Jump to content


Photo

szytki


1635 replies to this topic

#321 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4,693 posts
  • SkądKraków

Posted 15 August 2011 - 21:48

Nie, nie można.

http://www.mavic.com...lon/rims/CXP-22

Szytkowe obręcze od Mavic'a to jedynie Reflex, ale są cienkie, znaczy miekkie.


rozwiń wypowiedź bo jestem ciekawy dlaczego, podwójnie oczkowana, 400 g obręcz przywoita, chyba ze za droga jak na swoją jakość .




a propo, jak odczyścić klej do zera z obręczy alu , czy są jakieś preparaty

Inna bajka to pytanie - Oponoszytka - użytkuje ktoś to cudo i jak w eksploatacji , co po złapaniu gumy w trasie gdzieś daleko, czy zaklei dziurke płyn np. No Tubes, czy wracamy na piechote , bo kumpel ma takie cudo i zachwala, ale czy to sie nadaje do dłuższych wyjazdów ?

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#322 kaziklcd

kaziklcd
  • Użytkownik
  • 583 posts
  • SkądWarszawa

Posted 17 August 2011 - 11:07

a propo, jak odczyścić klej do zera z obręczy alu , czy są jakieś preparaty


Usuwałem tym stary klej - http://www.v33.pl/34...HVpdF9pZD0zNjk=

#323 PsYhOl

PsYhOl
  • Użytkownik
  • 1,064 posts
  • SkądBrzesko

Posted 17 August 2011 - 20:53

Ja rozpuszczałem benzyną ekstrakcyjną, a później ścierałem szmatką - przydaje się kilka szmatek i ze dwie albo trzy godziny cierpliwości ;>

#324 kaziklcd

kaziklcd
  • Użytkownik
  • 583 posts
  • SkądWarszawa

Posted 18 August 2011 - 05:02

Tym dynksem co napisałem schodzi szybciej bo klej odchodzi całymi płatami po 10-15 minutach.

#325 PsYhOl

PsYhOl
  • Użytkownik
  • 1,064 posts
  • SkądBrzesko

Posted 18 August 2011 - 15:08

kaziklcd, z alu bym się odważył, ale carbon bym się trochę bał tym smarować. To jest pewnie coś a la scansol czy decap

#326 gibber

gibber
  • Użytkownik
  • 1,204 posts
  • SkądN. Tomyśl

Posted 18 August 2011 - 15:13

Dzięki kazik za linka. Na jesień czeka mnie skrobanie kleju i taśmy Tufo, dostalem Dugasty na przyszły sezon, ale nie wytrzymam i założę je już na jesienne jazdy.

#327 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1,727 posts
  • SkądDolnośląskie

Posted 18 August 2011 - 15:13

Tak, karbon można oczyszczać tylko metodą mechaniczną.

#328 kaziklcd

kaziklcd
  • Użytkownik
  • 583 posts
  • SkądWarszawa

Posted 18 August 2011 - 19:18

z alu bym się odważył, ale carbon


Pytanie było o metal.

#329 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1,727 posts
  • SkądDolnośląskie

Posted 22 August 2011 - 16:01

Poproszę o opinie na temat starszych Conti Sprinter. Jakie mają noszenie, odporność na przebicia oraz kilometraż? Z tego co widzę, to bieżnik mają konkretny; dobrze kleją się na zakrętach? Mam je w zestawie kół dosyć tanio; warto spróbować? Ile lat ma ta wersja? Z tego co pamiętam to Ullrich miał podobne na 2003 TDF. Może leżakowanie na obręczach nawet dobrze im zrobiło; słyszałem o takim sezonowaniu szytek. Armstrong jeździł na 6-7 letnich Dugastach i fakt; nieczęsto łapał laczki.
Pozdrawiam

Dołączona grafika

#330 Mac

Mac
  • Użytkownik
  • 418 posts
  • SkądPuławy

Posted 23 August 2011 - 14:28

Ullrich to na sprinterach raczej nie jeździł, za niskie w hierarchii. Sprinter to taka średnia półka. Czasami są lepsze i gorsze jakościowo(krzywe, trochę biją). Ta wersja jest trochę starsza ale ile ma to nie da się powiedzieć bo od niedawna zmienili dopiero to logo. Nieużywana? To bierz. Osobiście sezonuję zarówno szytki jak i lepsze opony. Sprawdza się to bardzo dobrze.

#331 GreQ

GreQ
  • Użytkownik
  • 524 posts
  • SkądWarszawa

Posted 23 August 2011 - 14:42

z wyglądu to ma ona co najmniej 10 lat, może być problem z wentylem ogólnie z gumą, choć z drugiej strony jak oglądałem swoje szytki które mają około 15 i więcej to mają się dobrze

#332 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1,727 posts
  • SkądDolnośląskie

Posted 23 August 2011 - 16:10

Ullrich to na sprinterach raczej nie jeździł, za niskie w hierarchii.

