szytki
#384
Napisano 29 sierpień 2012 - 15:49
PsYhOl juz kiedys wspominales, ze masz niemile doswiadczenia z zalewaniem vittori.
Przyznam, ze nie bardzo widze gdzie jest tu problem. Zalewalem voloflexy, gdzie do dzisiaj maja sie dobrze. Rownierz bylem zmuszony aby potraktowac vittorie plynem. Rezultat byl identyczny. Obie opony na lateksach. Moze problem tkwi w tym czym sie zalewa?
Wedlug "guru szytek", niep powinno sie ich zalewac, oczywiscie dopoki nie jest to konieczne.
#385
Napisano 30 sierpień 2012 - 09:20
Plusem Conti i Tufo jest to, że nie muszę ich pompować po 3, 4 tygodnie, a Vitki co trzeci dzień koniecznie. Właściwości jezdne zauważalne(nie przesadnie duże), ale ja jestem leniwy, więc wolę odrobinę stracić na komforcie jazdy.
#389
Napisano 12 wrzesień 2012 - 08:46
Po zalozeniu nie przylegaja za dobrze do obreczy. Drugi minus to nie maja rozbieralnego wentyla co uniemozliwia wlanie mleczka.
Continental giro to druga propozycja z tej samej pozycji cenowej. troszke lepiej sie ukladaja. Mleczka tez nie wlejemy.
#390
Napisano 12 wrzesień 2012 - 20:56
Zgadza się, te są proste, nie przebijają się byle kawałkiem szkła i powietrze z nich nie schodzi. poza tym są tańsze od CX.Woland, może Tufo Hi-Composite albo S33 Special. Twarde, wolno się ścierają, dość wytrzymałe i obydwie z wkładką.
To nie to samo co Corsy,
Według mnie nie ma sensu zalewanie od razu uszczelniaczem, lepiej wozić w razie awarii trochę uszczelniacza(40ml), małą strzykawkę i kluczyk do odkręcania presty.Lepiej od razu wlać. W razie czego to od razu uszczelniacz wypełni dziurkę i jedziesz dalej a tak to zanim sie zatrzymasz
Tufo S33Pro nie będziesz żałował, biją na głowę Vittoria Corsa CRJakieś szytki w miarę tanie na zawody z wysokim TPI na dużą wagę?
#393
Napisano 11 październik 2012 - 17:53
Ale jest w tym prawda. U mnie wybor jakiegokolwiek komponentu jest poprzedzony dlugim czytaniem czyichs opinii.
I zawsze sprowadza sie to do najmniejszej ilosci tych krytycznych. Bo zawsze ktos bedzie z czegos niezadowolony.
I to co wyczytalem...., pomijajac wlasciwosci jezdne, to tufo sa raczej trwalymi szytkami.
#395
Napisano 11 październik 2012 - 22:10
#397
Napisano 12 październik 2012 - 15:32
oto co sie stalo z vittoria rally, dwa malutkie szkielka i szytka wyglada
jak waz boa polykajacy kurczaka...
co ciekawe szytka wciaz trzymala cisnienie, a wrazenia z jazdy niezapomniane,
tak rzucalo, jakbym mial totalnie rozcentrowane tylne kolo
#399
Napisano 15 październik 2012 - 12:10
To jest efekt wjechania w dziurę o średnicy 50cm, której nikt z "kolegów" nie raczył pokazać.
10 atmosfer nie wystarczyło. Dętka w szytce miała dwa rozcięcia jedno nad drugim po lewej stronie, każde po ok 4-6mm.
Ciekaw jestem jakby wyglądało zwykłe koło alu po takim dupnięciu.