fajne w szosie nie, ale we wszelkich turystycznych czemu nie? sam bym sprawdził w moim hardtailu
Nowości sprzętowe
#1844
Posted 03 October 2019 - 12:21
$69 za kawałek wygiętego okrągłego pręta stalowego? I dodatkowe $20 za dwie lampki diodowe? Sprężyna może i działa, ale wygląd: druciarstwo. Działanie chyba zresztą też, bo stopień sprężystości zależy od pozycji mocowania w dwóch punktach: do sztycy i do siodełka. Oczywiście amortyzacji nie ma, bo amortyzator składa się nie tylko ze sprężyny (tu jest), ale i tłumika, a tego nie ma
Na upartego bez problemu można wygiąć kawałek pręta stalowego i wypróbować pod własnym tyłkiem. I 3 stówy w kieszeni. Minus koszty pręta i jego wygięcia
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1848
Posted 10 October 2019 - 09:30
Wpisy nie związane z tematem wątku przeniesione do
Offtopic - Przeniesione Wpisy Poza Głównym Wątkiem Pierwotnego Tematu
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1849
Posted 12 October 2019 - 16:30
Time przedstawił pedaly dedykowane do gravela, a także dla turystów szosowych, którym nie pasują bloki szosowe. Wspólpracują z górskimi blokami ATAC: https://www.time-spo...u-cyclo-10.html
#1851
Posted 12 October 2019 - 18:46
Ale to nie jest turystyk, to jest GRAVEL! Tutaj zdrowy rozsądek umarł - zabranie karbonu, hydrauliki i Di2 na koniec świata nie stanowi problemu
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1854
Posted 12 October 2019 - 19:44
Jednak i tu bym się wahał, bo raz, że dużo turystów jeździ na platformach i dwa - bloki spd da się dostać wszędzie, są tanie i starczają na wieki.
<po przybliżeniu zdjęcia to jednak nie sakwiarze, tylko stado baranów i dwóch gości na rowerach s z u t r o w y c h, jadących oczywiście po szutrze>
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#1855
Posted 12 October 2019 - 21:20
Dla wielu użytkowników koniec świata to granica miasta
Zupełnie jak Porsche Panamera: zostań samcem alfa... o ile żona pozwoli, a dwójka dzieci umożliwi
- beskidbike likes this
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1856
Posted 12 October 2019 - 21:35
O ile lubię pedały Time (tak wersję offroad jak i szosę), to jednak zastanawiam się o co chodzi w tym wynalazku. Domyślam się, że but mtb ma być wpinany w pedał tak jak but szosowy: jedno wpięcie, ustawienie pedału do wpięcia... Szeroka platforma (buty mtb podpierają się na bokach), ale po co ta klatka z przodu? Gravelem nie walnę w kamień, w klatkę się nie wepnę blokiem.
Ale patrząc na konstrukcję:
to może przydać się równie dobrze w ścieżkowcu (po błocie na ogół nie jeżdżę) - o ile się będą dobrze wpinać.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1857
Posted 16 October 2019 - 10:45
Kółka od zachodnich sąsiadów, pierwszy raz widzę, ale może ktoś miał styczność:
https://www.bikebeat.de/en/start-2-3/
#1858
Posted 17 October 2019 - 16:55
Veloflex wprowadził do oferty opony przystosowane do obręczy karbonowych: https://www.veloflex...st/veloflex-sps
- 4gotten likes this
#1859
Posted 22 October 2019 - 13:22
#1860
Posted 23 October 2019 - 10:02
Veloflex wprowadził do oferty opony przystosowane do obręczy karbonowych: https://www.veloflex...st/veloflex-sps
Czy to nie jest czasem trochę rozwiązanie nieistniejącego problemu? Pierwszy raz słyszę, by jakaś opona była niekompatybilna z obręczą karbonową.