szytki
#581
Napisano 05 czerwiec 2013 - 12:24
#582
Napisano 05 czerwiec 2013 - 12:54
Mozna to spokojnie odrywac i ukladac. Oczywiscie najlepiej, jak szytke zalozy sie tak, aby pozniejsze korekty sprowadzic do minimum.
Kleje do szytek stabilizuja sie po odparowaniu rozpuszczalnikow, dlatego tez po kazdym etapie nakladania kleju, jak i finalnym zalozeniu szytki wskazane jest odczekanie 24h.
Do procesu, o ktorym piszesz, dorzucilbym jeszcze jedna warstwe kleju na obrecz.
Co do czyszczenia, to z biegiem czasu bedziesz zakladal, tak, ze nie bedzie zadnych sladow kleju na obreczy i szytce ;-)
#583
Napisano 05 czerwiec 2013 - 20:14
Lubię szum szytek na asfalcie, na razie jeżdżę bez mp3 ;-)
Dodatkowy plus dla szytek w porównaniu do opon (poza tymi które już były w tym temacie wymieniane) to to, że lepiej "niosą" po lekko dziurawych drogach. Mam wrażenie, głównie na hopkach, że nie tracą tak prędkości wjeżdżając w taki dziury.
#584
Napisano 09 czerwiec 2013 - 14:14
#586
Napisano 09 czerwiec 2013 - 20:20
Jeśli chodzi o szytki i opony, to na szytkach zrobiłem w poprzednim sezonie 2x więcej km niż na oponach. Jeden kapeć na szytce, na oponach żadnego. Sezon wcześniej przebiłem dwie i dwie rozciąłem porządnie - zastanawiałem się wtedy czy nie sprzedać tych kół. Zacząłem kupować tańsze szytki(Tufo S33Pro i Carbon, a na przetestowanie czekają Conti Sprinter), bo są dużo bardziej wytrzymałe.
Na dobrych, wytrzymałych oponach(nie jakichś super wylajtowanych) i dość wysokim ciśnieniu oponom też nic się nie powinno stać na kamykach.
#587
Napisano 09 czerwiec 2013 - 20:29
To i ja podziele się wrażeniami po pierwszych jazdach na szytkach. Przy tym samym cisnieniu tj.przód 9 tył 10atm. szytki lepiej amortyzują niż opony(pewnie także to zasługa większej szerokości szytki która wynosi 23mm - opony miałem 20mm). Nie odczułem specjalnie lepszego "niesienia" no ale porównuje to do oponek Veloflexa Record czyli do najwyższej półki. Można przypuszczać że szytki rzeczywiście będą bardziej odporne na przebicia niż leciutkie oponki - zepchnięty przez Tira przeleciałem po kamykach na skrzyżowaniu bez uszczerbku - przy takim manewrze 140g oponki już by pewnie syczały:)
sie dziwisz ?? a pojeździłbyś na normalnych oponach 23C i wadze ok 200 g , a to że w Twoim odczuciu szytki teraz amortyzują w stosunku do oponek 20 to ...normalka.
Dużą zalete szytek odczujemy przy kołach karbonowych jako komplet do nich i na dobrej klasie afaltach, sporym ciśnieniu, koła po prostu lecą .
A tak na byle czym na naszych czasem drogach to oponki są lepszym rozwiazaniem.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#588
Napisano 04 lipiec 2013 - 08:10
Coś genialnego. Komfort i nośność marzenie. TUFO S3 lite były fajne, ale do veloflexów im daleko szczególnie w kwestii komfortu i przyczepności.
#589
Napisano 04 lipiec 2013 - 08:22
crankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru
#590
Napisano 15 lipiec 2013 - 18:08
Drugie pytanie, czy ktoś próbował rozpruć tą szytkę i zakleić dziurę łatką?
Ma ktoś jakieś doświadczenie z szytkami Schwalbe Ultremo HT ?
Zastanawiałem się kiedyś nad zakupem, ale nie znalazłem żadnych informacji o tych szytkach. Jeździsz na nich?
#591
Napisano 16 lipiec 2013 - 08:48
Jak masz rozciecie samej opony, to mozna ja zszyc i podkleic od wew.
Wychodzenie uszczelniacza to raczej normalne, kiedy puszcza uszczelnienie detki.
