Skocz do zawartości

Zdjęcie

Gdzie jest prawdziwe SHIMANO????

28 odpowiedzi w tym temacie

#1 szamanviking

szamanviking
  • Użytkownik
  • 1199 postów
  • SkądWadowice

Napisano 16 kwiecień 2012 - 14:52

Z całym szacunkiem dla marki,ale wieszam od jakiegoś czasu psy na podzespołach sygnowanych tym logo,powtarzają się seryjnie te same usterki w podzespołach różnych grup, nie wierze w aż takiego pecha i wciąż padające wkłady suportów,czy to MTB czy szosa,bez znaczenia,padają mi i tu i tu, oraz zrywane seryjnie łańcuchy,nieważne czy to Ultegra,czy Dura Ace(ostatnio zerwałem 2 miesięczna Ultegrę a kilka razy wcześniej Dura,chociaż nieco dłużej używany !!! :evil: :evil: :evil:

Jeżdżę na Shimano od 1987 roku i w poprzedniej erze te podzespoły były nie do zdarcia,nie były uszczelniane,a jednak dłuuugo w deszczowych warunkach na szosie można było zasuwać,teraz po kilku deszczowych treningach w niemal nowym Treku M5.2 wkład suportu piszczy jak stado ujaranych myszy,a kilka wcześniejszych wkładów w mtb i poprzednim szosowym po wielu reanimacjach,wymianach w końcu wyrzucałem do śmieci jak odpadki i przechodziłem na Accenta,który z racji kosztów byl montowany a bije na głowę SHIMANO w bezawaryjnosci,przynajmniej w moich rowerach. Pytam się gdzie jest SHIMANO??? chyba poszło do lasu.... :evil: :-(

#2 Deadi

Deadi
  • Użytkownik
  • 2567 postów
  • SkądOpolskie

Napisano 16 kwiecień 2012 - 15:41

Odpowiedzi szukaj u głównego księgowego SH ;)

#3 PsYhOl

PsYhOl
  • Użytkownik
  • 1064 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 16 kwiecień 2012 - 18:02

szamanviking, wkłady suportu rzeczywiście są słabo uszczelnione, ale to normalne przy łożyskach zewnętrznych. Wkład press-fit też za szczelny nie jest - łożyska mi się nie zasyfiały, ale syf pchał się między ośkę i łożysko(dałem tam od wewnątrz gęstego czerwonego smaru i problem ustał). Sprzęt teraz nie ma mieć długiej żywotności, bo by musieli jeszcze wyżej z cenami skoczyć, ale kosztem żywotności zyskałeś sporo na sztywności.