nowe wrażenia
#22
Napisano 20 wrzesień 2008 - 16:05
#24
Napisano 24 wrzesień 2008 - 19:10
Mam problem -pytanie. Jak wcześniej pisałem przyzwyczajam się do nowego rowera. Po kilku przejażdżkach jest już naprawdę dobrze, ale do rzeczy. Stwierdziłem, że muszę obniżyć mostek, ale w opisie zero wiadomości na ten temat, więc wymyśliłem, że trzeba odkręcić śrubę imbusową pionową i później te dwie poziome wysunąć mostek, wyjąć podkładki chlasnąć rurę sterową i skręcić do kupy z powrotem.
Być może coś pochrzaniłem i wprawiłem was w rozbawienie, ale naprawdę wcześniej nie miałem do czynienia z takim ustrojstwem, więc proszę ewentualnie wyprowadźcie mnie z błędu :roll:
#25 Gosc_Anonymous_*
Napisano 24 wrzesień 2008 - 19:20
#27
Napisano 24 wrzesień 2008 - 19:40
#30
Napisano 24 wrzesień 2008 - 22:08
#35
Napisano 25 wrzesień 2008 - 08:27
Mój mostek był nieco zadarty do góry więc go odwróciłem i teraz mi pasuje. Ale napis jest do góry nogami :mrgreen: to mały szczegół.
Niektórzy producenci pomyśleli o tym i napisy są dwustronne, zawsze jednak napis można zetrzeć... albo nabyć okulary odwracające obraz :mrgreen:
#37
Napisano 26 wrzesień 2008 - 18:42
Rurę sterową uciąłem dokładnie 10mm, czyli tyle ile miała podkładka, którą usunąłem (zostały jeszcze dwie 10mm i 5mm), sterowa jest teraz jakieś 3mm poniżej górnej krawędzi mostka
Z tego mi wyszło, że mostek można unieść tyko przez jego obrót o 180stopni, a obniżyć gdy są pod nim pierścionki
#38 Gosc_Stas_*
Napisano 05 listopad 2008 - 14:47
Spróbuję się wymądrzyc :-). Prawdopodobnie w czasie pokonywania zakrętów zbyt kurczowo chcesz trzymac tor jazdy, napinasz się niepotrzebnie. Należy się rozluźnic, spróbuj poddac sie prowadzeniu przez rower. Przechyl się bez obawy do srodka zakretu. W czasie wchodzenie w zakret ustaw korby tak aby stopa od strony w którą skręcasz była na gorze. Musisz to cwiczyc przy sredniej predkosci. Zbyt mala predkosc nie pozwoli Ci sterowac rowerem, przy prawie wyprostowanej kierownicy, przez pochylenie ciała.... teraz przy śmiganiu zauważyłem kilka nowych rzeczy:
1. w trakcie pokonywania zakrętów mam problemy z utrzymaniem prawidłowego yoru jazdy ... Byłbym wdzięczny użtkownikom tego modelu za przekazanie spostrzeżeń z jazdy, czy ma jakieś wady itd, choć oczywiście wszystkie uwagii komentarze będą mile widziane ;-)
Stas
#40
Napisano 05 listopad 2008 - 21:58
ja slyszałem że lepiej w zakręt przechylić rower niż siebie.. :roll:Przechyl się bez obawy do srodka zakretu.
Trzeba pochylić siebie, żeby pochylić rower w zakręcie.
Jeśli pochylisz sam rower (co za problem - np. podczas jazdy na stojąco), to powodzenia przy skręcaniu...