
Jaguarr mrrrrrrr ;>
#22
Napisano 29 czerwiec 2012 - 17:23
Jeżeli za cały zestaw korba i przerzutki zapłaciłbyś np 120 zł to można rozważyć. Nie widziałem zbliżenia zębatek jak są zajechachane to nie warto. Aluminium można tak wypolerować że będzie wyglądać super, jeżeli gwinty i kwadrat jest w idealnym stanie i sprzedawca to gwarantuje - może być.... Myślę że kop forum, przeglądaj ofertę szosówek na alego go i ucz się osprzętu, goglając za jakiś czas przestaniesz tak się nerwowo pytać o wszystko. A każdy nieudany zakup - czyni udanym następny

Do Jaguara najbardziej pasowała by korba przypominająca stare campaniolo, byle nie. radziecka, od razu powiem moja była " radziecka" i chodziła na pakiecie 110 i 113, prawdziwa Campa - nie wiem, ale mogła używać innych długości, a klony też licho wie i to właśnie mogli by Ci doradzić w serwisie, jedynie pamiętaj o jakości gwintów zarówno pedałowych, jak i ściagaczowych bo w tych starych korbach ryzyko uszczerbku jest większe, rozbity kwadrat też jest nierzadki.
Zdjęcia ostatnie gmailowo mi nie wchodzą.
poglądowo: styl starej 600 ( stan średni zebów)
jak moja korba ( używam takiej w ostrym przełaju)
nowa 600
stara 600
#30
Napisano 02 lipiec 2012 - 22:21
Cytat
Przede wszystkim to nie jest prawdą. Może i przerzutki podobne, ale co napędu nie byłbym taki pewny. A na pewno nie piasty te same. RX100 i 105 SC to zupełnie inna bajka. Mam właśne ten komplet, o którym pisał tr - 1055 satynowe, co jakiś czas krąza na allegro nowiutkie od sprzedawcy synkros - bardzo fajne i co najważniejsze szczelne piasty. Najlepiej je skręcać na płynne obracanie i brak luzu, bo stożki muszą sie nieco zużyć ze wzgledu na chropowatość materiału.Grupa RX100 to, pod względem technicznym, 105, różni się praktycznie tylko kolorem
Cytat
Brak indeksu. Może i retro, ale prawdę mówiąc powyzej 5-6 biegów płynne manetki to katorga. Miałem w przełajówce ponad rok temu płynne 7 biegów i bywało to nierzadko deprymujące...P.S właśnie zauważyłem jedną parę na allegro, jaka może być wartość takich manetek? KLIK. One nie są indeksowane? Czy będą ew działały na 2x7?
#33
Napisano 03 lipiec 2012 - 11:22
Cytat
No, ale napędy miały właśnie do 6 biegów. Bardzo rzadko bywały po 7 i po 8. Swego czasu właśnie w Jaguarze, który poszedł właśnie w odstawkę miałem manetki metalowe i przerzutkę Favorit (taka pół plastik, pół aluminium) wraz z wolnobiegiem 6-rzędowym Atom 77 - wyjątkowo wyśmienicie to współdziałało z praktycznie nowym łańcuchem Romet (z niemal nieużywanego Waganta go wyjąłem).Kiedyś tylko takie były i dawało się radę. Do luksusu łatwo się przyzwyczaić
#34
Napisano 03 lipiec 2012 - 17:14
#40
Napisano 30 lipiec 2012 - 11:37
Łańcuch z lepszych to np hg-40, czy 50 moze być, 7 czy 8 rzędowy nie ma znaczenia , tańszy to np KMC, albo Sunrace
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
Dodaj odpowiedź
