szytki
#282
Napisano 17 maj 2011 - 13:05
http://www.bikestacj...Path=296_61_286
Jeśli obręcz nigdy nie widziała szytek ani kleju, musisz spodziewać się tego, że jedna tubka będzie wystarczyła na jedną obręcz.
A kiedy schodziło powietrze pomógł uszczelniacz:
http://www.bikestacj...eme-p-4171.html
Musisz uważać, bo jest strasznie gęsty i jak za mocno naciśniesz na tubkę, to możesz się nieźle upaćkać. Mi wyleciał korek kiedy uszczelniacz nie chciał wylatywać i za mocno nacisnąłem na tubkę z uszczelniaczem, a wtedy było nieciekawie:-x
#283
Napisano 17 maj 2011 - 19:23
#289 Gosc_belg26_*
Napisano 20 maj 2011 - 10:36
W przypadku defektu takiuszczelniacz faktycznie załatwia sprawe tzn szytek sie nie lata jak detek ?
Czy faktycznie lepiej niosa od dętek? Odczuliscie to po zmianie z opon? Bo kola wyjda lzejsze - obrecze pod szytki widzialem, ze zazwyczaj sa lzejsze niz opony.
I jeszcze - jak wyglada sprawa z cenrowaniem kol czy trzeba przed tym doklejac szytke i potem na nowo kleic?
#290
Napisano 20 maj 2011 - 11:00
Ciężko przykleic szytkę do obreczy?
Nie, chyba że na początku nie brudząc się, to tak ;]
Może być tak , .że w jakimś miejscu się np. odklei w czasie jazdy?
Wszystko się może zdarzyć, ale nie powinno.
W przypadku defektu takiuszczelniacz faktycznie załatwia sprawe tzn szytek sie nie lata jak detek ?
Jeszcze nie wiem. Mam zalane profilaktycznie, ale na razie nie zauważyłem spadku ciśnienia, więc gumy nie było.
Czy faktycznie lepiej niosa od dętek? Odczuliscie to po zmianie z opon?
Nie mam porównania do tych samych kół szytka/opona, ale moje są dużo lżejsze i czuć ich lekkość, a co za tym idzie zrywność. Czasem nawet uślizgną przy ostrym przyspieszeniu na stojąco.
Na początku słychać fajny szum toczących się szytek. Później albo to cichnie, albo się przyzwyczaiłem i nie zwracam na to uwagi. Na zakrętach dobrze trzymają na miękkiej gumie. Ale na żwirku już nie dały rady ;/
I jeszcze - jak wyglada sprawa z cenrowaniem kol czy trzeba przed tym doklejac szytke i potem na nowo kleic?
To zależy od obręczy. Jeżeli nypel jest schowany, np. w obręczy wysokoprofilowej, to trzeba rwać szytkę, centrować kluczykiem i kleić na nowo.
#291
Napisano 01 czerwiec 2011 - 19:11
http://imageshack.us.../zdjcie762.jpg/
http://imageshack.us.../zdjcie746.jpg/
http://imageshack.us.../zdjcie759.jpg/
http://imageshack.us.../zdjcie761.jpg/
#293
Napisano 04 czerwiec 2011 - 10:15
Do szytek szosowych leje się 1/3 buteleczki. Po zalaniu najlepiej odwrócić koło tak, aby dziura była na samym dole. Płyn ścieka i zalepia dziurę. Przy małych dziurach teoretycznie wystarczy zakręcić kołem.
#294
Napisano 04 czerwiec 2011 - 10:53
#295
Napisano 18 czerwiec 2011 - 15:15
Zastanawiam sie nad puszka 250g, ktora jest w cenie czterech tubek 30g.
Orientujecie sie jak dlugo mozna taki klej uzywac od momentu jego otwarcia?
#296
Napisano 06 lipiec 2011 - 09:14
I wydawało mi się, że właśnie tak trzeba je pompować. A tu wczoraj czytam o TdF:
http://velonews.comp...arations_181775
i tam pompują zdecydowanie mniej
Tire pressure: 116 psi (front and rear) on 23mm Vittoria Evo Corsa CX, normally 123 psi
czyli 8.5 atm na suche.
#297
Napisano 06 lipiec 2011 - 15:41
Wracając do tematu ciśnienia, ja Vittorie Corsa Evo CX pompuje 10-10,5. Ważę 58-60kg.
I wydawało mi się, że właśnie tak trzeba je pompować. A tu wczoraj czytam o TdF:
http://velonews.comp...arations_181775
i tam pompują zdecydowanie mniej
Tire pressure: 116 psi (front and rear) on 23mm Vittoria Evo Corsa CX, normally 123 psi
czyli 8.5 atm na suche.
Widzę, że nie tylko ja uległem magii pompowania szytek (TUFO S33 PRO) na maxa. Od jakiegoś czasu mam napompowane szytki na 8,5 i zdecydowanie najlepiej niosą niż jak były nabite pod 12, że o komforcie jazdy nie wspomnę...
#298
Napisano 06 lipiec 2011 - 17:06
#299
Napisano 10 lipiec 2011 - 09:58
mam coś takiego jeszcze nie jechałem na tym , ma ktoś jakieś doświadczenie z tym modelem ??
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#300 Gosc_Zawisza_*
Napisano 31 lipiec 2011 - 08:35
Jestem na zakupie Mastik One, a ze jest to pierwsze klejenie wiec wydaje mi sie ze 3 tubki po 30g powinno wystarczyc.
Zastanawiam sie nad puszka 250g, ktora jest w cenie czterech tubek 30g.
Orientujecie sie jak dlugo mozna taki klej uzywac od momentu jego otwarcia?
Czesc chcesz uzyc 3 tubki na dwa kola? Nie ejst to przesada? Wczoraj kleilem dokaldnie na tym samym kleju, szytki tufo, obrecze Carbon uzylem 1,5 tubki, wiecej chyba nie ma sensu.