Bo jest złożony na cięższej ramie Scultury 5000.Koła leciutkie, a jednak kloc, taka waga bez pedałów, licznika
Nowości sprzętowe
#2350
Posted 05 December 2021 - 11:22
- zapomniałem o tym że tu trzeba trimować a w górach jest tego sporo
- w dolnym chwycie zmiana biegow to niezła gimnastyka
Serio nie wiem czemu di2 nie zeszlo jeszcze chocby do 105tki
- Marcin321 likes this
#2351
Posted 05 December 2021 - 14:33
Pieniądze, na obecnym etapie cena 105 będzie parę procent niższa od ultegry, więc kto to kupi.
Mam jeszcze pytanie odnośnie baterii. Przewody będą w ramie schowane, ale bateria może być zewnętrzna SM BTR1 i wewnętrzna SM BTR2, ma ktoś doświadczenie które rozwiązanie jest lepsze ?
#2354
Posted 05 December 2021 - 15:54
Aktualnie na wyjezdzie uprawiam Ghosta na 105tce ze szczękami i o ile szczęki jako-tako dają radę o tyle mechaniczna zmieniarka to już dla mnie totalny archaik
- zapomniałem o tym że tu trzeba trimować a w górach jest tego sporo
- w dolnym chwycie zmiana biegow to niezła gimnastyka
Serio nie wiem czemu di2 nie zeszlo jeszcze chocby do 105tki
Ostatnio na trenażer wpiąłem rower mojej dziewczyny (Spec Ruby na 105 5800) bo mój był pozbawiony korby (czekałem na pomiar mocy z inpeak). Musze powiedzieć, że miałem bardzo podobne odczucia co Ty, całe szczęście na trenażerze nie trzeba tyle przerzucać .
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#2355
Posted 05 December 2021 - 17:40
Pieniądze, na obecnym etapie cena 105 będzie parę procent niższa od ultegry, więc kto to kupi.
Mam jeszcze pytanie odnośnie baterii. Przewody będą w ramie schowane, ale bateria może być zewnętrzna SM BTR1 i wewnętrzna SM BTR2, ma ktoś doświadczenie które rozwiązanie jest lepsze ?
Bateria zewnętrzna mocowana na szynie pod koszyk.
To oficjalnie. Niektóre firmy produkujące rowery jeszcze w erze baterii zewnętrznych miały baterię pod suportem. Plus taki że baterię łatwiej wymienić. Ładować też, roweru nie trzeba ustawiać na długość kabla do gniazdka. Sensownie było baterię czasem wymontować i wyczyścić. Bo szyna mocująca lubiła się zapchać.
Baterie zewnetrzne miały też jeden olbrzymi plus - były praktycznie bezproblemowe. Wewnętrzne wymieniałem kilka razy.
Sama bateria jest tez tańsza.
- Bodek10 likes this
#2357
Posted 05 December 2021 - 21:15
zewn. baterie to byl wynalazek dla pierwszej wersji Di2, czy to jest jeszcze stosowane to nie wiem
chodzi tez o to, że bateria sama ma chip, który musi być updatowany i nie wiem czy ta stara może być zupdatowana aby działała z nowszymi wersjami Di2
szczerze mówiąc od 4 sezonów jak mam Di2 nigdy nie musiałem wyjmować baterii ze sztycy, tylko gdy coś z kablami kombinowałem.
Tylko, że przycisk klikasz, a przy mechanice musisz dźwignię pchnąć, a to jednak spora różnica.
dokładnie o to mi chodzi kończy się zjazd, a jest z wiaterkiem, zaczyna się lekki podjazd, dobrze się jedzie, nie chcesz wracać na łapy, tylko 1-2 koronki lżej - wychylaj całą dzwignie, o rety
#2359
Posted 05 December 2021 - 21:41
I tak powstały ebajki
- Prozor, Senninho, 4gotten and 3 others like this
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?