Moje niedopatrzenie, chodziło mi o Competition i inne (Tempo bodajże na czasówki pod górę).
Chyba się skuszę nawet na same gumy jeśli koła nie będą takie fajne. Mam Giro w wieku 10-15 lat i dają radę (tylko oplot w jednej odszedł od taśmy, ale to może po uderzeniu kamyczkiem). Wentyl jest krótki, ale taki sam jak w moich Giro, nierozbieralny, tak więc nie będzie problemów. Nie idą do kół na stożkach.
dziękuję za odpowiedzi

#333 Gosc_xsnailx_*

Gosc_xsnailx_*
  • Gość

Posted 27 September 2011 - 13:21

Ja mialem i tempo i sprintera. O ile tempo spisywalo sie dobrze w przednim kole o tyle sprinter wg moich odczuc nie dorownuje nawet tufo

swoja droga szukam szytek 19 lub 20 lub 21 mm do jazdy na czas i najlepiej nie torowych. a vittoria juz nie robi tak waskich crono niestety

czyzby zostalo mi tylko tufo lub dugast ?

#334 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3,220 posts
  • SkądPoznań

Posted 27 September 2011 - 13:53

Conti podium TT 19mm

7602ede9d85aa0ebmed.png
 
Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

logo_phpBB.gif

 
 


#335 Gosc_xsnailx_*

Gosc_xsnailx_*
  • Gość

Posted 27 September 2011 - 19:45

@ROZMIAR, dzieki :) nie wpadlem na to ze conti moze miec - obadam sprawe

#336 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 08 January 2012 - 17:45

Potrzebuje opone na tyl. Rozwazam vittoria corsa evo cx. Mam maly zgryz pomiedzy rozmiarami 21 i 23. Na przodzie mam veloflex extreme 22, z tylu tez byla ta sama opona.
Bardziej sklanialbym sie do ..... no wlasnie do jakiego rozmiaru? ;-)

Chetnie rozwaze inne propozycje, cos w desen w/w opony.
Zalezy mi przede wszystkim na niskich oporach toczenia, komforcie, wadze, odpornosci na przebicia (w normie), mniej na dlugowiecznosci.

Eventualnie veloflex carbon..?

PS
Extreme polegl po nieco 1000km. Tzn bieznik wytrzymalby spokojnie drugie tyle ale niestety rozciecie na oponie jest zbyt duze. Pomino rozprucia sklejenia itd opona nie nadaje sie na jazde z cisnieniem 120psi. Rozciecie wybrzusza sie. No ale i tak za jakas chwile musialbym kupowac nastepna opone, a chce sprobowac czegos innego.

I jeszcze jedno, opona musi miec czarne boki...

#337 localhost

localhost
  • Użytkownik
  • 368 posts
  • SkądMazowsze

Posted 08 January 2012 - 17:54

Lepiej weź 23mm, większy komfort, różnica w oporach jest minimalna.

#338 comet1

comet1
  • Użytkownik
  • 215 posts
  • SkądPolska

Posted 08 January 2012 - 19:54

Cześć,
bierz Veloflex Carbon, to bardzo wytrzymała i komfortowa szytka, wiem bo w tym sezonie używam. Po półrocznej jeździe nie zauważyłem żadnego nacięcia więc mieszanka użyta do produkcji tego modelu jest bardzo wysokiej jakości.

O! Widzę, że wykasowano moją sygnaturę. To znaczy, że jej treść dotarła. Bardzo mnie to cieszy.


#339 qqx

qqx
  • Użytkownik
  • 850 posts
  • SkądPiaseczno/Sochaczew

Posted 08 January 2012 - 23:48

bierz Veloflex Carbon, to bardzo wytrzymała i komfortowa szytka, wiem bo w tym sezonie używam

A na jakich szytkach jeszcze jeździłeś?

#340 jabko

jabko
  • Użytkownik
  • 124 posts
  • SkądChrzanów

Posted 11 January 2012 - 20:03

Proszę napisz również ile km zrobiłeś w ciągu tej półrocznej jazdy. Składam koła na szytki, treningowe, ale nie jest powiedziane, że nie wystartuję na nich w jakichś zawodach. Zależy mi na wytrzymałości szytek. Orientacyjne przebiegi dla veloflex carbon wg ich www, to 3kkm na tył, a to moim zdaniem bardzo mało w porównaniu do opon gp4000s, które użytkowałem 3 lata i tył zrobił... ponad 15 tyś km zanim poszedł do kibla. Nie oczekuję takich przebiegów, ale jeśli taki veloflex carbon czy vittoria cx wytrzymają powiedzmy ca 5kkm na tyle, to jestem w stanie wysypać trochę więcej kasy. Od tufo odstrasza mnie mieszanka gumy, twarda i podobno bardzo śliska na mokrym oraz rozmiar 21mm (mowa o s33). Od wyższych modeli zaś boję się krótkiej żywotności... Jeśli ktoś używał szytek conti giro, tufo s33, veloflex carbon i vittoria cx (duża rozpiętość w cenie) i może orientacyjnie napisać ile km wytrzymały, nawet z dziurką w międzyczasie, to będę wdzięczny.



Reply to this topic