dosyc szybko meczy.
Dzięki konstrukcji takiej jak w T2 mamy mozliwość ustawienia wysunięcia lemondki w stosunku do kierownicy - czyli ustawienia kata w łokciu na bardziej zbliżony do prostego- co pozwala uzyskac wygodniejszą pozycję aero.