Czym ja zalewales?
Niektore plyny slabo sie do tego nadaja, w tym Vittoria Pitstop!
#592
Napisano 16 lipiec 2013 - 09:41
crankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru
#593
Napisano 16 lipiec 2013 - 12:50
Zalałem szytkę uszczelniaczem Tufo Extreme. W czasie treningu, normalnie mi zakleiło, ale po powrocie do domu i napompowania większego ciśnienia puszczało, ale załapało. Tak jeździłem z miesiąc czasu, ale wczoraj uszczelniacz puścił.
Vittorię Corsa Evo Tech na tyle przebiłem, ale nie wychodzi mi uszczelniacz przez dziurę, a dziura jest większa niż w Veloflexie.
Może następnym razem kupię te Ultremo HT, ale są za wąskie bo mają 22mm, a wg. mnie 23mm to minimum
#594
Napisano 16 lipiec 2013 - 12:58
#595
Napisano 18 lipiec 2013 - 16:18
Ja Veloflex'y Carbon używam dwa lata i potwierdzam. Szytki są naprawdę świetne, właściwie nie widzę w nich wad i nie ma dla mnie lepszych szytek jak narazie. Po dwóch latach żadnego przebicia a jeżdżę po różnych drogach, oj różnych.Jakieś 2 tygodnie pociskam na veloflexach carbon. Model często używany przez pro tourowców. Waga szytki jakieś 250-260g.
Coś genialnego. Komfort i nośność marzenie. TUFO S3 lite były fajne, ale do veloflexów im daleko szczególnie w kwestii komfortu i przyczepności.
O! Widzę, że wykasowano moją sygnaturę. To znaczy, że jej treść dotarła. Bardzo mnie to cieszy.
#596
Napisano 25 lipiec 2013 - 12:06
W instrukcji BDC wskazane jest nałożenie kleju na obręcz tylko bezpośrednio przed nałożeniem szytki.
http://bdc-bike.pl/czesci/?idTradeMark=18&idCategory=97&idUnderCategory=0&idArticle=1130&filtr_owner=category&owner=
1415chris, o takie łatki Ci chodzi? Do klejenia dziur na dętkach lateksowych?
http://allegro.pl/latka-latki-do-naprawy-opon-up3-rema-tip-top-30mm-i3383256614.html
#598
Napisano 25 lipiec 2013 - 19:06
Te ktore podales, sa do opon, chodzilo mi o te: http://allegro.pl/ze...3412589118.html1415chris, o takie łatki Ci chodzi? Do klejenia dziur na dętkach lateksowych?
Kod:
http://allegro.pl/la...3383256614.html
A tak to wyglada w srodku: http://www.wigglesta...p-tt02-zoom.jpg
2 miesieczny klej jest jeszcze swiezutki, takze warstwa gruntujaca szytke, 24h na wyschniecie, warstwa na obrecz i zakladasz.
#599
Napisano 25 październik 2013 - 19:10
standardowy problem: dziura w szytce, szytka po 1000 km i dzisiaj wyciągałem z niej gwoździa, szytka to Continental Competition 22mm, dziura na oko koło 1mm, jaki uszczelniacz sobie poradzi, ale ważne jest dla mnie, żeby wchodziło 12 bar tak jak teraz no i żeby po godzinie nie mieć 6 bar. Da się tak czy jeżeli chodzi o utrzymanie ciśnienia to żaden uszczelniacz sobie nie radzi przy 10-12 bar ?
#600
Napisano 25 październik 2013 - 19:50
Jesli mialbym probowac z plynami, to raczej No tubes. Z tego co sie orientuje, ma on najwieksze czasteczki, z dostepnych plynow na rynku. Co za tym idzie, duza szansa. ze zalata i wytrzyma.
Rekomendowane cisnienie dla tej szytki i tej szerokosci to 115psi, a Ty chcesz ladowac ponad 170psi?
Juz nie wsomne o zaleceniach itd. ale co z jakoscia jazdy i komfortem na czyms takim?
Poza tym, jazda na wyzszym, niz optymalne cisnieniu, zwieksza ryzyko przebicia. No ale w tym przypadku gwozdz to gwozdz, nie ma mocnych.