

Nowości sprzętowe
#1641
Posted 21 May 2018 - 06:11

#1642
Posted 21 May 2018 - 06:36
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1643
#1644
Posted 21 May 2018 - 09:04
tak, a jak dojdziesz do krawędzi tego kwadratu to spadasz w otchłań kosmosu
#1645
Posted 21 May 2018 - 11:05
Nie ma żadnego kosmosu. Jest kopuła, którą stworzyli masoni a za nią jest wielkie chujwieco.
- cauchy and Yar_Tur like this
#1646
Posted 22 May 2018 - 07:06
cauchy, on 21 May 2018 - 08:04, said:
tak, a jak dojdziesz do krawędzi tego kwadratu to spadasz w otchłań kosmosu
Nie spadasz w chujwieco bo krawędź jest otoczona wielkim murem lodu zwanym Antarktydą
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1647
Posted 25 May 2018 - 21:23

https://portal.bikew...xtr_serii_m9100
#1648
Posted 26 May 2018 - 07:11
https://bikerumor.co...ges-everything/
Ciekawe kiedy Maja dostanie ten sprzęt, bo obecny XTR marnie wypada w stosunku do Eagle, a trudno żeby jeździła na SRAM jak sponsorem jest Shimano.
- cauchy likes this
#1649
Posted 26 May 2018 - 07:42
Maja przedwczoraj bodajże na fejsie chwaliła sie XTRem elektrycznym. Co mnie zdziwilo, bo rok temu na Kazurce jezdzila na Sramie, ale okazało sie w lutym caly Kross sie przesiadl na Shimano. Za to zaraz po premierze nowego XTRa Kross pochwalił sie fullem dla Joli z tym nowym napedem.
Nie zauwazylem czy bedzie elektryczna wersja?
#1650
Posted 26 May 2018 - 07:57
Kiedyś robili napęd MTB, teraz to jest sitko do zbierania syfu.

#1651
Posted 26 May 2018 - 10:04
e tam, przecież kaseta Srama uchodzi z najlepszą, a jest bardziej positkowana
#1652
Posted 26 May 2018 - 12:21
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1653
Posted 26 May 2018 - 21:53
No, Mikroos, przecież chodziło o napęd elektryczny :shock: pozdr
#1654
Posted 27 May 2018 - 10:03
https://bikerumor.co...ess-prototypes/
Sposób „wdarażania” topowej grupy do wyścigów też jakby lepszy niż u Shimano. Bo kto lepiej zweryfikuje działanie: Nino na trasie czy japoński inżynier w labie?
#1655
Posted 27 May 2018 - 21:07
o, a to ten najwyższy Sram Eagle nie jest elektryczny? jakoś miałem mniemanie że jest, nie wiem skąd to się brało..
#1656
Gosc_tobo_*
Posted 27 May 2018 - 21:11
#1657
Posted 28 May 2018 - 13:50
Z tym nowym iksteerem jest taki numer najlepszy - zrobili dwie wersje kasety, 12 i 11s. Na logikę ta 11s powinna wtedy pasować do starych napędów 11s (lepsze stopniowanie, zakres większy niż w 11-46, tylko podmienić bębenek). No i niestety, ponoć jest inne indeksowanie i nie będzie banglać. Działa tylko z manetkami i przerzutką 12 Po co więc 11s w tym samym zakresie skoro jest identyczne 12s?
#1658
Posted 28 May 2018 - 14:03
Po to jest, żeby było o kilkadziesiąt gramów lżej i żebyś mógł użyć krótszej przerzutki (a to oznacza mniej podskakiwania łańcucha i większy prześwit od ziemi). Tak to przynajmniej tłumaczy Shimano.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1659
Posted 28 May 2018 - 14:26
Sęk w tym, że GS obsłuży zarówno kasetę 10-45 12s jak i 10-45 11s. Nie ma żadnej różnicy. SGS obsługuje obie kasety 10-45 zarówno 1 jak i 2 rzędy na korbie. Jedynie do obsługi 10-51 1 i 2rz potrzeba SGSa.
Mniej gramów? Ile, 30? Łał, to faktycznie wolniej się jedzie. Jedyne co za nią (11s) przemawia, to stopniowanie lepsze na dużych koronkach, ale to można było zrobić inaczej czyli w 12 zestopniować 10/11/12/14...45 czyli zawęzić dół, a górę zostawić tak jak w tej 11s. A tak mamy coś zrobione na siłę.
#1660
Posted 28 May 2018 - 20:54
Jak ktoś nie lubi za dużo klikać to weźmie 11tkę. Jak dla mnie jeden z dwóch minusów napędów 1x to - poza przekosami w skrajnościach - jest właśnie to, że się trzeba nieraz naklikać
Reply to this topic
