http://rowery.org/20...anem-tarczowek/

Tarcze w szosie ?
#442
Posted 07 January 2015 - 10:18
W kwestii rozgrzanych tarcz - oczywiście, jest to problem. Pytanie brzmi: lepiej oparzyć się o tarczę czy zaryć głową o krawężnik albo złamać obojczyk, bo w porę się nie wyhamowało?
- IOO likes this
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#445
Posted 07 January 2015 - 11:16
Przy wydechu w Simsonie to można się było oparzyć tylko przez nieuwagę.
Ciekaw jestem kiedy wprowadzą tarcze, o ile w swoim przełaju mam tarcze. To nie wiem, ale jakoś na szosie w pro turze jakoś dziwnie dla mnie będzie to wyglądać, taka klasyczna linia kolarki zostanie złamana, sam nie wiem jak się będę z tym czuł
Mój rower własnej roboty Stealth Cx Homemade
#446
Posted 20 January 2015 - 07:58
moze ktoś bardziej obeznany , albo trzymający ręke na tarczach pomoże ....... czyżby w szosie pod tarcze koła miały "standard " ośka przód 15 ??? a tył 12/140 ? bo takie piasty są robione pod szose do tarczówek .
i jaka firma takie rowery już sprzedaje , bo gdzieś na filmikach widziałem ale nie moge teraz skojarzyć ...
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#447
Posted 20 January 2015 - 08:26
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#448
Posted 20 January 2015 - 21:37
to sobie popatrz na piasty DT, szosowe pod tarcze ....a jak oni to mają w ofercie już to niestety .........piiiiiiiiiiiiiiii
Widziałem już takie rowery karbonowe , sztywniejsza oś ma zapobiegać drganiom i brzęczeniom kloców itd , itd ......
http://www.dtswiss.c...w?cat=Hubs Road
http://goldsport.pl/...ne-45-disc.html
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#449
Posted 31 January 2015 - 14:54

#451
Posted 24 March 2015 - 14:22
http://naszosie.pl/2...wolone-od-2017/
Co prawda jeszcze ze znakiem zapytania, ale już chyba pozamiatane
"Rozmowy" z UCI w końcu chyba okazały się owocne dla żądnych zysku producentów. Argumenty musiały być zatem konkretne.
Wygląda, że wygra lobby "głównych hamulcowych" i uszczęśliwi użytkowników szos dodatkowym ~0,5kg zbędnego żelastwa.
Co ciekawe, jednocześnie UCI ma w planach obniżenie limitu 6,8kg (15lb)
#452
Posted 24 March 2015 - 14:44
"...Współpraca z branżą producentów rowerów może przynieść tylko dobre skutki..."
#453
Posted 24 March 2015 - 14:52
O ile tarcze w szosówce chyba jeszcze jakoś "łyknę", to więcej "aeroudziwnień" już nie. Z tego samego artykułu:
Uwagę zwrócono również na regułę „3:1″, która dotyczy aerodynamicznych komponentów roweru. Na chwile obecną rama i pozostałe elementy nie mogą być zbyt „szczupłe”. W tym przypadku, podobnie jak z limitem wagowym, jest rozważane zniesienie lub zmienienie tego przepisu.
#460
Posted 25 March 2015 - 15:39
Jeśli wprowadzą hamulce tarczowe to na pewno będziemy świadkami małej rewolucji w konstrukcji i masie tych komponentów.
W CX tarcze juz maja blogoslawienstwo UCI, a jakos nie widac dzikiego pedu do tego rozwiazania. Jakos chyba w tym zastosowaniu tarcze powinny miec wiecej sensu, niz w szosie. Z drugiej strony, to co jest dostepne na rynku? Prawie nic.
- B25CX likes this
Reply to this topic
