Gdzie jest prawdziwe SHIMANO????
Posted 16 April 2012 - 14:52
Jeżdżę na Shimano od 1987 roku i w poprzedniej erze te podzespoły były nie do zdarcia,nie były uszczelniane,a jednak dłuuugo w deszczowych warunkach na szosie można było zasuwać,teraz po kilku deszczowych treningach w niemal nowym Treku M5.2 wkład suportu piszczy jak stado ujaranych myszy,a kilka wcześniejszych wkładów w mtb i poprzednim szosowym po wielu reanimacjach,wymianach w końcu wyrzucałem do śmieci jak odpadki i przechodziłem na Accenta,który z racji kosztów byl montowany a bije na głowę SHIMANO w bezawaryjnosci,przynajmniej w moich rowerach. Pytam się gdzie jest SHIMANO??? chyba poszło do lasu.... :evil: :-(
Posted 16 April 2012 - 18:02
Łańcucha mi się nie udało jeszcze zerwać - nawet po 4kkm, ale ja nie mam sprinterskiego kopyta ;> Poszedł w miejscu skucia czy w połowie płytki?
Posted 16 April 2012 - 20:13
Posted 16 April 2012 - 20:41
Proste i logiczne,a jeszcze jak ktoś skręca HII na siłe to od razu szlag to trafia
ja nie używam Accenta bo za drogi, wole Neco , zładaowałem ceramiczną wersje i jeździ a w rowerach do jazdy codziennej tyrania kwadrat .
A propo mam inną teorie, System H II jest za szeroki pedałuje na nim jak kaczka , czyżby system dla krzywonogich piłkarzy?? bo różnica jak sie przesiadam na kwadrat jest spora?
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
Posted 16 April 2012 - 22:03