szytki
#343
Posted 15 March 2012 - 08:59
Ale maiłem w tym sezonie do czynienia z taniutką Schwalbe milano, tufo Hi-Composite Carbon obie 22mm i Vittoria Corsa EVO CX dwie sztuki (co prawda używana, ale nie było widać zużycia)
I niestety schwalbe poddało się na pierwszych 50km i laczek... (nie do zalepienia mleczkiem)
Jedna vittoria poddała się na wyścigu, a druga puszcza powietrze po 24h godzinach z 11bar robi się miękka :/
A tufo? Nie do zajechania. Jedna przebita ale zalana mleczkiem śmiga dalej i trzyma powietrze, druga bez zająknięć przejechała cały sezon wyścigów w PL
#344
Posted 18 March 2012 - 21:48
Schwalbe milano przejechała cały sezon turystycznych jazd, tylna poddała się dopiero po rozdarciu boku kamieniem po 2tys km, przednia jak nowa. Wszystko zależy od drogi, stylu, szczęścia itp.
Vittora ma dętki lateksowe, spadek ciśnienia po kilku godzinach to normalka.
#346
Posted 25 March 2012 - 16:42
#347
Posted 25 March 2012 - 16:47
#349
Posted 05 July 2012 - 11:29
zaryzykować taką gumę na przód na Klasyk Kłodzki Mega 125km? Czy dać coś solidniejszego. Obawiam się przebicia (chociaż i tak wezmę uszczelniacz na wszelki wypadek) oraz słabego trzymania na mokrych zjazdach. Czy może zabrać dla pewności tą Tufo do kieszonki a przykleić coś lepszego?
Na tył idze mocna guma Wolber Triathlon 280gramów.
pozdrawiam
#350
Posted 07 July 2012 - 18:18
#351
Posted 07 July 2012 - 19:58
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#352
Posted 07 July 2012 - 21:09
No więc na Vittoriach Rally przejechałem około 2000km więc mogę co nieco powiedzieć. Właśnie zdjąłem szytkę z tylnego koła, zaczęła się przecierać pierwsza warstwa oplotu i szytka się nieco wybrzuszyła. Co było tego powodem, nie mam pojęcia, przód trzyma się bardzo dobrze.
Właśnie niedawno kupiłem Vittorię Rally za 72zł , jak na razie jest wszystko w porządku, jeżdżę ok. miesiąc, mam nadzieję że długo wytrzyma.
#353
Posted 08 July 2012 - 11:02
#355
Posted 09 July 2012 - 09:19
http://www.vittoria....-tyre-pressure/
#356
Posted 09 July 2012 - 09:52
Mocno przesadzona tabela, która raczej dotyczy się tylko opon.
#359
Posted 20 July 2012 - 21:30
Jeszcze pytanko, jaki klej do szytek użyć? Continental Carbon powinien chyba być ok? A może użyć taśmy?
Czy postępowanie według szytek jest poprawne?
1. Lekko napompowane szytki ( lekko zmoczone wodą? ) nakładam na koła i odstawiam na dzień.
2. Smaruję klejem obręcze i zostawiam na dzień.
3. Smaruję klejem szytki i odstawiam do lekkiego odeschnięcia
4. Smaruję obręcze klejem i nakładam szytki na obręcze zaczynając od góry ku dołowi.
#360
Posted 20 July 2012 - 21:45
Wątpię (to i tak jest tanio)Witam, czy w PL znajdę szytki Veloflex Carbon taniej jak 265 zł za sztukę?
Najlepiej użyj taśm Tufo Extreme, to wygoda, czystość, pewność klejenia. Wiem bo sam jeżdżę na Veloflex'ach Carbon i używam tej taśmy.Jeszcze pytanko, jaki klej do szytek użyć? Continental Carbon powinien chyba być ok? A może użyć taśmy?
Pozdr
O! Widzę, że wykasowano moją sygnaturę. To znaczy, że jej treść dotarła. Bardzo mnie to cieszy.