No tak, teraz doczytałem w podanych linkach - pisaliśmy w tym samym czasie.
Tarcze w szosie ?
#662
Napisano 11 kwiecień 2016 - 21:11
Kreacja faktów, poziom PRO.
Ile zawodników zostało rannych podczas tego wyścigu? Jakimi komponentami? Jakie interwencje medyczne były poczynione podczas sezonu 2015 jakie komponenty poczyniły te obrażenia? Jakie obrażenia by odniósł ten zawodnik gdyby nie odbił się od hamulca? Może by mu aero szprychy odcięły to i owo?
Wszystko, aby udowodnić tezę, co?
#668
Napisano 13 kwiecień 2016 - 21:59
Walczycie z wiatrakami, tarcze wejdą, bo firmy muszą zarobić, a My żeby nie jeździć "starą generacją" będziemy sukcesywnie wymieniać rowery na te nowe sprzęty.
http://www.thebikeco...l-road-cycling/
- er_te lubi to
#669
Napisano 13 kwiecień 2016 - 22:36
http://www.ciclism.r...-paris-roubaix/
#671
Napisano 13 kwiecień 2016 - 22:41
Zobaczycie że coś wymyślą byle tarcze zostały. To zbyt dobry interes, tarcze wymuszają zmianę ramy i widelca, interes zarówno dla producentów tarcz jak i framesetów.
Żeby sie zaraz nie okazało że wymyślą tarcze z zaoblonymi rantami "specjalnie do jazdy w peletonie" i będą coś takiego pchać.
#673
Napisano 13 kwiecień 2016 - 22:48
Wystarczą proste osłonki z karbonu. To naprawdę nie jest skomplikowane.
(oceniam nie sensowność tarczówek jako takich, tylko sam sposób na rozwiązanie problemu - bo w to, że producenci przestaną cisnąć na przejście na tarczówki, zupełnie nie wierzę)
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#676
Napisano 14 kwiecień 2016 - 07:58
#678
Napisano 14 kwiecień 2016 - 08:44
Do czego jest przymocowana ta osłona? Orientujesz się może, czy widelec był robiony na zamówienie i ma specjalne otwory, czy zrobiono to jakoś inaczej?
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#679
Napisano 14 kwiecień 2016 - 09:04
To zdjęcie ze strony ligi bikepolowców: leagueofbikepolo.com
W dziale "bikes" jest kilkanaście przykładów maszyn z osłonami.
Na forum mają temat o osłonach
http://leagueofbikep...isc-brake-guard
"MAMIL"
#680
Napisano 14 kwiecień 2016 - 10:10
- Malik lubi to