Skocz do zawartości


Zdjęcie

szytki


1635 odpowiedzi w tym temacie

#261 AyJay

AyJay
  • Użytkownik
  • 92 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 29 marzec 2011 - 22:08

PINARELLOPRINCE, tylko ja nie zrozumiałem o co mu chodzi. Myślałem że chodzi o niewyważenie, bo bicie to nie jest jednoznaczne określenie.... a chodziło tu o wybrzuszenie - mój błąd z jednej strony... A dureń to jesteś Ty obrażając kogoś na publicznym forum....

#262 mjdunker

mjdunker
  • Użytkownik
  • 123 postów
  • SkądPolska

Napisano 30 marzec 2011 - 11:00

Witam
Zakupilem nowe kola pod szytki, pierwszy raz bede na takich jezdzil, nigdy nie mialem stycznosci z szytkami. Mam prosbe czy moglibyscie doradzic jakie najlepiej szytki kupic? Kola beda przewaznie uzywane na wyscigach, chodzi mi o cos "profesjonalnego" co dobrze sie toczy?

#263 mariann

mariann
  • Użytkownik
  • 71 postów
  • Skądkrk

Napisano 30 marzec 2011 - 11:37

Byłem w podobnej sytuacji kupiłem koła pod katem wyścigów doradzone zostały mi szytki Tufo model S3 Lite występują one w dwóch szerokościach 19 lub 21 wybrałem tą pierwszą bo po pierwsze lepiej mi się jeździ na węższych gumach(doświadczenie z oponkami preferuję 20z amiast 23) po drugie ważę 60 kilo więc mogę.
19 stki waga producenta poniżej 195g, 21 poniżej 215g. czy to był dobry wybór czas pokaże.

#264 marceln

marceln
  • Użytkownik
  • 476 postów
  • Skąd3city

Napisano 30 marzec 2011 - 19:45

Jak ktoś szuka tanich szytek to polecam sdeals.com, mają dość dobre ceny. Sklep sprawdzony - zamówiłem tam rzeczy tydzien temu i doszły wczoraj.

#265 Miguel

Miguel
  • Użytkownik
  • 840 postów
  • SkądGOP - Będzin

Napisano 06 kwiecień 2011 - 15:20

Przy pompowaniu złamał mi się wentyl w szytce Continental Sprinter. Co teraz mam zrobić? Da się założyć jakoś nowym czy trzeba kupić nowy laczek?
Pzdr

#266 Jarek-LT

Jarek-LT
  • Użytkownik
  • 413 postów
  • SkądKolberg

Napisano 07 kwiecień 2011 - 06:58

MIGUEL - sprawdż czy wentyl jest wkręcany osobno , jeśli tak - nie ma problemu - pasuje od każdej innej szytki.

Jeśli nie jest wkręcany - jest na stałe - trochę większy problem.......
Jeśli maszynka ma gwint , poszukaj przedłużki z wentlem i po sprawie .

Można jeszcze w ostateczny sposób ją naprawić - robiąc dziurę .

Z innych maszynek szykujesz wentyl z nakrętką zabezpieczającą która Ci się złamała, odkręcasz ją aby mieć węntyl na wymianę.
Szytke przy wentlu lub obok rozpruwasz wyciągasz dętkę i od góry robisz dziurę w dętce.
Przez dziurkę wydobywasz złamany kawałek , wsadzasz przyszykowany wentyl i zabezpieczasz nakrętką która wcześniej Ci się złamała.
Dętkę zaklejasz łatką , wsadzasz wszystko w szytke i zaszywasz dratwą.
Chwila , no może trochę dłużej i zrobione.........
Jakby co - to zadzwoń..........
Jarek-LT :roll:

#267 Miguel

Miguel
  • Użytkownik
  • 840 postów
  • SkądGOP - Będzin

Napisano 07 kwiecień 2011 - 16:30

Dzięki Jarek. Okazało się, że wentyl można wykręcić, a w piwnicy leżał zużyty Continental Competition, z którego da się pobrać końcówkę na przeszczep. :)

#268 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 22 kwiecień 2011 - 11:33

Czy istnieją przeciwwskazania do używania dętek pozyskanych ze zużytych szytek? Właśnie rozprułem starą Montello i ma w środku 71gram gumę za którą normalnie musiałbym dać 20zł, jest w bdb stanie. Wczoraj wyskoczył mi bąbel na Conti Giro i dzisiaj wymieniam szytkę na nową. Pewnie to od przepompowania na stacji benzynowej.
pozdrawiam

#269 krzy1976

krzy1976
  • Użytkownik
  • 2670 postów
  • SkądJary

Napisano 06 maj 2011 - 10:17

Zastanawiam się nad kupnem kół karbonowych na szytki. Nigdy nie miałem szytek i stąd moje pytanie, czy nadają się na maratony 24-godzinne i dłuższe ? czy szytki na bb1008 to lepsze wyjście niż opony ? Jeżeli szytki będą lepszym rozwiązaniem to czy są jakieś modele szytek przeznaczone na takie długie wyścigi ?

#270 gibber

gibber
  • Użytkownik
  • 1204 postów
  • SkądN. Tomyśl

Napisano 06 maj 2011 - 11:01

Nadają się wszystkie pozbawione dętek lateksowych, bo po 24h możesz już jechać na kapciu (latex nie jest w 100% powietrznoszczelny). Na długie wyścigi - Vittoria Triathlon Evo, Continental Sprinter - jest tego trochę.

#271 qqx

qqx
  • Użytkownik
  • 850 postów
  • SkądPiaseczno/Sochaczew

Napisano 06 maj 2011 - 11:57

Zastanawiam się nad kupnem kół karbonowych na szytki.

Już się boje :mrgreen: bedzie moc :lol:

Nadają się wszystkie pozbawione dętek lateksowych, bo po 24h możesz już jechać na kapciu (latex nie jest w 100% powietrznoszczelny)

Zgadza się, moje Vittorie Evo CX są miękną po 12 godzinach.....ale po zalaniu uszczelniaczem Caffe Latex trzymają ciśnienie pięknie, tak że z maratonem 24 godziny nie będzie problemu a poza tym chronione są przed przebiciem.
krzy1976, Wydaje mi się, że na maratony 24h szytki jak najbardziej się nadają, są lżejsze niż opony, lepiej niosą, można je mocniej napompować i stawiają mniejszy opór, co przy tak długiej jeździe powinno mieć znaczenie.

#272 krzy1976

krzy1976
  • Użytkownik
  • 2670 postów
  • SkądJary

Napisano 06 maj 2011 - 12:44

Zgadza się, moje Vittorie Evo CX są miękną po 12 godzinach.....ale po zalaniu uszczelniaczem Caffe Latex trzymają ciśnienie pięknie, tak że z maratonem 24 godziny nie będzie problemu a poza tym chronione są przed przebiciem.
krzy1976, Wydaje mi się, że na maratony 24h szytki jak najbardziej się nadają, są lżejsze niż opony, lepiej niosą, można je mocniej napompować i stawiają mniejszy opór, co przy tak długiej jeździe powinno mieć znaczenie.

dzięki, w razie czego mi pomożesz przy nich albo oddam je gdzieś do sklepu żeby się zajeli zamontowaniem szytek na koła bo znając moje umiejętności w majsterkowaniu coś zepsuję :-)

#273 krzy1976

krzy1976
  • Użytkownik
  • 2670 postów
  • SkądJary

Napisano 06 maj 2011 - 12:59

Zgadza się, moje Vittorie Evo CX są miękną po 12 godzinach.....ale po zalaniu uszczelniaczem Caffe Latex trzymają ciśnienie pięknie, tak że z maratonem 24 godziny nie będzie problemu a poza tym chronione są przed przebiciem.

takie masz szytki ? http://bdc-bike.pl/c.../?idArticle=785

#274 qqx

qqx
  • Użytkownik
  • 850 postów
  • SkądPiaseczno/Sochaczew

Napisano 06 maj 2011 - 14:18

takie masz szytki ? http://bdc-bike.pl/c.../?idArticle=785

Tak właśnie takie, używam w rozmiarze 23. Są jeszcze w 21 i takie łatwiej dostać.
Co do montażu to nie ma problemu służę pomocą. Musisz tylko zdecydować czy będziesz je przyklejał na klej czy taśmę. Taśmą nie kleiłem, jestem tradycjonalistą i wybrałem pachnący klei.

#275 pafcio

pafcio
  • Użytkownik
  • 1343 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 maj 2011 - 16:02

Tak właśnie takie, używam w rozmiarze 23. Są jeszcze w 21 i takie łatwiej dostać.

Są też w rozmiarze 25. Ważą tylko 5 g więcej, opory toczenia takie same za to dużo więcej komfortu. Nalepienie sugeruję zlecić - najlepiej (z tych, których znam) robi to Jurek Brodawka.

#276 krzy1976

krzy1976
  • Użytkownik
  • 2670 postów
  • SkądJary

Napisano 09 maj 2011 - 09:47

Tak właśnie takie, używam w rozmiarze 23. Są jeszcze w 21 i takie łatwiej dostać.

Są też w rozmiarze 25. Ważą tylko 5 g więcej, opory toczenia takie same za to dużo więcej komfortu. Nalepienie sugeruję zlecić - najlepiej (z tych, których znam) robi to Jurek Brodawka.

pafcio, gdzie znajdę Jurka Brodawkę ?

#277 swiatek

swiatek
  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • SkądPruszków

Napisano 09 maj 2011 - 10:19

W Szamotach ma swój serwis lub na torze. Na stronie Toru jest do niego telefon.

#278 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 15 maj 2011 - 14:02

Próbował ktoś Clement Evolution ? Na treningi chyba ok ? http://allegro.pl/op...1606090286.html

#279 mariann

mariann
  • Użytkownik
  • 71 postów
  • Skądkrk

Napisano 16 maj 2011 - 19:34

Pytałem znajomych takich starszych ale nikt nie kojarzy zastanawiające jest to 13 C jak byś postanowił jednak zaryzykować to daj znać jakie wrażenia?

#280 Amon

Amon
  • Użytkownik
  • 280 postów
  • SkądŚwieradów-Zdrój

Napisano 17 maj 2011 - 10:31

Na szytkę to to mi nie wygląda



Dodaj odpowiedź