Giant rzeczywiście jest bardzo fajny. Di2 + sztywne ośki + karbonowe koła w dobrej cenie. Natomiast Canyon ma geometrię w sam raz dla babci planującej wyskok po bułki do pobliskiego marketu
Tarcze w szosie ?
#823
Napisano 11 wrzesień 2016 - 21:31
Dla poszukujących New Avid BB7 Road Mechanical Disc Brake Caliper Front & Rear
Sam co prawda u niego kupiłem Shimanowskie BR-517, ale już nie ma. Dostałem chyba w tydzień czasu, najszybsza dostawa z Tajwanu, z UK idzie dłużej...
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#827
Napisano 12 wrzesień 2016 - 08:47
Bezpodstawnie. Coraz więcej osób kupuje z Azji, przekonują się, sam taki byłem do pierwszego razu.
Do roweru kupiłem siodełko, sztycę i mostek. Wszystkie transakcje u innych sprzedawców. Najdłużej czekałem na sztycę - 2 tygodnie.
Wcześniej kupiłem aparat za 4300zł i lampę błyskową za 500zł. Czas dostawy 3 tygodnie. Żadnej skuchy.
Czasami rodak na Alledrogo prędzej Cię przekręci niż "żółtek". Kolega kupił komplet (koszulka + spodenki) w PL i 399zł poszło się bzykać.
#828
Napisano 12 wrzesień 2016 - 11:02
Tak, sklep pewny. Na szosowe/CX hamulce mechaniczne tarczowe w PL w ogóle jest straszna posucha i dostać "lepsze" modele to trzeba się naszukać, a i tak ceny (zbyt) wysokie. Pomijając to, że za 517 dałem mniej niż za niższy model musiałbym dać w PL (ok, podatki itp.), to po prostu dostać ich nie sposób... Jak się sprawują tego jeszcze nie wiem, bo czekam ciągle (niby na początku tego tygodnia ma wreszcie do mnie dotrzeć) na korbę Rival CX 46/36 z UK (miałem zakładać moją starą Truvativ Elite 48/34, ale...) no i z montażem pancerzy/linek czekam aż napęd będzie kompletny. Co prawda montaż olinkowania hamulców mógłbym zrobić szybciej, ale... nie chce mi się .
Zakupy z eBay płatne PayPalem są pewne - jeśli coś nie dotrze, albo dotrze jakaś chała, to PP zwraca kasę bez większych problemów (sprzedawca ma problem, nie Ty). Właśnie w PL jest większy kłopot, bo co prawda można liczyć na chargeback z karty kredytowej (o ile ktoś płaci kartą), to jednak trochę to trwa...
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#829
Napisano 12 wrzesień 2016 - 14:54
No i stało się: zakupiłem BB7 Road Co prawda u innego sprzedawcy - trochę taniej ale dłuższy czas wysyłki
http://www.ebay.pl/i...-/272349120515?
#831
Napisano 12 wrzesień 2016 - 18:56
To teraz jeszcze pytanie jakie tarcze? Avid HS1, czy Shimano SM-RT66 a może jeszcze inne ?
Najlepiej jakby były odporne na wykrzywienie i niepiszczące z klockami z BB7 Nie muszą być jakoś specjalnie wylajtowane. No i standard na 6 śrub. Czasu jest sporo, pewnie z miesiąc minie zanim dotrą zaciski
#832
Napisano 12 wrzesień 2016 - 19:34
#835
Napisano 12 wrzesień 2016 - 22:37
Tańsze Avidowskie są w odróżnieniu od tańszych Sramowskich tragicznie łatwo krzywiące się. W nowym rowerze znajomego też "na dzień dobry" tarcza przedniego hamulca Avida była lekko pokrzywiona (może w transporcie, choć koła były ładnie zapakowane) i po paru próbach wyprostowania dałem spokój i wkręciłem mu RT66. Spokój do dziś.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#837
Napisano 18 wrzesień 2016 - 08:08
Zwykle naśmiewam się z wszelakich teorii spiskowych, iż producenci chcą przepchać pewne rozwiązania, bez względu na to czy tego chcemy, czy nie.
Ale czasem trudno uznać, że tak nie jest.
Przeglądałem w Empiku magazyn "Szosa", przepalając trochę czasu, i tak pi * drzwi 3/4 rowerów na których skupiała się uwaga czytelnika miała tarcze. Tak na reklamach, i w samej treści. W wszelakich rowerach "gravel" i "adventure", czyli aktualnym szosowym "łał" występują tylko tarcze.
- piotrkol lubi to
#838
Napisano 18 wrzesień 2016 - 08:44
Przeglądałem w Empiku magazyn "Szosa", przepalając trochę czasu, i tak pi * drzwi 3/4 rowerów na których skupiała się uwaga czytelnika miała tarcze. Tak na reklamach, i w samej treści. W wszelakich rowerach "gravel" i "adventure", czyli aktualnym szosowym "łał" występują tylko tarcze.
A wsadź sobie oponę 38c do hamulców szczękowych (;
#839
Napisano 18 wrzesień 2016 - 09:11
Do canti? Żaden problem.
Przecież rowery z hamulcami szosowymi i tak nie miałyby takiego prześwitu pod widelcem.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#840
Napisano 18 wrzesień 2016 - 09:41
Jak dobrze zrozumiałem rozmowę komentatorów podczas jednego z etapów Vuelty, w następnym sezonie nie będą nawet testowane w World Tour hamulce tarczowe. UCI tym razem przychyliło się do zdania związku kolarzy, a nie producentów.
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen