szytki
#261
Napisano 29 marzec 2011 - 22:08
#262
Napisano 30 marzec 2011 - 11:00
Zakupilem nowe kola pod szytki, pierwszy raz bede na takich jezdzil, nigdy nie mialem stycznosci z szytkami. Mam prosbe czy moglibyscie doradzic jakie najlepiej szytki kupic? Kola beda przewaznie uzywane na wyscigach, chodzi mi o cos "profesjonalnego" co dobrze sie toczy?
#263
Napisano 30 marzec 2011 - 11:37
19 stki waga producenta poniżej 195g, 21 poniżej 215g. czy to był dobry wybór czas pokaże.
#266
Napisano 07 kwiecień 2011 - 06:58
Jeśli nie jest wkręcany - jest na stałe - trochę większy problem.......
Jeśli maszynka ma gwint , poszukaj przedłużki z wentlem i po sprawie .
Można jeszcze w ostateczny sposób ją naprawić - robiąc dziurę .
Z innych maszynek szykujesz wentyl z nakrętką zabezpieczającą która Ci się złamała, odkręcasz ją aby mieć węntyl na wymianę.
Szytke przy wentlu lub obok rozpruwasz wyciągasz dętkę i od góry robisz dziurę w dętce.
Przez dziurkę wydobywasz złamany kawałek , wsadzasz przyszykowany wentyl i zabezpieczasz nakrętką która wcześniej Ci się złamała.
Dętkę zaklejasz łatką , wsadzasz wszystko w szytke i zaszywasz dratwą.
Chwila , no może trochę dłużej i zrobione.........
Jakby co - to zadzwoń..........
Jarek-LT :roll:
#268
Napisano 22 kwiecień 2011 - 11:33
pozdrawiam
#269
Napisano 06 maj 2011 - 10:17
#271
Napisano 06 maj 2011 - 11:57
Już się boje :mrgreen: bedzie mocZastanawiam się nad kupnem kół karbonowych na szytki.
Zgadza się, moje Vittorie Evo CX są miękną po 12 godzinach.....ale po zalaniu uszczelniaczem Caffe Latex trzymają ciśnienie pięknie, tak że z maratonem 24 godziny nie będzie problemu a poza tym chronione są przed przebiciem.Nadają się wszystkie pozbawione dętek lateksowych, bo po 24h możesz już jechać na kapciu (latex nie jest w 100% powietrznoszczelny)
krzy1976, Wydaje mi się, że na maratony 24h szytki jak najbardziej się nadają, są lżejsze niż opony, lepiej niosą, można je mocniej napompować i stawiają mniejszy opór, co przy tak długiej jeździe powinno mieć znaczenie.
#272
Napisano 06 maj 2011 - 12:44
dzięki, w razie czego mi pomożesz przy nich albo oddam je gdzieś do sklepu żeby się zajeli zamontowaniem szytek na koła bo znając moje umiejętności w majsterkowaniu coś zepsuję :-)Zgadza się, moje Vittorie Evo CX są miękną po 12 godzinach.....ale po zalaniu uszczelniaczem Caffe Latex trzymają ciśnienie pięknie, tak że z maratonem 24 godziny nie będzie problemu a poza tym chronione są przed przebiciem.
krzy1976, Wydaje mi się, że na maratony 24h szytki jak najbardziej się nadają, są lżejsze niż opony, lepiej niosą, można je mocniej napompować i stawiają mniejszy opór, co przy tak długiej jeździe powinno mieć znaczenie.
#273
Napisano 06 maj 2011 - 12:59
takie masz szytki ? http://bdc-bike.pl/c.../?idArticle=785Zgadza się, moje Vittorie Evo CX są miękną po 12 godzinach.....ale po zalaniu uszczelniaczem Caffe Latex trzymają ciśnienie pięknie, tak że z maratonem 24 godziny nie będzie problemu a poza tym chronione są przed przebiciem.
#274
Napisano 06 maj 2011 - 14:18
Tak właśnie takie, używam w rozmiarze 23. Są jeszcze w 21 i takie łatwiej dostać.takie masz szytki ? http://bdc-bike.pl/c.../?idArticle=785
Co do montażu to nie ma problemu służę pomocą. Musisz tylko zdecydować czy będziesz je przyklejał na klej czy taśmę. Taśmą nie kleiłem, jestem tradycjonalistą i wybrałem pachnący klei.
#275
Napisano 06 maj 2011 - 16:02
Są też w rozmiarze 25. Ważą tylko 5 g więcej, opory toczenia takie same za to dużo więcej komfortu. Nalepienie sugeruję zlecić - najlepiej (z tych, których znam) robi to Jurek Brodawka.Tak właśnie takie, używam w rozmiarze 23. Są jeszcze w 21 i takie łatwiej dostać.
#276
Napisano 09 maj 2011 - 09:47
pafcio, gdzie znajdę Jurka Brodawkę ?
Są też w rozmiarze 25. Ważą tylko 5 g więcej, opory toczenia takie same za to dużo więcej komfortu. Nalepienie sugeruję zlecić - najlepiej (z tych, których znam) robi to Jurek Brodawka.Tak właśnie takie, używam w rozmiarze 23. Są jeszcze w 21 i takie łatwiej dostać.
#278
Napisano 15 maj 2011 - 14:02