Skocz do zawartości


Zdjęcie

szytki


1635 odpowiedzi w tym temacie

#381 Woland

Woland
  • Użytkownik
  • 49 postów
  • Skądfrom hell

Napisano 29 sierpień 2012 - 10:51

Zamówiłem już Conti Sprintery gskiny. Powiedzcie mi teraz tylko czy musze wlewać jakieś uszczelniacze od razu czy niekoniecznie?

#382 PsYhOl

PsYhOl
  • Użytkownik
  • 1064 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 29 sierpień 2012 - 13:13

Woland, tu jak wolisz. Nie wlewa się do dętek lateksowych. W butyle można od razu.

Ja wlewam od razu 30ml do każdej szytki, ale można go wozić ze sobą w razie awarii zamiast dętki jak przy oponach.

#383 carloss

carloss
  • Użytkownik
  • 461 postów
  • SkądKraków/Bronowice

Napisano 29 sierpień 2012 - 13:26

Lepiej od razu wlać. W razie czego to od razu uszczelniacz wypełni dziurkę i jedziesz dalej a tak to zanim sie zatrzymasz, wlejesz go to już całe powietrze ci uleci i musisz jeszcze pompowac.

#384 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 29 sierpień 2012 - 15:49

Przy takich szytkach to nie zrobi zadnej roznicy czy wlejesz jakis plyn, czy nie.

PsYhOl juz kiedys wspominales, ze masz niemile doswiadczenia z zalewaniem vittori.
Przyznam, ze nie bardzo widze gdzie jest tu problem. Zalewalem voloflexy, gdzie do dzisiaj maja sie dobrze. Rownierz bylem zmuszony aby potraktowac vittorie plynem. Rezultat byl identyczny. Obie opony na lateksach. Moze problem tkwi w tym czym sie zalewa?
Wedlug "guru szytek", niep powinno sie ich zalewac, oczywiscie dopoki nie jest to konieczne.

#385 PsYhOl

PsYhOl
  • Użytkownik
  • 1064 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 30 sierpień 2012 - 09:20

1415chris, bardzo możliwe, że problem tkwi w uszczelniaczu. Używam Joe Super Sealanta. Dopóki jeździłem było ok, ale jak postały trzy dni, to pokleiło wewnątrz dętki i nadawały się do wyyrzucenia, bo jak napompowałem szytki, to powybuchały. Wolę ostrzec na wszelki wypadek ;]

Plusem Conti i Tufo jest to, że nie muszę ich pompować po 3, 4 tygodnie, a Vitki co trzeci dzień koniecznie. Właściwości jezdne zauważalne(nie przesadnie duże), ale ja jestem leniwy, więc wolę odrobinę stracić na komforcie jazdy.

#386 maciej1986

maciej1986
  • Użytkownik
  • 3267 postów
  • SkądPoznań

Napisano 02 wrzesień 2012 - 14:46

Najważniejsze by po zalaniu utrzymywać ciśnienie w szytce. Warto na postoju nakręcać kapturki na wentyle, bo tamtędy tez potrafi powietrze uciekać.


#387 mz

mz
  • Użytkownik
  • 215 postów
  • SkądMława

Napisano 02 wrzesień 2012 - 15:59

Jeśli ktoś jest zainteresowany szytkami Vittoria rally, to mogę śmiało polecić, są dość wytrzymałe, jak na razie zrobilem na nich ok. 900 km i dalej mają się dobrze.

#388 garenge

garenge
  • Użytkownik
  • 862 postów
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 03 wrzesień 2012 - 21:19

Jakieś szytki w miarę tanie na zawody z wysokim TPI na dużą wagę?

Grube kolarstwo, BMI fighter :)


#389 Rappid

Rappid
  • Użytkownik
  • 147 postów
  • Skądireland

Napisano 12 wrzesień 2012 - 08:46

vittoria rally to dobre szytki treningowe. plusy sa takie ze sa tanie :) a do minusow nalezy slabe wykonanie w okolicach wentyla.
Po zalozeniu nie przylegaja za dobrze do obreczy. Drugi minus to nie maja rozbieralnego wentyla co uniemozliwia wlanie mleczka.
Continental giro to druga propozycja z tej samej pozycji cenowej. troszke lepiej sie ukladaja. Mleczka tez nie wlejemy.

#390 qqx

qqx
  • Użytkownik
  • 850 postów
  • SkądPiaseczno/Sochaczew

Napisano 12 wrzesień 2012 - 20:56

Woland, może Tufo Hi-Composite albo S33 Special. Twarde, wolno się ścierają, dość wytrzymałe i obydwie z wkładką.

To nie to samo co Corsy,

Zgadza się, te są proste, nie przebijają się byle kawałkiem szkła i powietrze z nich nie schodzi. poza tym są tańsze od CX.

Lepiej od razu wlać. W razie czego to od razu uszczelniacz wypełni dziurkę i jedziesz dalej a tak to zanim sie zatrzymasz

Według mnie nie ma sensu zalewanie od razu uszczelniaczem, lepiej wozić w razie awarii trochę uszczelniacza(40ml), małą strzykawkę i kluczyk do odkręcania presty.

Jakieś szytki w miarę tanie na zawody z wysokim TPI na dużą wagę?

Tufo S33Pro nie będziesz żałował, biją na głowę Vittoria Corsa CR

#391 garenge

garenge
  • Użytkownik
  • 862 postów
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 11 październik 2012 - 13:56

Z tufo czytałem jeden użytkownik miał dużo złego do czynienia, poszukuję czegoś serio pancernego :)

Grube kolarstwo, BMI fighter :)


#392 PsYhOl

PsYhOl
  • Użytkownik
  • 1064 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 11 październik 2012 - 17:45

garenge, zapewne z każdą szytką ktoś gdzieś miał jakieś problemy ;>

Zacytuję KMN: Jak ktoś ma pecha, to i palec w d...e złamie

To może inny model Tufo niż ten, o którym myślisz i nie wspomniałeś? ;>

#393 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 11 październik 2012 - 17:53

Hehe dobre :-D
Ale jest w tym prawda. U mnie wybor jakiegokolwiek komponentu jest poprzedzony dlugim czytaniem czyichs opinii.
I zawsze sprowadza sie to do najmniejszej ilosci tych krytycznych. Bo zawsze ktos bedzie z czegos niezadowolony.

I to co wyczytalem...., pomijajac wlasciwosci jezdne, to tufo sa raczej trwalymi szytkami.

#394 garenge

garenge
  • Użytkownik
  • 862 postów
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 11 październik 2012 - 18:54

I tak mi doradziliście, że nic nie wiem :D

Grube kolarstwo, BMI fighter :)


#395 Hiszpan25

Hiszpan25
  • Użytkownik
  • 117 postów
  • SkądSzczecin/Hamburg

Napisano 11 październik 2012 - 22:10

sorki, że znowu się wepnę ale może po prostu warto przy cenach TUFO zakupić np S3 lite i potestować? zawody to oczywiście inna sprawa wymagają sprawdzonego rozwiązania ale podczas treningów chyba zdążysz nabrać opinii o tej oponie. Cena 209pln/szt pozwala chyba na taki eksperyment przy podanym przez Ciebie budżecie... ja chyba pójdę w takim kierunku..

#396 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3220 postów
  • SkądPoznań

Napisano 11 październik 2012 - 22:28

33pro to pod względem wytrzymałości naprawdę fajne szytki.

7602ede9d85aa0ebmed.png
 
Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

logo_phpBB.gif

 
 


#397 Rappid

Rappid
  • Użytkownik
  • 147 postów
  • Skądireland

Napisano 12 październik 2012 - 15:32

taka ciekawostka, ktora przydazyla mi sie na wczorajszym treningu:
oto co sie stalo z vittoria rally, dwa malutkie szkielka i szytka wyglada
jak waz boa polykajacy kurczaka...
co ciekawe szytka wciaz trzymala cisnienie, a wrazenia z jazdy niezapomniane,
tak rzucalo, jakbym mial totalnie rozcentrowane tylne kolo :)

Dołączona grafika

#398 qqx

qqx
  • Użytkownik
  • 850 postów
  • SkądPiaseczno/Sochaczew

Napisano 12 październik 2012 - 20:35

poszukuję czegoś serio pancernego :)

Tufo Elite Ride podwójna wkładka antyprzebiciowa.

#399 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 15 październik 2012 - 12:10

Dwa tygodnie temu rozwaliłem swoje tufo s3 lite. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt iż szytkę... dobiłem na dziurze. Żeby było jeszcze śmieszniej to rozwaliłem ją w przednim kole :-)
To jest efekt wjechania w dziurę o średnicy 50cm, której nikt z "kolegów" nie raczył pokazać.
10 atmosfer nie wystarczyło. Dętka w szytce miała dwa rozcięcia jedno nad drugim po lewej stronie, każde po ok 4-6mm.

Ciekaw jestem jakby wyglądało zwykłe koło alu po takim dupnięciu.

#400 garenge

garenge
  • Użytkownik
  • 862 postów
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 15 październik 2012 - 14:04

Do triathlonu HIM i IM czyli 90km i 180km kolarstwa, lepiej chyba oponkę, co nie?
Jak strzeli to łatwiej zmienić moim zdaniem i mniej powietrza trzeba...
Utwierdźcie mnie w tym przekonaniu :D

Grube kolarstwo, BMI fighter :)




Dodaj odpowiedź